جدیدترین قیمت طلا، سکه و ارز را در این خبر بخوانید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایسنا، در زمان انتشار این گزارش قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (۸۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و قیمت هر عدد سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم، چهار میلیون و ۴۲۰ هزار تومان (۷۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) است.
همچنین هر عدد نیم سکه به قیمت دو میلیون و ۳۸۰ هزار تومان (۵۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز)، ربع سکه یک میلیون و ۵۲۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۹۰۰ هزار تومان (۱۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز) به فروش می‌رسد.
قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۴۹ هزار و ۴۶۶ تومان (۸۹۶۶ تومان افزایش نسبت به دیروز) و ارزش هر اونس طلای جهانی نیز ۱۴۸۳.۲۰ دلار است.
منبع اعلام قیمت‌ها اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

دلار چند؟

اما قیمت دلار با افزایش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.
بازار ارز امروز (‌چهارشنبه) به روند افزایشی خود ادامه داد؛ به‌ گونه‌ای که قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی نسبت به روز گذشته با افزایش ۲۰۰ تومانی همراه شد و قیمت خرید آن ۱۲ هزار و ۵۵۰ تومان و قیمت فروش آن نیز ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.
همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان فروخته می‌شود که قیمت این ارز نیز ۱۵۰ تومان افزایش یافته است.
ارز مسافرتی هم نسبت به روز گذشته با افزایش قیمت روبرو شد؛ به طوریکه که قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد به حدود ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان می‌رسد.
اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو افزایش داشت و هر دلار ۱۲ هزار و ۴۵۸ تومان و هر یورو ۱۳ هزار و ۷۱۱ تومان از مشتریان خریداری شده است.