با ریزش قیمت خودروها در بازار دلالان خودروهایی را که در پارکینگ ها پنهان کرده بودند به بازار آوردند و حتی حاضر شدند با قیمت پایین تر به فروش برسانند.

قیمت پراید امروز پایین آمد/ جزئیات قیمت پراید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 آخرین قیمت پراید در بازار امروز دوشنبه ۴ اسفند مشخص شد که بر اساس آن با توجه به اینکه پراید ارزانترین خودروی ماه های گذشته در بازار بوده است و هر روز با قیمت بیشتر به فروش می رسیده است.

قیمت پراید امروز 4 اسفند 99

به گزارش سایت خبر روز، اکنون با ریزش قیمت خودروها در بازار دلالان خودروهایی را که در پارکینگ ها پنهان کرده بودند به بازار آوردند و حتی حاضر شدند با قیمت پایین تر به فروش برسانند تا از ضررهای احتمالی جلوگیری کنند. 

قیمت پراید

قیمت پراید در بازار بر اساس مشاهدات میدانی به دست آمده است. ما در ادامه قیمت پراید صفر و پراید کارکرده را برای شما آورده ایم. برای اطلاع از قیمت پراید و قیمت خودرو و همچنین محصولات سایپا که پراید نیز یکی از محصولات سایپا به حساب می آید با ما همراه باشید. قیمت پراید در بازار امروز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ براساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر طبق آن این پراید همچنان با قیمت‌هایی بسیار غیرواقعی خرید و فروش می‌شود. البته این اختلاف قیمت زیاد سبب کاهش میزان معاملات این خودرو شده است.  در ادامه قیمت پراید امروز دوشنبه ۴ اسفند ۹۹ را در جدول زیر می‌بینید.