بیوگرافی امین حیایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، پیرامون فعالیت های هنری و زندگی شخصی اش را از اینجا بخوانید.

خانه و زندگی لوکس امین حیایی + تصاویر همسر اول و دوم و فرزندش از همسر اول
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت فردا،  امین حیایی  در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنوارهٔ فیلم فجر نامزد دریافت جایزهٔ بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده‌های خورشید» شد.

 

خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم‌های سینمایی بازی کند و در نخستین نقش‌آفرینی‌اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم «سیب سرخ حوا» (۱۳۷۸) چندان موفق نبود. او در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پردهٔ سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورددار بود.

امین حیایی

بیوگرافی مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی و مادر پسرش به نام دارا است که اکنون درخانواده پدرش و همراه با نیلوفر خوش خلق زندگی میکند. مونا بانکی پور یکی از چهره هایی که شاید برای شما ناآشنا باشد اما عکس هایش را درکنار بازیگران مطرح دیده باشید میتوان به مونا بانکی پـور اشاره کرد.

امین حیایی

این خانم همسر یکی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینما به نام امین حیایی است. تصاویر مونا بانکی پـور با امین حیایی در فضای اینترنت موجود می‌باشد اما اطلاعات چندانی از این دو نفر که چه ارتباطی باهم دارند نمی‌تواند یافت.

دارا حیایی پسر امین حیایی امسال دریک فیلم به همراه پدرش به نقش آفرینی پرداخته است.در روز اکران فیلم شعله ور با بازی دارا حیایی, مادرش مونا بانکی پور «همسر سابق امین حیایی» نیز به تماشای این فیلم نشست.

بیوگرافی نیلوفر خوش خلق همسر دوم امین حیایی

زندگی شخصی:

نیلوفر خوش خلق متولد 24 خرداد ماه 1351 در تهران میباشد. او همسر امین حیایی است و دارای یک فرزند پسر به نام دارا میباشد.

امین حیایی

امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران است. در سال 1371 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود. در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم «براده های خورشید» شد.

امین حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق تصمیم گرفتند که در اطراف تهران زندگی کنند و به همین خاطر لواسان را انتخاب کرده اند. منطقه ای خوش آب و هوا در شمال شرق تهران و زندگی آرام و بدون دغدغه .