پایگاه خبری خانه فوتبال:

دور جدید فروش فوری سایپا ویژه دهه فجر آغاز شد.سایپا در سامانه یکپارچه خودرو یک خودروی جدید را برای ثبت نام قرار داده است.متقاضیان خودرو جدید سایپا می توانند با شرایط زیر برای ثبت نام اقدام کنند.

 شرایط فروش فوری سایپا به مناسب دهه فجر چیست؟

به مناسبت دهه فجر، شرکت سایپا برای ده محصول خود طرح‌های فروش فوری و فوق‌العاده را اجرا کرده است. در این طرح‌های فروش، شرکت سایپا شرایطی تقریباً یکسان را اعمال کرده است و موعد تحویل تمامی خودروها نیز ۹۰ روز می‌باشد.
لازم به ذکر است که فروش فوری سایپا برای دهه فجر، خارج از سامانه یکپارچه خودروهای داخلی و به صورت عمومی است اما ثبت‌نام و انتخاب خودرو از وب‌سایت سامانه یکپارچه انجام می‌شود. در ادامه مطلب با جزئیات فروش فوق العاده محصولات سایپا ویژه دهه فجر همراه ما باشید.
سایپا مجموعاً ۱۰ خودرو از محصولات تولیدی و مونتاژی خود را ویژه دهه فجر برای فروش خارج از سامانه یکپارجه درنظر گرفته است.
در جدول زیر، لیست خودروهای سایپا به همراه قیمت و موعد تحویل درج شده است:
فروش فوری سایپا

 

در شرایط فروش فوق‌العاده، مشتریان پس از تکمیل وجه، ۹۰ روز دیگر خودرو خود را دریافت خواهند کرد. بدیهی است که قیمت محصولات سایپا در این طرح، به بهای کارخانه منظور شده است. جزئیات طرح در بخشنامه زیر قابل مشاهده است:
فروش فوری سایپا
اوضاع در شرایط پیش‌فروش سایپا متفاوت از فروش فوق‌العاده است. در این طرح، قیمت خودرو قطعی نیست و متقاضی پس از انتخاب خودرو می‌بایست مبلغی را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب خودروساز واریز کند. پس از واریز وجه، ثبت‌نام اولیه انجام شده و متقاضی بسته به موعد تحویل خودروها که برای دو خودرو کوییک از تیر الی مهر ۱۴۰۳ و برای اطلس از مرداد تا مهر ۱۴۰۳ اعلام شده، باید مابقی بهای خودرو را بپردازد تا خودرو به وی تحویل شود. لازم به ذکر است که بهای خودرو به نرخ روز با مشتریان محاسبه می‌شود.
فروش فوری سایپا
فروش ویژه زوتی DL۵ به مناسبت دهه فجر
در راستای ایجاد امکان ثبت‌نام متقاضیان و با توجه به برنامه افزایش تولید خودرو به اطلاع مشتریان و نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا می‌رساند، شرایط فروش فوری متقاضیان عادی زوتی ۲۰۲۳ وارداتی در دهه فجر ۱۴۰۲ اعلام شد.
این طرح از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ فعال شده است. در این طرح زوتی DL۵ مدل ۲۰۲۳ با قیمت ۱ میلیاردو ۵۹ میلیون تومان و با موعد تحویل ۹۰ روزکاری به فروش می‌رسد.
شرایط ثبت نام محصولات سایپا ویژه دهه فجر
سایپا برای ثبت‌نام در این دو طرح، شرایط زیر را اعلام کرده است:
محدودیت کد ملی برای ثبت‌نام اطلس و کوییک اعمال خواهد شد. بر اساس شرایط ثبت‌نام سایپا هر کد ملی صرتاً مجاز به تقاضای یک دستگاه خودرو است.
حداقل سن متقاضیان برای ثبت‌نام فروش فوق‌العاده سایپا ۱۸ سال است و شخص ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می‌باشند.
امکان ثبت‌نام سایپا ۱۴۰۲ برای متقاضیان دارای پالک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو میسر نیست.ثبت‌نام شاهین و ساینا برای مشتریان حقوقی میسر نیست.
متقاضی ثبت‌نام سایپا بدون قرعه‌کشی باید طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت‌نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

جزئیات فروش فوری سایپا با خودروی جدید هم اعلام شد

فروش فوری سایپانوع خودرو: زوتی DL۵ مدل ۲۰۲۳
قیمت: ۱.۰۵۹.۹۶۳.۰۰۰ تومان
رنگ: سفید
موعد تحویل: ۹۰ روز کاری
شرایط ثبت نام:
۱. محدودیت کد ملی برای ثبت نام ها اعمال خواهد شد (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو میباشد ) .
۲. حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم می باشند.
۳. امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نمی باشد.

بررسی زوتی DL5

فروش فوری سایپا

زوتی DL5 یکی از محصولات شاخص این شرکت است که در سال 2016 میلادی معرفی شد. طراحی این خودرو نیز مربوط به همان دوره است و بنابراین با خودرویی به روز از نظر طراحی مواجه نیستیم. زوتی T300 به عنوان یک کراس‌اوور کوچک، همواره نقش پررنگی در سبد محصولات زوتی ایفا کرده است، تا حدی که این شرکت پس از نجات تصمیم گرفت تا فعالیت خود را با زوتی T300 آغاز کند.

زوتی DL5

زوتی DL5 در چین و سایر بازارهای صادراتی با پیشرانه‌های متفاوتی عرضه می‌شود و قیمت‌های متفاوتی دارد. مطابق شنیده‌ها پارس خودرو تصمیم دارد تا نسخه توربوشارژر این خودرو را به بازار ایران عرضه کند، خودرویی که در صورت قیمت‌گذاری صحیح می‌تواند موفقیت برلیانس H330 را در ایران تکرار کند.

داخل زوتی DL5

طراحی داخلی زوتی DL5 نسبت به طراحی خارجی آن زیباتر و به روز تر است. داشبورد این خودرو از چند مجموعه تشکیل شده است که تضاد جالبی را با یکدیگر ایجاد می‌کنند. نمایشگر سیستم سرگرمی، دکمه‌های کنترلی و فلاشر، مجموعه پنل ابزار و دریچه سیستم تهویه راننده در قالب یک مجموعه بخش اصلی داشبورد را تشکیل می‌دهند. سایر بخش‌های کابین همچون سیستم تهویه یا دکمه‌های کنترل چراغ‌ها و سیستم پایداری نیز درون مجموعه‌های مجزا از یکدیگر قرار گرفته‌اند. بنابراین مدت کوتاهی پس از رانندگی با زوتی T300، محل نصب هر قطعه را خواهید آموخت.

زوتی T300

تیپ بالارده زوتی DL5 به طرح دو رنگ کابین مجهز است و در برخی قسمت‌های آن روکش چرم مصنوعی را می‌بینیم. وجود یک کابین باکیفیت در محصولی نه چندان گران‌قیمت برای مشتریان خوشایند خواهد بود. فاصله بین دو محور این خودرو نیز 2610 میلیمتر اعلام شده است که با توجه به سقف بلند آن، جای کافی برای چهار سرنشین در این خودرو وجود خواهد داشت.

طراحی زوتی DL5

طراحی خارجی زوتی T300 به معنای کامل یک خودرو چینی را نمایان می‌کند، چرا که ظاهر این کراس‌اوور شباهت بی حد و حصری به دیگر محصولات چینی مشابه همچون لیفان X60 دارد. چراغ‌های تیز، جلوپنجره شش ضلعی و چراغ‌های مه شکن بزرگ از جمله مشخصه‌های بارز طراحی زوتی T300 در نمای جلو هستند. در نمای جانبی ظاهری مشابه کراس‌اوورهای کوچک همچون نیسان جوک را می‌بینیم. در این بخش طراحان با اضافه کردن ضربه گیرهای پلاستیکی و نوار کرومی، سعی کرده‌اند تا از سادگی افراطی جلوگیری به عمل آورند. رینگ‌های 16 اینچی نیز طراحی جالبی دارند اما مطابق رویه سنتی چینی‌ها، کمی کوچکتر از ابعاد اصلی خودرو هستند.

زوتی T300

در نمای عقب نیز بار دیگر استانداردهایی از طراحی خودروهای چینی را می‌بینیم. چراغ‌های منتظم و درب پنجم یک تکه ظاهری همانند فیدلیتی را به نمایش می‌گذارند. خوشبختانه برخلاف بسیاری دیگر از خودروهای چینی، خروجی‌های اگزوز تقلبی در این قسمت مشاهده نمی‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: