استرالیا یکی از کشور های زیبا و پربازدید جهان است که هرساله تعداد زیادی از آژانس های مسافرتی تور های گردشگری به این کشور زیبا را برگزار می نمایند.

سه کشور که قبل از مرگ باید به آنها سفر کنید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

کشور استرالیا از نظر مساحت بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه است و ششمین کشور بزرگ جهان می باشد.

شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا که از شمال شرقی با شهر ملبورن و از جنوب غربی با شهر سیدنی هم مرز است و همچنین این کشور، کشوری است با نرخ شهرنشینی بسیار بالا و بیشتر شهر های این کشور در ساحل شرقی متمرکز هستند. مهم ترین شهر های کشور استرالیا عبارتند از شهر های: سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرث و آدلاید که جمعیت آن ها نیز بالای یک میلیون نفر می باشد.

کشور استرالیا زبان رسمی ندارد و زبان ملی آن انگلیسی استرالیایی و همچنین اختلافات بسیار اندکی در لهجه مناطق گوناگون وجود دارد. زبان های دیگر مانند ایتالیایی و چینی نیز در بین مهاجران و افرادی که به این کشور سفر می کنند رایج است.

آب و هوای کشور استرالیا در مقایسه با بقیه کشور هایی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند، گرم تر است. اما اگر بخواهیم آب و هوای آن را با کشور ایران مقایسه کنیم، استرالیا آب و هوای خنک تری دارد.

استرالیا از لحاظ تحصیل و آموزش عالی

استرالیا یکی از کشورهایی است که دارای بهترین دانشگاه های جهان است و تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی در این کشور تحصیل می کنند. هزینه تحصیل در استرالیا نسبت به دیگر کشور های هم رده خود مانند انگلیس و آمریکا کمتر است و همچنین بیشتر تجمع دانشجویان بین المللی در شهر های سیدنی، ملبورن و آدلاید اتفاق میفتد.

 

حالا شاید این سوال را بپرسید که چرا استرالیا در میان دانشجویان بین المللی به محبوبیت رسیده است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که مواردی نظیر انگلیسی زبان بودن، امن بودن و کیفیت آموزش بالا منجر به محبوبیت این کشور در بین دانشجویان بین المللی برای تحصیل شده است. اکثر دانشجویانی که در کشور استرالیا تحصیل می کنند از کشور هایی نظیر چین، هند، کره، انگلستان، ایران، تایوان و ... هستند.

اگر می خواهید در تابستان به تور استرالیا بروید، این کشور دارای سواحل زیبایی است که در طول فصل تابستان که از اواخر نوامبر تا آخر ژانویه است بهترین زمان برای انتخاب تور استرالیا و لذت بردن از سواحل بی نظیر این کشور است.

از جمله های مکان های دیدنی و جذاب در تور استرالیا که نفس را در سینه حبس می کند می توان به خلیج هوم بوش در سیدنی، جزیره لورد هاو، جزیره راتنست، جزیره ماریا در تاسمانی، پارک ملی کاکادو، پارک ملی پورنولولو، آبشار مکنزی در ویکتوریا، آبشار های میچل و ... اشاره کرد.

ویزای توریستی استرالیا

در ادامه می خواهیم چند نمونه از انواع ویزا های توریستی استرالیا را به شما معرفی نماییم

  • ویزای توریستی خانوادگی استرالیا

 

این ویزا معمولا به منظور بازدید از خانواده در استرالیا صادر می شود و به همین دلیل، فرد متقاضی ویزا باید از خانواده خود که در استرالیا هستند، دعوت نامه ارائه کند.

 

  • ویزای توریستی استرالیا برای والدین

 

افرادی که حداقل دو سال و یا بیشتر در استرالیا اقامت دارند می تواننداین ویزا را برای والدین خود درخواست کنند. اما این شرط نباید فراموش شود که پدر و مادر باید بالای 65 سال سن داشته باشند و فرد مقیم استرالیا باید برای آن ها دعوت نامه معتبر ارسال کند.

 

  • ویزای توریستی و گردشگری استرالیا

 

این ویزا با هدف گردشگری در استرالیا از طرف سفارت این کشور صادر می شود. همچنین برای اخذ این ویزا حتما باید تاریخچه سفری مناسب با منابع مالی خود داشته باشید.

 

  • ویزای بازدید کننده تجاری استرالیا

 

هدف از صدور این ویزا مقاصد تجاری می باشد. به عنوان مثال، این ویزا جهت حضور در سمینار ها و همایش ها و تعامل بین شرکت ها صادر می شود. برای اخذ این ویزا باید از شرکت و یا برگزار کننده همایش دعوت نامه معتبر دریافت کنید.

 

در نهایت ویزای استرالیا یکی از معتبرترین ویزا های جهان و ما در این مقاله چند نمونه از ویزاهای توریستی استرالیا را معرفی کردیم است و علاوه براینکه این ویزا منجر به حضور شما در تور استرالیا می شود، همچنین باعث تقویت رزومه سفر شما جهت کسب ویزاهای آتی می شود.

همکاران ما در قصران گشت می توانند در تمامی مراحل اخذ ویزای استرالیا و همچنین رزور تور استرالیا به شما کمک کنند، جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

 

یکی از کشور هایی که جغرافیا، تاریخ، اقتصاد، دولت و مردم، همه این سرزمین را به مکانی فوق العاده برای بازدید و زندگی تبدیل کرده است، کشور سوئیس است. و به همبن خاطر آژانس مسافرتی قصران گشت هر ساله تور های متنوعی برای بازدید از کشور سوئیس برگزار می کند.

وقتی از بسیاری از مردم در رابطه با پایتخت کشور سوئیس پرسیده می شود، خیلی از آن ها فکر می کنند که زویخ شهر صنعتی و پایتخت مالی سوئیس یا ژنو شهر بین المللی و چند فرهنگی سوئیس، پایتخت است. درحالیکه اینطور نیست و برن زیبا پایتخت سوئیس است.

شاید برای شما جای سوال باشد که چرا باید به تور سوئیس بگیریم؟

سوئیس با جنگل های آلپ، دریاچه های خیره کننده، مراتع سرسبز، معماری کم نظیر و برخوردار بودن از بالاترین سطح هنر مدرن چیزی است که سوئیس را از دیگر کشورهای جهان متمایز کرده است. همچنین سوئیس بهترین کشور روی کره زمین برای عکاسان و شیرین ترین سفر زندگی برای عاشقان شکلات خواهد بود.

 

2

 

 بنظر کمتر کسی است که دلش نخواهد از فرانسه ی زیبا و پایتخت آن پاریس دیدن نکند. هر فردی دوست دارد که ار برج ایفل مرتفع و موزه لوور که پربازدید ترین موزه جهان است بازدید کند و یا در یکی از معروف ترین خیابان های جهان، خیابان شانزه لیزه قدم بزند.

 

3

 

اگر به دنبال چنین اتفاق دلنشینی هستید می توانید از طریق آژانس مسافرتی قصران گشت اقدام کنید چون این شرکت هر ساله تور فرانسه گوناگونی برگزار می کند که این تورها از امکانات رفاهی کم نظیری برخوردار هستند و شما می توانید یکی از افرادی باشید که از حضور در تور فرانسه لذت ببرید.