عوامل سریال پایتخت متن هایی به ما ارائه کرده اند و احتمال دارد سری پنجم این سریال ساخته شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدیر شبکه یک سیما گفت: عوامل سریال پایتخت متن هایی به ما ارائه کرده اند و احتمال دارد سری پنجم این سریال ساخته شود.


محمد احسانی در حاشیه مراسم قدردانی از عوامل سریال پایتخت درباره این سریال گفت: زمانی که یک سریال به سری های دوم و سوم می رسد معلوم است که عملکرد موفقی داشته است.

وی افزود: سیروس مقدم و دیگر عوامل سریال پایتخت همواره حساسیت های خاصی برای ساختن این سریال دارند اما این حساسیت ها و تلاش ها در سری چهارم پایتخت بیشتر شده بود.

احسانی گفت: خوشبختانه مردم هم استقبال خوبی از این سریال به عمل آوردند و سبب شدند به فکر ساختن سری پنجم هم باشیم.

وی افزود: بدون شک برای ساختن سری پنجم پایتخت حساسیت ها و گستردگی موضوع بیشتر است و باید دقت و وقت بیشتری روی آن گذاشته شود.

مدیر شبکه یک سیما گفت: عوامل سریال پایتخت نیز متن هایی را به ما ارائه داده اند که با بررسی روی آنها تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.

احسانی افزود: زمان قطعی این سریال را نمی توانم مشخص کنم، برای مثال نمی توانیم بگوییم این سریال برای نوروز 95 ساخته می شود یا نه، اما سری پنجم پایتخت حتماً در دستور کار ما قرار خواهد گرفت.

وی درباره سریال تعبیر وارونه یک رویا نیز گفت: در نظرسنجی های اولیه، آمار خوبی از مخاطبان سریال تعبیر وارونه یک رویا بدست آورده ایم، این سریال ژانر جاسوسی دارد و افراد زیادی به این ژانر علاقه مند هستند.

احسانی افزود: فریدون جیرانی و سایر عوامل تعبیر وارونه رویا نیز حساسیت های خاصی در مراحل مختلف ساخت و تولید این سریال داشته اند. امیدوارم در نظرسنجی نهایی نیز شاهد این استقبال گسترده باشیم.

وی درباره برنامه های آینده شبکه یک سیما گفت: سریال ها و برنامه های زیادی در دستور کار ما قرار دارد که نفس گرم محمدمهدی عسکرپور، دوردست ها و پشت بام تهران به نویسندگی سعید نعمت الله ازجمله آنهاست، سایر برنامه ها نیز متعاقباً اعلام می شود.

مدیر شبکه یک سیما در پایان گفت: از مردم که برنامه های تلویزیون را با دقت و علاقه دنبال می کنند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم با عملکردمان بخشی از محبتهایشان را پاسخ دهیم.