در حال حاضر امکانات و تکنولوژی به کار رفته در جی‌پی‌اس، امن‌ترین فناوری برای حفاظت از وسایل نقلیه و دارایی‌های ارزشمند به شمار می‌رود. انواع جی پی اس خودرو و ردیاب شخصی دو مورد از اصلی‌ترین دستگاه‌هایی هستند که با قابلیت‌های فوق‌العاده، امنیت ماشین و همچنین عزیزان ما را تضمین می‌کنند. در این مقاله به معرفی انواع جی پی اس و امکانات هر کدام می‌پردازیم. کمتر از 5 دقیقه مطالعه مطالب کاربردی پیش روی‌تان کافی است تا با انواع جی پی اس‌های موجود در بازار ایران آشنا شوید. برای آشنایی کامل با مزایا و معایب انواع جی پی اس، مطالعه این مطلب مفید را از دست ندهید.

معرفی انواع جی پی اس + مزایا و امکانات هر یک
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

انواع ردیاب شخصی؛ ابزارهایی که جان عزیزان شما را نجات می‌دهند!

ردیاب‌های شخصی ابزار کوچکی هستند که امکانی ردیابی فرد از فاصله دور را برای کاربر فراهم می‌کنند. این ردیاب‌ها در اصل در مواقعی کاربرد دارند که قصد دارید از کودکان و افراد سالمند مبتلا به بیماری‌هایی مانند آلزایمر در خانواده خود، مراقبت کنید و در عین حال به آن‌ها آزادی عمل دهید تا به تنهایی بیرون بروند. انواع ردیاب شخصی بدون نصب را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

ردیاب شخصی پرسنلی؛ بهترین نمونه از انواع ردیاب

یک ردیاب شخصی بدون نصب یک ابزار کاربردی است که برای مراقبت همه جانبه از عزیزان آسیب‌پذیر خود به آن نیاز دارید. این ردیاب‌های بسیار کوچک صرفا با نصب یک سیم کارت فعال می‌شوند و با ابعاد مناسب خود، تقریبا در هر جایی قرار می‌گیرند. انواع ردیاب شخصی پرسنلی در سه مدل مختلف عرضه می‌شود که یکی 12 ساعت، دیگری 3 روز و بهترین مدل آن 10 روز شارژ را نگه می‌دارند.

این ردیاب‌ها به دکمه درخواست کمک اضطراری و همچنین شنود مجهز هستند؛ بنابراین فرد می‌تواند هر جایی که احساس خطر کند، از شما کمک بخواهد و از طرفی شما می‌توانید صدای اطراف را به وضوح بشنوید. اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی و صدای محیط در حافظه داخلی ردیاب تا سه سال ثبت می‌شود. ضد‌آب و ضدضربه بودن و مقاومت در برابر گرد و غبار، قابلیت تعریف محدوده جغرافیایی مجاز حرکتی و وجود یک آهنربای بسیار قوی برای استفاده به‌عنوان ردیاب خودرو از سایر امکانات این ردیاب به شمار می‌روند. علاوه‌بر امکانات متعدد، قیمت ردیاب آهنربایی خودرو مقرون‌به‌صرفه است؛ بنابراین انتخابی مناسب برای افزایش امنیت به شمار می‌رود.

2

ردیاب کابل شارژ شنود دار؛ با یک تیر چند نشان بزنید!

این ردیاب‌ها بسیار شبیه به کابل شارژ معمولی گوشی‌های هوشمند هستند و علاوه‌بر فرایند ردیابی، صدای محیط را نیز با میکروفون‌های باکیفیت خود ضبط می‌کنند. به‌طورکلی امکان ضبط صدا در انواع دزدگیر جی پی اس نیز وجود دارد؛ با استفاده از این ویژگی، امنیت بیشتری برای خودرو، وسایل گران‌قیمت و افراد فراهم خواهد شد. با‌توجه‌به ظاهر ساده این ردیاب، هیچکس به وجود آن شک نمی‌کند و همه به جز مالک جی پی اس گمان می‌کنند که از آن صرفا برای شارژ گوشی استفاده می‌شود.

یکی از امکانات ردیاب کابل شارژ این است که حتی در نقاط با آنتن‌دهی ضعیف امکان ردیابی وجود دارد؛ بنابراین ارتباط شما با فرد مورد‌نظرتان قطع نمی‌شود. داشتن پنل ردیابی اختصاصی و قابلیت Fast charge به‌عنوان کابل شارژ گوشی همراه، وزن کم و ابعاد مناسب فقط چند مورد از مزایای این ردیاب محسوب می‌شوند. این امکانات ارزشش را دارند که بابت قیمت دستگاه شنود سیمکارتی هزینه کنید.

انواع ردیاب خودرو؛ ابزارهایی که کابوس سارقان ماشین هستند!

انواع GPS خودرو با هدف نظارت بر موقعیت مکانی ماشین‌ها طراحی و ساخته شده‌اند و مشابه با ردیاب‌های شخصی با نصب یک سیمکارت فعال می‌شوند. جی پی اس‌های خودرو نیز انواع مختلفی دارند که محبوب‌ترین آن‌ها در بازار ایران را در ادامه معرفی کرده‌ایم.

ردیاب فندکی؛ از انواع جی پی اس ماشین با کاربرد آسان

جی پی اس‌های فندکی دقیقا در پورت فندکی ماشین قرار می‌گیرند و به محض قرارگیری در این قسمت، شروع به کار می‌کنند. برای نصب این ردیاب‌ها نیازی به سیم‌کشی نیست و هر کاربری می‌تواند از آن استفاده کند. طراحی حرفه‌ای این ردیاب به گونه‌ای است که کمتر کسی متوجه حضور آن می‌شود؛ زیرا از نظر ظاهری کاملا شبیه به شارژرهای فندکی با دو پورت USB هستند که برای شارژ دستگاه‌های هوشمند به کار می‌روند. با این حال حتی اگر سارق متوجه ردیاب شده و آن را جدا کند، پیام هشداری برای شما ارسال می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای جلوگیری از سرقت خودرو اقدام کنید.

3

ردیاب دیاگی؛ بهترین گزینه برای کاربران با بودجه محدود

اگر بودجه اندکی دارید و می‌خواهید جی پی اس ارزانی تهیه کنید که کیفیت و کارایی بالایی داشته باشد، ردیاب دیاگی بهترین گزینه پیش روی شماست. با وجود پایین بودن قیمت ردیاب دیاگی نسبت به سایر محصولات مشابه، این ردیاب همه امکانات یک ردیاب حرفه‌ای را فراهم می‌کند و فرایند موقعیت‌یابی را با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد. ردیاب‌های دیاگی با سیم‌کشی به منبع تغذیه داخلی خودرو متصل می‌شوند. با این حال به باتری قدرتمندی نیز مجهز هستند تا در صورت قطع ارتباط با برق خودرو، همچنان کار کنند.

ردیاب مغناطیسی برای کسانی که به دنبال بهترین انواع ردیاب ماشین هستند

ردیاب‌های مغناطیسی میان انواع جی پی اس موتورسیکلت و ماشین از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ چرا که نیازی به سیم کشی ندارند. در واقع این ردیاب‌ها با آهنربای بسیار قدرتمند خود به بخشی از خودرو یا موتورسیکلت متصل می‌شوند و بدون هیچ مشکلی کار می‌کنند. آهنربای این ردیاب‌ها بسیار قوی است و تا 20 روز شارژ را نگه می‌دارد؛ هم‌چنین حتی در شدیدترین تکان‌ها و ضربات از وسیله نقلیه جدا نمی‌شود. عایق‌بندی در مقابل رطوبت و گرد و غبار و قابلیت ثبت اطلاعات مسیرهای طی شده تا مدت زمان 6 ماه در حافظه داخلی از امکانات و مزایای دیگر ردیاب‌های مغناطیسی است.

انواع جی پی اس را با بالاترین کیفیت از فروشگاه ایران رهیاب خریداری کنید

در این مقاله انواع جی پی اس و امکانات و مزایای هر کدام را معرفی کردیم. شما می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین مدل این نوع جی پی اس‌ها را از فروشگاه ایران رهیاب به‌صورت اینترنتی خریداری کنید و هر کجای ایران که باشید، درب منزل تحویل بگیرید. ایران رهیاب به‌عنوان اولین مرکز پخش و فروش ردیاب خودرو و ردیاب شخصی و ردیاب آهنربایی در ایران آماده خدمت‌رسانی به شما مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت این فروشگاه به نشانی iranrahyab.com مراجعه کنید.