دهلی یکی از قدیمی‌ترین شهرهای دنیاست که با بازدید از آن می‌توان در دل دنیای تاریخی هندوستان سفر کرد. در این شهر بناهایی وجود دارند که قدمت آن‌ها به هزاران سال پیش بازمی‌گردد. اگر روحیه ماجراجویی دارید و از دوستداران تاریخ هستید، پیشنهاد می‌شود حتما به این شهر سفر کنید.

تمیزترین هتل‌های دهلی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در پایتخت دوست داشتنی هندوستان یعنی دهلی، بناهای تاریخی همچون قلعه سرخ، مسجد جامع دهلی، معبد آکشاردام و... وجود دارد.

اگر تصور می‌کنید که در دهلی تنها ساختمان‌های قدیمی و باستانی وجود دارد، باید بگوییم سخت در اشتباه هستید. این شهر هر دو دنیای مدرن و تاریخی را به تصویر می‌کشد.

چنانچه قصد سفر به هندوستان را دارید، پیشنهاد می‌شود در هتل‌های دهلی اقامت داشته باشید زیرا که این شهر پر از هتل‌های لوکس و تمیز است. آیا تمیزترین هتل‌های دهلی را می‌شناسید؟ شما می‌توانید تمیزترین و باشکوه‌ترین هتل‌های دهلی را از مجموعه فلای‌تودی رزرو کنید. با رزرو هتل دهلی از فلای‌تودی هم هزینه‌های خود را کاهش می‌دهید و هم از کیفیت خدمات و تمیزی هتل مطمئن می‌شوید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان به معرفی تمیزترین و لوکس‌ترین هتل‌های دهلی می‌پردازیم.

  1. هتل تاج پلاس (Taj palace new Delhi)

بدون شک هتل تاج پلاس در لیست بهترین هتل‌های دهلی، قرار دارد. این هتل یک اقامتگاه پنج ستاره است که به دلیل خدمات عالی، موقعیت مناسب، تمیزی و طراحی بی‌نظیر اتاق‌ها در بین گردشگران از محبوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. به صورت کلی هر آنچه را که میهمانان از یک هتل انتظار دارند، می‌توانند در تاج پلاس بیابند.

تمامی اتاق‌های هتل با بهترین امکانات تجهیز شده است. اگر شما هم جز آن دسته از گردشگران شکم دوست هستید، حتما سری به رستوران‌های تاج پلاس بزنید و با تست غذاهای هندی سفر خود را کامل کنید.

انواع غذاهای بین‌المللی و غذاهای اصیل هندی در این رستوران‌ها سرو می‌شود. در منوی رستوران‌های تاج پلاس می‌توان مطابق با هر ذائقه‌ای یک غذای خوشمزه و لذیذ یافت.

  1. هتل لیلا امبیانس کانونشن (The Leela Ambience Convention Hotel Delhi)

اگر به دنبال هتلی در قلب دهلی هستید که به بیشتر جاذبه‌های این شهر نزدیک باشد، اقامت در هتل لیلا امبیانس به شما پیشنهاد می‌شود.

با وجود اینکه هتل لیلا امبیانس یک هتل پنج ستاره و لوکس می‌باشد اما قیمت آن به نسبت خدمات و سرویس‌های ویژه‌ای که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است. در واقع با اقامت در این هتل با یک تیر دو نشان می‌زنید. هم در یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها اقامت خواهید داشت و هم هزینه‌ای به صرفه برای اقامت پرداخت خواهید کرد.

فضای هتل و اتاق‌ها به گونه‌ای طراحی شده است که سراسر حس خوب و آرامش را از محیط دریافت می‌کنید. اتاق‌های لیلا امبیانس بیشتر دارای تم گرم هستند و همین امر سبب می‌شود میهمانان با محیط ارتباط خوبی بگیرند و اوقات خوشی را در هتل بگذرانند.

از امکانات هتل می‌توان به مواردی مانند باشگاه بزرگسالان و کودکان، پارکینگ رایگان، خدمات عروسی، ترانسفر فرودگاهی، گیفت شاپ و... اشاره کرد.

  1. هتل لالیت دهلی نو (The LaLiT New Delhi)

هتل لالیت دهلی نو یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره شهر دهلی می‌باشد که با رزرو این هتل اقامتی رویایی در انتظار شما است. تمامی نیروها و خدمات هتل در تلاش هستند، تا بهترین اوقات را بگذرانید و خاطره‌ای لذت بخش و فراموش نشدنی از هتل لالیت به یادگار ببرید.

از امکانات این هتل می‌توان به مواردی مانند استخر شنای سرپوشیده و روباز، سالن بدنسازی، سرویس شاتل فرودگاهی، وای فای رایگان و... اشاره کرد.

  1. هتل رویال پلازا (Hotel The Royal Plaza)

هتل رویال پلازا یکی از تمیزترین هتل‌های دهلی نو است. این هتل ظاهری شیک و مدرن دارد که میهمانان حتی می‌توانند برای برگزاری جلسات کاری خود، از آن بهره ببرند. اتاق‌های هتل به گونه‌ای طراحی شدند که حتی با نگاهی اجمالی می‌توان به شکوه و زیبایی آن‌ها پی برد.

یکی از عمده‌ترین دلایلی که هتل رویال پلازا را از دیگر هتل‌های دهلی متمایز می‌کند، باغ سرسبز آن است. این هتل دارای باغی سرسبز با محیطی دلنشین می‌باشد که ترکیب این محیط با موسیقی زنده شبگاهی بسیار رویایی می‌شود. انواع نمایش‌ها و موسیقی‌های زنده در باغ هتل رویال پلازا برگزار می‌شود که پیشنهاد می‌دهیم در صورتی که زمان کافی دارید، سری به آن بزنید.

هتل رویال پلازا حتی برای شکم دوست‌ها نیز یک هتل مناسب است زیرا که در هتل تعداد زیادی کافه و رستوران وجود دارد. رستوران‌ها علاوه بر غذاهای هندی، انواع غذاهایی مانند غذاهای چینی، ژاپنی، کره‌ای، انگلیسی و... را برای میهمانان سرو می‌کنند.

  1. هتل پارک (The Park New Delhi)

هتل پارک، هتلی 4 ستاره است که تمامی اتاق‌های آن از امکاناتی مانند وای فای رایگان، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، صندوق امانات، پخش دی وی دی، حمام و سرویس بهداشتی برخوردار هستند. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی می‌باشد و به مکان‌های دیدنی دهلی نو نزدیک است.

علاقه‌مندان به کتاب نیز می‌توانند در زمان اضافه خود به کتابخانه این هتل بروند و ساعاتی به مطالعه مشغول شوند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به داشتن استخر‌های روباز، سونا، اسپا، جکوزی و... اشاره کرد.

یکی از علل محبوبیت هتل پارک در نزد گردشگران، فروشگاه‌های آن است. اگر اهل خرید و گشت‌و‌گذار هستید، حتما سری به فروشگاه‌های هتل بزنید.

رزرو هتل دهلی از فلای‌تودی

دهلی یکی از رویایی‌ترین شهرهایی است که با ورود به آن فرهنگ و تاریخ کهن هند در کنار زندگی پیشرفته شهری به شما خوش‌آمدگویی خواهد گفت. خیابان‌های این شهر مملو از آثار تاریخی، معماری‌های باشکوه، مراکز خرید بزرگ، هتل‌های شیک و مدرن و... است. چنانچه به دنبال اقامت در هتل دهلی هستید، پیشنهاد می‌دهیم هتل خود را از مجموعه معتبر فلای‌تودی رزرو کنید.

شرکت معتبر فلای‌تودی علاوه بر رزرو بهترین هتل‌ها برای کاربران، انواع خدماتی مانند فروش بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، فروش ارزانترین بلیط‌های قطار، برگزاری انواع تورهای مسافرتی، اخذ انواع ویزا (گردشگری، تجاری و سفارت) را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

برای دسترسی به خدمات ذکر شده، هم می‌توانید به صورت حضوری به فلای‌تودی مراجعه کنید و هم می‌توانید به صورت اینترنتی (وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی) اقدام کنید. در صورت نیاز به هر گونه دریافت اطلاعات بیشتر یا وجود مشکل در ثبت رزروها و خریدهای خود، با تیم پشتیبانی 24 ساعته این شرکت تماس بگیرید. کارشناسان تیم پشتیبانی شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد.