در این مطلب عالی قصد داریم شما را با 0 تا 100 هزینه های استفاده از ماشین ظرفشویی آگاه سازیم . یک مقاله کوتاه ولی بسیار مفید و آموزنده برای شما آماده کرده ایم .

0 تا 100 هزینه های استفاده از ماشین ظرفشویی | تخفیفی فینیش
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

قبل از هرچیز باید ببینیم ماشین ظرفشویی برای اینکه ظروف را به خوبی و با کیفیت تمیز کند به چه شوینده هایی نیاز دارد :

  1. قرص و یا ژل ماشین ظرفشویی ( ضروری)
  2. نمک ماشین ظرفشویی ( ضروری )
  3. مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی ( اختیاری)

 

هزینه و قیمت خرید قرص ماشین ظرفشویی :

 

بدون هیچگونه اضافه مطلبی بریم سراغ قیمت انواع قرص ماشین ظرفشویی و ببینیم که برای خرید قرص ماشین ظرفشویی چقدر باید هزینه پرداخت کنیم .

ما در این قسمت فقط از دو برند معتبر فینیش و فیری قیمت و نتیجه گیری خودرا انجام می دهیم.

قیمت قرص ماشین ظرفشویی فینیش کوانتوم در فروشگاه تخفیفی فینیش منطقه آزاد جلفا : بسته 100 عددی ( 700 هزار تومان ) که قیمت هر یک عدد قرص ماشین ظرفشویی در حدود هفت هزار تومان می باشد .

قیمت قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتنیوم در منطقه تجاری ارس و سایت فروشگاه تخفیفی فینیش : بسته 90 عددی ( 780 هزار تومان ) که قیمت هر قرص ماشین ظرفشویی فیری در حدود هشت هزار تومان می باشد .

نتیجه گیری : به طور میانگین هر یک قرص ظرفشویی فینیش و یا فیری 7 هزار تومان هزینه دارد که با روش هایی که به شما خواهیم گفت این هزینه می تواند تا نصف کاهش یابد .

نکته : اگر به جای قرص ظرفشویی از ژل ماشین ظرفشویی استفاده نمایید این هزینه به 5 هزار تومان نیز کاهش پیدا می کند .

 

هزینه و قیمت خرید نمک ماشین ظرفشویی :

 

نمک ماشین ظرفشویی یکی از ارکان مهم شستشوی ماشین ظرفشویی می باشد که حتما باید داخل ماشین ظرفشویی استفاده شود .

هشدار: در هنگام خرید نمک ماشین ظرفشویی حتما محصول اورجینال و اصل تهیه نمایید که یک محصول تقلبی می تواند هزینه های سنگینی برای شما از بابت تعمیر ماشین ظرفشویی در پی داشته باشد .

بریم سراغ هزینه های نمک ماشین ماشین ظرفشویی که این محصول در کارخانه معتبر فینیش فقط در بسته بندی 5/1 کیلویی تولید می شود که این خود یکی از راه های تشخیص نمک ماشین ظرفشویی تقلبی و فیک از اصلی می باشد است .

یک بسته نمک 5/1 کیلویی به طور میانگین برای 200 سیکل شستشو می باشد که این میزان می تواند بسته به سختی آب منطقه شما کمی متغیر باشد .

قیمت یک بسته نمک ماشین ظرفشویی 5/1 کیلویی در فروشگاه تخفیفی فینیش 145000 تومان می باشد که برای هر بار شستشو کمتر از 1000 تومان هزینه دارد.

 

هزینه و قیمت خرید مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی :

 

نکته : قبل از محاسبه هزینه مایع براق کننده یا همان جلادهنده ماشین ظرفشویی این نکته را یادآور شویم که این مایع نیاز نیست به طور حتم داخل ماشین ظرفشویی مورد استفاده قرار گیرد ولی اگر استفاده شود ظروف شما بسیار درخشان و زیبا خواهد شد .

بزرگترین بسته مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی فینیش که در بازار موجود و تولید می شود بسته 800 میل این محصول می باشد که امروز مورخ 6/12/1401 در فروشگاه تخفیفی فینیش و منطقه آزاد جلفا 145،000 تومان می باشد که این مایع در این اندازه به طور میانگین برای 200  بار مصرف ماشین ظرفشویی می باشد که قیمت هر بار شستشوی این محصول در حدود 700 تومان می باشد .

 

جمع بندی هزینه یکبار شستشوی ماشین ظرفشویی با بهترین برند شوینده ها :

 

ما در این مقاله آموزشی ، هزینه ها را برای یکبار شستشو محاسبه کرده ایم که راحت تر بتوانیم درک بهتری نسبت به آن داشته باشیم .

هزینه و قیمت قرص ماشین ظرفشویی : 7000 تومان

هزینه و قیمت نمک ماشین ظرفشویی : 1000 تومان

هزینه و قیمت مایع جلادهنده ماشین ظرفشویی : 700 تومان

جمع کل هزینه ها : 8700 تومان در هر شستشو هزینه ماشین ظرفشویی می باشد .

 

شما میتوانید با جمع کردن ظروف ناهار و شام در داخل ماشین ظرفشویی و شستشوی یکباره آن ها این هزینه را در روز به نصف این مبلغ کاهش دهید ولی این نکته را در نظر داشته باشید برای این کار حتما از شوینده های ماشین ظرفشویی اورجینال استفاده نمایید زیرا شوینده های متفرقه و نامعتبر توان شستشوی ظروف با حجم بالا را نداشته و ممکن است به ظروف و ماشین ظرفشویی شما آسیب جدی وارد نمایند .

17

 

 برای خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری و فینیش شما می توانید با مراجعه به سایت فروشگاه تخفیفی فینیش از تخفیفات عالی و قیمت های باورنکردنی ما استفاده کرده و بهترین گزینه های خرید را بررسی نمایید . فروشگاه تخفیفی فینیش با واردات مستقیم محصولات و شوینده های ماشین ظرفشویی فروش این کالا ها را بدون واسطه در سایت فروشگاهی خود انجام و بهترین خدمات ممکن را به خریداران خود ارائه می دهد .