ویدیوی کوتاهی از نقش‌آفرینی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در این اثر در فضای مجازی منتشر شده است.

انتشار ویدیویی کوتاه از بازی پارسا پیروزفر و شهاب حسینی در «مست عشق» / ببینید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت فردا، با نهایی شدن پخش فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی در یک شبکه ماهواره‌ای در قالب سریال با عنوان «مست عشق رومی» ویدیوی کوتاهی از نقش‌آفرینی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در این اثر در فضای مجازی منتشر شده است.

شهاب حسینی در مست عشق

نام اصلی :سید شهاب الدین حسینی تنکابنی

زمینه فعالیت: سینما و تلویزیون و گوینده

تولد: ۱۴ بهمن ۱۳۵۲

تهران، ایران

والدین :فخرالدین حسینی

پیشه :بازیگر

همسر:  پریچهر حسینی

فرزندان: محمدامین حسینی

امیرعلی حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی (زاده ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون، مجری و گوینده ایرانی است.

زندگینامه شهاب‌الدین حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. او اولین فرزند خانواده‌اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او دررشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی رادیو آغاز کرد، سپس در برنامه‌ای به نام اکسیژن درتلویزیون ظاهرشد. در چند برنامه دیگر هم مانند بر پا بر پا، به رنگ صبح، سایه روشن و... به عنوان مجری حضورداشت، با سریال خانواده پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت.

شهاب حسینی

شهاب حسینی کار خود را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد

شهاب حسینی سالهای بعد هم به کار بازیگری و هم اجرا پرداخت. وی بخاطر بازی در فیلمهای سینمایی واکنش پنجم و شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت، درسال ۱۳۸۶ برای فیلم محیا از جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، و در سال ۱۳۸۷ در همین جشنواره برای فیلم سوپراستار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد. شهاب حسینی همچنین به خاطر فیلمهای پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ با پریچهر قنبری ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند.حسینی در سال ۱۳۹۲ کارگردانی را با فیم ساکن طبقه وسط آغاز کرد.