لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا + آدرس و قیمت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اکثر هتل‌های لوکس مشهد در جوار حرم امام رضا(ع) قرار گرفته‌اند. این هتل‌ها بسیار متنوع هستند و برحسب بودجه و سلیقه خود می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید. هتل‌های الماس ۱ و الماس 2، مدینه الرضا، اترک، جواد، کوثر، اصلس و... مشهد جز مجلل‌ترین هتل‌های در جوار حرم هستند که چشم انداز اکثر اتاق‌های آن‌ها رو به حرم است. این هتل‌ها دارای امکاناتی مانند استخر، رستوران، سونا، فروشگاه و سرویس ۲۴ ساعته هستند. هتل های لوکس نزدیک حرم مشهد لذت اقامتی مرفه را برای شما به ارمغان می‌آورند.

 

هتل های 5 ستاره نزدیک حرم

هتل‌های لوکس فراوانی در جوار حرم مطهر وجود دارند، که امکانات متفاوتی را به مسافران ارائه می‌دهند. از جمله هتل‌های لوکس اطرف حرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل درویشی
  • هتل بین المللی قصر
  • هتل الماس ۲

معرفی هتل الماس ۲ مشهد

این هتل ۲۵ طبقه در سال ۱۳۹۵ در فاصله کمی از هتل الماس ۱ مشهد بنا شده است. نمای بیرونی این هتل به‌صورت برجی بلند با انحنایی در وسط دیده می‌شود. هتل الماس ۲ با داشتن بیش از ۲۱۵ اتاق، مرکز اقامتی بزرگ‌تری را برای زائران فراهم می‌کند. این هتل سرویس رفت و برگشت به حرم را به مسافرین ارائه می‌دهد. در برخی اتاق‌های این هتل روف گاردن، رستوران، کافی‌شاپ، کافی نت و سالن ماساژ و نمایش وجود دارد.

 اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل در قالب متعددی نظیر یک تخته یاقوت، دوتخته فیروزه و الماس، اتاق برلیان، سه‌تخت‌ها یاقوت، اتاق امپریال، سه تخته الماس استاندارد، سویت هانی مون و سوئیت پریزنت برای رزرو وجود دارند‌. قیمت اتاق‌های هتل الماس۲ مشهد از شبی ۲،۳۱۰،۰۰۰ تومان در بهمن ۱۴۰۲ شروع می‌شود. اگر بخواهیم به مقایسه هتل‌ الماس ۱ و هتل الماس ۲ مشهد بپردازیم، باید بگوییم که هتل الماس ۲ مجلل‌تر است و قمیت اتاق‌های آن نیز بالاتر است. این هتل به مراکز خریدی مانند بازار غدیر، بازار رضا، مجتمع تجاری آرمان، بازار ۱۷ شهریور و بازار قماش مشهد فاصله نزدیکی دارد.

  • آدرس هتل الماس ۲ مشهد:  خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

5

 

هتل های 4 ستاره نزدیک حرم

هتل‌های ۴ ستاره نزدیک حرم، علاوه بر امتیاز همجواری با حرم قیمت ارزان‌تری نسبت به 5 ستاره ها دارند. امکانات این هتل‌ها نیز دست کمی از هتل‌های ۵ ستاره ندارد. از جمله هتل‌های ۴ ستاره نزدیک حرم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هتل الماس 1
  • هتل الماس جواد
  • هتل تارا

هتل الماس ۱ یکی از هتل های نزدیک نزدیک حرم

هتل الماس ۱ مشهد در سال ۱۳۹۲ در خیابان امام رضا (ع) افتتاح شده است. این هتل ۴ ستاره، که جز هتل های لوکس نزدیک حرم به‌شمار می‌رود، دارای بیش از ۱۷۰ اتاق در انواع مختلف است. اتاق‌های این هتل به‌صورت سینگل رویال، سینگل مهمان غیر ایرانی، سینگل فولبرد، دوتخته رویال، دوتخته مهمان غیر ایرانی، سوئیت، سه‌تخته فولبرد و رویال، فیستا سوئیت، کانکت و... هستند‌.

 شروع قیمت اتاق‌های این هتل از شبی ۱،۹۵۰،۰۰۰ تومان در بهمن ۱۴۰۲ شروع می‌شود. هتل الماس ۱ مشهد دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان، سرویس بهداشتی فرنگی، فروشگاه  و سرویس به حرم است. سرویس ایرانی، پارکینگ بزرگ، نزدیک بودن به حرم مطهر باعث شده هتل الماس به بسیاری از مراکز خرید از قبیل مرکز خرید ۱۷ شهریور، مرکز خرید ۱۵ شهریور، بازار رضا، مجتمع تجاری آسمان، بازار غدیر و بازار قماش مشهد فاصله بسیار کمی داشته باشد.

  • آدرس هتل الماس ۱ مشهد: خیابان امام رضا، بین امام رضا ۴ و ۶

6

هتل جواد مشهد

این هتل در سال 1391 در خیابان امام رضا افتتاح شد و فاصله نزدیکی تا باب الرضا دارد. هتل ۴ ستاره جواد، 8 طبقه دارد و دارای بیش از 100 اتاق در انواع متفاوت است. اتاق‌های این هتل را یک تخته، سینگل کینگ، دو تخته فولبرد، سه تخته کینگ، سه تخته فولبرد، سوئیت برای دو نفر و دبل سوپر لوکس ملل شامل می‌شوند. قیمت اتاق‌های هتل جواد از 1،600،000 تومان در بهمن ۱۴۰۲ شروع می‌شود.

این هتل امکاناتی نظیر رستوران، سوئیت، پارکینگ، کافی شاپ، سالن ورزشی، سونا و جکوزی، سرویس به حرم را به مسافران ارائه می‌دهد. هتل جواد فاصله نزدیکی با مراکز خرید ۱۷ شهریور، مجتمع تجاری آسمان، بازار رضا، بازار فردوسی و بازار قماش مشهد دارد. فاصله این هتل تا سرزمین موج‌های آبی حدود 18 کیلومتر است.

  • آدرس هتل جواد مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳

هتل های 3 ستاره نزدیک حرم

هتل‌های ۳ ستاره که با عنوان هتل اقتصادی محسوب می‌شوند، به تعداد زیادی در نزدیکی حرم قرار دارند. این هتل‌ها عبارتند از:

  • هتل ساوین
  • هتل مرات
  • هتل تهران مشهد

هتل مرات مشهد

این هتل ۶ طبقه دارای 92 اتاق برای پذیرایی از مهمانان است. این اتاق‌ها شامل یک‌تخته، دوتخته دبل و تویین، سه تخته و چهار تخته فولبرد است. قیمت اتاق‌های هتل مرات مشهد از 800،000 تومان در بهمن 1402 شروع می‌شود. در این هتل امکاناتی رفاهی از قبیل رستوران، پارکینگ، سرویس فرنگی و ایرانی، کافی شاپ و نمازخانه وجود دارد. این هتل خدمات سرویس به حرم را به مسافران ارائه نمی‌دهد.

  • آدرس هتل مرات مشهد: خیابان امام رضا 19 -بهار 3 - سمت راست - فرهنگ 12

سوالات متداول

1.لوکس‌ترین هتل‌های نزدیک حرم کدام‌ها هستند؟

هتل مجلل الماس ۲ و ۱، هتل درویشی، هتل اطلس و هتل مدینه الرضا از هتل‌های لوکس اطراف حرم محسوب می‌شوند.

2.قیمت هتل‌های نزدیک حرم به چه چیزی بستگی دارد؟

قیمت این هتل‌ها تابع مدت اقامت، نوع اتاق، امتیاز هتل، امکانات ارائه شده و فصل سفر شما است.

3.هتل‌های لوکس اطراف حرم چه امکاناتی را برای مشتریان به همراه دارند؟

اکثر هتل‌های نزدیک حرم مشهد دارای رستوران‌های مجلل، استخر، لابی بزرگ، سونا، باشگاه ورزشی و چشم انداز رو به حرم، سرویس رفت و برگشت به حرم و غیره هستند.