یکی از مهم‌ترین فرآیندها پس از تولید و ساخت اپلیکیشن، تبلیغات است. معمولا به دست آوردن توجه کاربران و جذب آن‌ها به اپلیکیشن، یک چالش بزرگ برای توسعه دهندگان محسوب می‌شود.

بهترین روش تبلیغ اپلیکیشن در سال  2024
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

در این مطلب، به بررسی و توضیح روش‌هایی برای تبلیغ اپلیکیشن‌ خواهیم پرداخت تا توسعه دهندگان قادر به انتخاب استراتژی‌های مناسب و مؤثر جهت تبلیغ اپلیکیشن باشند.

 

 11 روش تبلیغ اپلیکیشن

تبلیغات اپلیکیشن به روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام بازخوردهای متفاوتی دارند در این قسمت 11 روش تبلیغات برای اپلیکیشن را برای شما توضیح می دهیم تا متناسب با شرایط خود بهترین روش را برای تبلیغات اپلیکیشن انتخاب کنید.

تبلیغات ایمیلی

ایمیل یکی از روش تبلیغاتی برای اپلیکیشن است. می‌توانید به مخاطبان خود ایمیل‌هایی ارسال کنید و در آن‌ها به ویژگی‌ها و مزایای اپلیکیشن خود اشاره کنید. این ایمیل‌ها می‌توانند شامل معرفی اپلیکیشن، توضیح در مورد ویژگی‌های آن، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه برای کاربران باشند.

تبلیغ در سایت‌های معتبر

تبلیغات از طریق سایت‌های معتبر شامل نمایش تبلیغات بنری، متنی یا ویدیویی در سایت‌هایی است که مخاطبین معتبر و پربازدیدی دارند. این سایت‌ها می‌توانند شامل وبلاگ‌ها، سایت‌های خبری و تخصصی باشند. با استفاده از این روش، می‌توانید به طور غیر مستقیم به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید.

تبلیغات پیامکی از سامانه پیامکی

تبلیغاتی پیامکی یکی از روش های کاربردی و موثر می باشد که شما با خرید و ثبت نام در پنل پیامک می توانید به امکانات بسیاری برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه اپلیکیشن دسترسی داشته باشید و بصورت هدفمند برای مشتریان و مخاطبان خود پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

در میان تمام روش‌های تبلیغ اپلیکیشن، تبلیغات از طریق ارسال پیامک به کاربران، یکی از بهترین روش شناخته می‌شود. تبلیغات اپلیکیشن از طریق پیامک یک روش موثر برای اطلاع‌رسانی در مورد اپلیکیشن است که موجب ارتباط مستقیم با مشتریان می شود. این روش نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی به دلیل مزایای زیر برتری دارد.

  1. دسترسی مستقیم: با ارسال پیامک به مخاطبان، اطلاعات و پیام تبلیغاتی شما به طور مستقیم و بدون واسطه به مخاطبان می‌رسد.
  2. نرخ تبدیل بالا: معمولاً پیامک‌ها به سرعت و بازده بالا به مخاطبان تحویل می‌شوند و این امر احتمال دانلود و استفاده از اپلیکیشن را افزایش می‌دهد.
  3. هزینه کمتر: در مقایسه‌ با بسیاری از روش‌های تبلیغاتی دیگر، هزینه ارسال پیامک کمتر است و می‌تواند بازدهی بالایی در مقابل هزینه کم داشته باشد.
  4. قابلیت شخصی سازی: می‌توانید پیام‌های تبلیغاتی را بر اساس ویژگی‌های مختلف مخاطبان، مانند جنسیت، سن، مکان جغرافیایی و علایق، ارسال  کنید.
  5. انواع روش های ارسال: روش های ارسال پیامک مختلفی در سامانه پیامکی برای تبلیغات اپلیکیشن تعبیه شده است که می توانید از آن استفاده کنید. به عنوان مثال ارسال پیامک منطقه ای ، پیامک مشاغل و اصناف ، پیامک به تفکیک سن و جنسیت و ...

تبلیغ رسانه ای

تبلیغات در تلویزیون و رادیو به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و پرهزینه‌ترین روش‌های تبلیغاتی ست که به شما امکان می‌دهد تا با نمایش تبلیغات کوتاه ویدیویی  و صوتی در شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی، به یک جمعیت گسترده از مخاطبان دسترسی پیدا کنید.

پوسترها و بیلبوردها

تبلیغ از طریق پوسترها و بیلبوردها در نقاط عمومی به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از تصاویر و پیام‌های کوتاه، پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان منتقل کنید. این روش شامل قرار دادن پوسترها و بیلبوردهایی با طراحی جذاب در مکان‌های پرتردد مانند خیابان‌ها، میدان‌ها، ایستگاه‌های اتوبوس، قطار و سایر نقاط عمومی است.

4

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

 تبلیغات اپلیکیشن در برنامه های اجتماعی یکی از روش‌های موثر برای جذب کاربران جدید و افزایش دانلود اپلیکیشن است. اینستاگرام به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی جهان، به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از تبلیغات تصویری و ویدیویی(استوری و پست) پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان هدف ارسال کنید.

در این روش شما می توانید با استفاده از امکان ارسال لینک در متن پیامک با پنل پیامک بهین پیام از مخاطبین برای پیوستن و مطلع شدن از تبلیغات شما در اینستاگرام دعوت کنید و فرد تنها با یک کلیک به صفحه شما منتقل شود و در جریان اخبار تبلیغات شما قرار بگیرید.

تبلیغات ویدئویی در یوتیوب

تبلیغات اپلیکیشن در یوتیوب نیز  یکی از روش‌های تبلیغ و ارتقای برنامه شما است. یوتیوب به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ویدیویی جهان، به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از تبلیغات ویدیویی، پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان هدف خود را به شیوه موثرتری ارسال نمایید.

تبلیغات پیامکی بر اساس مشاغل

در این روش تبلیغاتی شما می توانید برای گروه مشخصی از شغل ها و افراد که به این حیطه علاقمند هستند یا به دنبال فناوری و تکنولوژی هستند پیامک تبلیغاتی انبوه برای اپلیکیشن ارسال کنید و بازخورد بالایی دریافت کنید.

برای انجام این نوع تبلیغات اپلیکیشن باید با خرید پنل پیامک به این امکان برای ارسال پیامک تبلیغاتی دسترسی پیدا کنید تا به گروه گسترده ای از افراد مشخص پیامک تبلیغاتی اپلیکیشن ارسال کنید.

سامانه ارسال پیامک بهین پیام با داشتن امکان ارسال پیامک بر اساس مشاغل این نوع تبلیغات را برای شما به راحتی فراهم می کند و شما می توانید با ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور وارد پنل اس ام اس بهین پیام شوید و با انتخاب گروه شغلی مشخص و نوشتن متن پیامک، اس ام اس را برای گروه هدف در کمتر از چند ثانیه ارسال کنید و نتیجه مطلوبی از تبلیغاتی پیامکی بر اساس این امکان دریافت کنید.

تبلیغ درون اپلیکیشن

به معنای نمایش تبلیغات داخلی درون خود اپلیکیشن است. این به این معناست که هنگام استفاده از اپلیکیشن، تبلیغاتی در قالب بنرها، ویدیوها، پیام‌ها و یا پیشنهادات تبلیغاتی ممکن است درون برنامه نمایش داده شود.

تبلیغ در گوگل ادز

می‌توانید این نوع تبلیغات را در سرویس‌های گوگل نظیر نتایج جستجو، سایت‌های وب و اپلیکیشن‌های دیگر نمایش دهید. این روش تبلیغاتی با استفاده از Google Ads انجام می‌شود که به شما امکان می‌دهد تا تبلیغات خود را بر اساس موقعیت جغرافیایی، کلمات کلیدی، علایق کاربران و مشخصات دیگر تنظیم و بهینه‌سازی کنید.

تبلیغات پیش‌نمایشی

پیش‌نمایش‌های تبلیغاتی به فرآیندی اشاره دارد که قبل از مشاهده محتوای اصلی در اپلیکیشن‌ها یا وب‌سایت‌ها تبلیغ نمایش داده می‌شوند. این تبلیغات معمولاً در قالب ویدیوها یا تصاویر متحرک هستند و می‌توانند در محیط‌های مختلفی از جمله پلتفرم‌های اجتماعی، سایت‌های خبری، ویدیوهای آنلاین و غیره نمایش داده شوند.

5

کلام آخر

در این مقاله، به بررسی و توضیح روش‌های مختلف و موثر تبلیغاتی برای اپلیکیشن‌ها پرداختیم. از ارسال ایمیل و تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی تا تبلیغات در تلویزیون و گوگل، هر یک از این روش‌ها مزایا و معایب خود را دارند.

همچنین سامانه پیامکی نیز، به عنوان بهترین روش‌ موثر برای جذب کاربران به دلیل مزایایی که ارائه می‌دهد، معرفی شد. با انتخاب استراتژی مناسب و انتخاب هوشمندانه از این روش‌ها، توسعه دهندگان موفقیت بیشتری در بازار رقابتی اپلیکیشن‌ها خواهند داشت.

اگر شما هم قصد خرید پنل پیامکی بهین پیام را برای تبلیغات اپلیکیشن دارید ما سامانه پیامکی بهین پیام را با امکانات فوق العاده ای بریا راسال پیامک هدفمند به شما معرفی می کنیم.

برای ثبت و درخواست سامانه پیامکی بهین پیام می توانید عدد 333 را به شماره 500040075 پیامک کنید.