مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا می‌گوید ۹۰ درصد بیماران کرونا در تهران و شهرستان‌ها مبتلا به "ویروس انگلیسی" هستند.

حجم ویدیو: 3.01M | مدت زمان ویدیو: 00:00:49
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مینو محرز: ۹۰ درصد بیماران کرونا مبتلا به ویروس انگلیسی هستند

به گزارش سایت فردا، مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا می‌گوید ۹۰ درصد بیماران کرونا در تهران و شهرستان‌ها مبتلا به "ویروس انگلیسی" هستند. حسن روحانی نیز عامل بروز موج چهارم را ورود این نوع جهش‌یافته از عراق می‌داند.

ویروس کرونا

دکتر مینو محرز، عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا می‌گوید ۹۰ درصد بیماران در تهران و شهرستان‌ها مبتلا به نوع جهش‌یافته انگلیسی ویروس کرونا هستند. او می‌گوید: «مردم به فکر جان خودشان باشند. در این ۴۵ سال طبابتم این قدر مریض بدحال یکجا ندیده بودم!»

افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا

سیما سادات لاری در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، درباره آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر شنبه ۲۱ فروردین‌ (۱۰ آوریل) گفت: «در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۱۹ هزار و ۶۶۶ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به ۲ میلیون و ۴۹ هزار و ۷۸ نفر رسیده است.»