چطور اسباب کشی راحت تری داشته باشیم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

اگر می‌خواهید فو‌ت‌وفن‌های یک اسباب‌کشی آسان را بلد باشید و بدانید که چطور بعداز یک جابه‌جایی سریع، در خانه جدیدتان بنشینید، پاهایتان را دراز کنید و فنجانی چای بنوشید، مطالعه این مطلب را پشت گوش نیندازید. ابتدا بگویید همه وسایل‌تان را آماده کرده‌اید؟ منظور ما تجهیزات بسته‌بندی مانند نایلون حبابدار و جعبه‌هاست. شما برای جمع‌آوری وسایل، قطعا به آن‌ها نیاز خواهید داشت.

اصلا وقتی حرف از اسباب‌کشی می‌شود، تصویری از وسایل بسته‌بندی‌شده در ذهن همه ما تداعی خواهد شد. در این مقاله هم قرار است پیرامون همین موضوع حرف بزنیم. اما قبل‌از آن، یک توصیه برایتان داریم، برای یک اسباب‌کشی بی‌دردسر، باید به فکر تهیه تجهیزات باکیفیت باشید!

یک اسباب کشی آسان، نیاز به مدیریت قوی دارد

اگر مستاجر هستید، احتمالا سالی یک بار جابه‌جایی سخت و استرس‌زا را تجربه کرده‌اید. اگر هم مالک باشید، گاهی اوقات ممکن است تصمیم بگیرید که مکان زندگی خود را برای تجربه‌های جدید تغییر دهید. اسباب‌کشی، تا زمانی که وارد مراحل بسته‌بندی نشده‌اید، هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد ولی وقتی وارد آن می‌شوید، می‌بینید که هیچ‌چیز شبیه تصورات شما نیست!

برای اینکه روند سخت نقل‌مکان را سهولت ببخشید، نیاز به یک برنامه‌ریزی قوی دارید. اگر اسباب‌کشی را به چشم یک عمل ساده شبیه جمع‌آوری وسایل اتاق‌تان نبینید، بهتر می‌توانید فرایند را مدیریت کنید. اصلی‌ترین الگویی هم که می‌توانید با آن یک کنترل موثر بر اوضاع داشته باشید، این است که مقدمات بسته‌بندی وسایل را فراهم کنید.

2 وسیله مهمی که برای بسته بندی وسایل خانه به آن ها احتیاج دارید

9

در گذشته‌ها، نقل‌وانتقال از یک خانه به خانه‌ای دیگر، کم‌تر از امروز بود. خانواده‌ها سال‌های زیادی در یک منزل مشترک دور هم زندگی می‌کردند ولی امروز با رشد شهرنشینی، جابه‌جایی‌ها بسیار زیاد شد. در این راستا، مهم‌ترین دغدغه افراد، تهیه تجهیزاتی است که به کمک آن‌ها وسایل خود را با دقت و بیشترین ایمنی جمع کنند. به‌نظر شما این تجهیزات شامل چه چیزهایی هستند؟

کارتن ها، کاربردی ترین اقلام بسته بندی

مهم‌ترین وسیله‌ای که برای جابه‌جایی به آن احتیاج دارید، کارتن‌ها هستند. آن‌ها علاوه‌بر جمع‌آوری وسایل، از آسیب‌رساندن به اسباب و گم‌شدن وسایل شما جلوگیری می‌کنند. قبل‌از خرید کارتن، بهتر است با مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کارتن‌های چندلایه، مقاومت بالا و قابلیت حمل آسان دارند. یعنی باتوجه به استقامت بدنه خود، بارها برای جابه‌جایی و ذخیره اشیا قابل استفاده هستند. در این صورت، از تولید زباله‌های بیشتر جلوگیری می‌شود. کارتن‌ها همچنین مهم‌ترین وسیله برای تفکیک اجناس ازلحاظ حجم و وزن به‌حساب می‌آیند.

حواس‌تان باشد که ما از کارتن اسباب‌کشی حرف می‌زنیم نه کارتن بسته‌بندی! در واقع، جعبه‌های اسباب‌کشی دارای دیواره‌های ضخیم و مقاوم هستند و می‌توانند وزن و حجم بالایی را تحمل کنند. به همین دلیل، مناسب‌ترین گزینه برای مهاجرت، انتقال محصولات تجاری و حمل وسایل حساس و شکننده شناخته می‌شوند.

نایلون های حبابی، حفاظتی قوی با سلول های پر از هوا

به‌نظر شما چرا نایلون‌های حباب‌دار ایده‌آل‌ترین وسیله برای اسباب‌کشی هستند؟ سلول‌های پر از هوای نایلون‌ها بدون نیاز به تلاش اضافی، دور محصول مورد نظر می‌پیچند و از آن محافظت می‌کنند. در واقع، حباب‌های هوای بسته، بالشتکی انعطاف‌پذیر و بادوام ایجاد می‌کنند تا وسیله از آسیب‌های ناشی از ضربه، ایمن باشد.

اگر نگران حمل‌ونقل سالم وسایل منزل‌تان هستید، شما قطعا به نایلون‌های حباب‌دار احتیاج خواهید داشت. این تجهیزات از تجمع استاتیک که قابلیت آسیب‌رسانی به وسایل الکترونیکی را دارد، جلوگیری می‌کنند و به ذخیره ایمن اقلام گران‌بها می‌انجامند.

سایر وسایلی که برای بسته بندی ایمن در اسباب کشی به آن ها نیاز دارید

طبیعی است که برای اسباب‌کشی و بسته‌بندی وسایل منزل، به ابزار و تجهیزات بیشتری احتیاج داشته باشید. مثلا به طناب و چسب‌های پهن نیاز دارید تا بتوانید استحکام و قدرت‌ جعبه‌ها را برای حمل وسایل افزایش دهید.

باید نایلون‌های ضخیم یا گونی‌های پلاستیکی تهیه کنید تا سبدهای بزرگ و ظروف پلاستیکی آشپزخانه را راحت‌تر جابه‌جا کنید. همچنین داشتن چند ملحفه تمیز برای بسته‌بندی مبلمان و تشک‌ها ضروری به‌نظر می‌رسد. سعی کنید پیش‌بینی‌های لازم را از احتیاجات خود در جابه‌جایی حتما لیست کنید.

با تجهیزات بسته بندی باکیفیت، از اسباب کشی خود لذت ببرید

10

از اینکه می‌خواهید برای زندگی راحت‌تر به خانه‌ای جدید و بهتر نقل‌مکان کنید، قطعا هیجان‌زده هستید اما وقتی یاد سختی‌های اسباب‌کشی می‌افتید، شور و هیجان‌تان فروکش می‌کند. وجه اشتراک همه کسانی که از این موضوع کلافه هستند، این است که با بسته‌بندی‌های اصولی، آشنایی ندارند.

اگر تجهیزات بسته‌بندی، تکمیل و باکیفیت باشند، هم سرعت حمل‌ونقل و جابه‌جایی بیشتر می‌شود و هم خسارتی که ناشی از آسیب‌های وارده باشد، دامن‌گیرتان نخواهد شد. یک بسته‌بندی حرفه‌ای و استاندارد، جای کم‌تری را اشغال می‌کند. بااین‌اوصاف، می‌توانید از خودروهای حمل‌ بار کوچک‌تر استفاده کنید. این موضوع بر هزینه‌های پرداختی شما تاثیر مستقیم دارد.

وقتی وسایل شما به‌خوبی بسته‌بندی شده باشند، بعداز رسیدن به مقصد و خستگی‌های فراوانی که روی دوش‌تان می‌افتد، دیگر نیازی نیست که ساعت‌ها به‌دنبال یافتن وسایل‌تان باشید چون هریک از آن‌ها به‌شکلی مرتب و در محفظه اختصاصی خود قرار دارد.

با محصولات بسته بندی زودپک، بدون دغدغه اسباب کشی کنید!

مسلما هیچ‌کدام از شما دوست ندارید که وسایل گران‌بهای منزل‌تان طی اسباب‌کشی‌های سالانه خط‌وخش بردارد یا بشکند. بنابراین، نباید اهمیت کیفیت تجهیزات بسته‌بندی را نادیده بگیرید. حالا که به پایان مقاله نزدیک می‌شویم، احتمالا خیلی از شما می‌پرسید که چنین تجهیزاتی را از کجا تهیه کنیم که کاربردی و قابل اعتماد باشند؟

زودپک را می‌شناسید؟ این مجموعه کارتن سازی، فروشگاه اینترنتی خود را از سال 98 راه‌اندازی کرد تا شما به همه آنچه را که در فرایند بسته‌بندی اسباب‌کشی به آن‌ها احتیاج دارید، راحت‌تر پیدا کنید. زودپک، در سبد کالاهای قابل عرضه خود، محصولاتی ازجمله انواع‌واقسام نایلون‌ها، پاکت‌های حباب‌دار، جعبه‌ها و چسب‌ها را افزود. با خریدی امن و آسان از این مجموعه، نگرانی خود را بابت چالش‌های اسباب‌کشی کنار بزنید.

جمع‌بندی

هرچند اسباب‌کشی عملی وقت‌گیر و هزینه‌بر است اما اگر فنون لازم را بدانید، برایتان یک تفریح لذت‌بخش می‌شود. بعداز اینکه یک زمان‌بندی دقیق را برای شروع و پایان عملیات در نظر گرفتید و لیست احتیاجات خود را نوشتید، باید به تهیه وسایلی فکر کنید که به کمک آن‌ها بسته‌بندی وسایل‌تان را بدون دردسر انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی زودپک، به شما کمک می‌کند تا نیازهایتان را بشناسید و محصول سفارشی‌تان را با فاکتور رسمی تحویل بگیرید. در این صورت، می‌توانید از کیفیت وسیله‌ای که خریده‌اید، مطمئن باشید. اگر خواستار یک اسباب‌کشی آسان در سریع‌ترین زمان، صرف کم‌ترین انرژی و کم‌ترین خسارت هستید، از زودپک کمک بگیرید.