رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تالش، گفت: سبدی که تمام اقلام ضروری را دارد به قیمت ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان در دسترس است و افراد می‌توانند آن را به قیمت حدود ۵۲۰ هزار تومان خریداری کنند.

این خانوارها در اسفند ماه 1/240/000 با یارانه اضافه دولت یارانه نقدی می گیرند | واریز یارانه جدید دولت برای مشمولین بدون پیش‌شرط | آیا با خرج نکردن یارانه عیدانه به ماه بعد منتقل می شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبر آزاد، یارانه نقدی | رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تالش، گفت: سبدی که تمام اقلام ضروری را دارد به قیمت ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان در دسترس است و افراد می‌توانند آن را به قیمت حدود ۵۲۰ هزار تومان خریداری کنند.

یاسر کابینی اظهار داشت: دریافت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیک فجرانه که به صورت اعتبار در حساب افراد شارژ می‌شود، هیچ پیش‌شرطی ندارد.

 وی اظهار کرد: مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالابرگ الکترونیکی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی طرح «فجرانه» نامیده‌اند، در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه‌بگیر با اولویت خانوار دهک‌های پایین جامعه از ۱۷ بهمن‌ماه آغاز و تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت./ ادامه خبر در سایت خبر آزاد