پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

image_315741dcc7e7aab30cfb0cc64080f9dfa7b2a4fb

ساعت کاسیو Casio دارای خصوصیات خاصی هستند. این نوع ساعت در قیاس با سایر  برند ها از طراحی لوکس ، زیبا و جوان پسندی برخوردار است که قابلیت  نشان دادن زمان، دما، فشار، ارتفاع و تعیین موقعیت و... را دارد و نیز با نرخی مطلوب در انواع مدل های ساخته می شود. ساعت  مچی کاسیو Casio  موجود در سورن گالری در مجموع مستحکم و ماندگاری بالایی دارد. در بیشتر آنها از موتور های مخصوص خود استفاده شده است.

برند کاسیو مناسب ترین و مستحکم ترین ساعت های ژاپن را تولید می کند و نخستین سازنده ساعت های دیجیتال انبوه در دنیا می باشد. پس از آن ساخت مدل G- SHOCK خارق العاده پیچیده را آغاز کرد که به منزله یکی از مشهور ترین، مقاوم ترین و با کیفیت ترین ساعت های موجود در دنیا می باشند. سورن گالری بهترین مجموعه در فروش و عرضه انواع ساعت های کاسیو می باشد بدین صورت می توانید  این ساعت های زیبا و لوکس را از طریق  رجوع به مرکز فروش سورن گالری به راحتی تهیه کرد.

از ساعت کاسیو جی شاک بیشتر بدانید

ساعت کاسیو جی شاک این کلکسیون معروف از Casio شامل خصوصیاتی است که سبب مشهوریت خیلی زیاد آن شده است. در حال حاضر این نوع ساعت کاسیو در سراسر دنیا مشهور می باشند و به وسیله اشخاص معروف جهان بکار برده می شوند. چنانچه شما در پی ساعتی مستحکم، مقاوم و بادوام در موقعیت دشوار و همچنین دارای قابلیت های بالایی  هستید ساعت کاسیو جی شاک می تواند بهترین انتخاب برای شخص شما باشد. برای یافتن این ساعت های زیبا و با دوام می توانید به سورن گالری بهترین مرکز فروش ساعت های اصل و اورجینال رجوع نمایید. در سورن گالری می توانید هر مدل ساعت با هر نوع امکاناتی و توضبحات کامل محصولات اورجینال کاسیو Casio را مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی ساعت کاسیو اصلی در سورن گالری

ساعت کاسیو جی شاک اصلی را باید از کجا خریداری نمود؟ همانگونه  که می دانید هر مارک یا برندی دربردارنده خصوصیات منحصر به فردی است.  برند این ساعت با اعمال تفاوت های خاص خود در دنیای ساعت مقامی ویژه و چشمگیر را کسب کرده است. برای خرید ساعت جی شاک اصلی لازم است نخست با خصوصیات عمده این مارک ساعت آشنا شوید تا بدین صورت بتوانید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

چنانچه در پی خرید این برند مشهور در ایران هستید حتما باید از نمایندگی های رسمی این برند خرید کنید تا خیالتان از ضمانت نامه و اصالت کالا آسوده باشد. مرکز فروش سورن گالری با سال های سابقه درخشان  توانسته به شما در خرید ساعت جی شاک اصلی کمک بسزایی کند. برای مشاهده و خرید این نوع از ساعت ها در ایران به سایت www.surengallery.com که یکی از عاملین فروش محصول این برند می باشد مراجعه نمایید تا از اصالت کالا اطمینان حاصل  کنید.برای ارتباط با این فروشگاه می‌توانید با شماره تماس 09164505095 نماس بگیرید و هرگونه مشاوره در مورد ساعت و اجزای آن به صورت کاملا رایگان دریافت کنید..

قیمت ساعت کاسیو جی شاک در فروشگاه سورن گالری

قیمت ساعت کاسیو جی شاک به چه عواملی وابسته است؟ نرخ های متفاوتی برای این مدل ساعت مچی با ملاحظه به نوع ساعت و قابلیت هایی که دارد در نظر گرفته شده است. در مجموع می توان جی شاک را با ملاحظه به قابلیت های بسیار، کاربردی، فناوری پیشرفته و همچنین با ملاحظه به استقامت و ماندگاری زیادی که دارند اقتصادی و ارزان دانست.

 

image_a5f45b2b0c1ccea4adbc158e3f963641264ddae2

 

انواع ساعت مچی جی شاک G-Shok در گالری سورن

با اینکه جی شاک خود یکی از زیرمجموعه های ساعت کاسیو می باشد ولی دارای انواع خاصی است که هر کدام برای هدف ویژه ای طرح ریزی شده اند. در حقیقت می توان انواع ساعت جی شاک را در ۳ گروه  دسته بندی کرد که به شرح زیر می باشند:

  • جی شاک – ساعت‌های نظامی G-Shock Military Watches
  • جی شاک – ساعت‌های اسپرت G-Shock Sport Watches
  • جی شاک – ساعت‌های طبیعت‌محور G-Shock Outdoor-oriented Watches

در حال حاضر می توانید با آگاهی کامل جهت تهیه این مدل ساعت ها اقدام کنید. می توانید انواع ساعت جی شاک و سایر ساعت ها را در سایت سورن گالری ببینید و با چند کلیک ساده ساعت مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. Surengallery در طی سالیان فعالیت خود در این حیطه همیشه سعی برآن داشته تا تجربیات خود را در عرصه خرید ساعت های اصلی در دسترس مشتری های خود قرار دهد و محیطی امن و مطمئن را برای آنها جهت خریدی راحت فراهم سازد.

همانطور که می دانید و قبلا هم ذکر شد ساعت کاسیو جی شاک g-shock معروف ترین زیر مجموعه برند کاسیو می باشد. این نوع ساعت به علت اینکه در مقابل ضربه مستحکم است به مفهوم ضد شوک است. این برند از رویای تولید کننده آن مطابق با "ایجاد محصولی که به هیچ وجه خراب نمی شود "  تولید شده است. بالاخره در سال ۱۹۸۳ میلادی نخستین ساعت برند کاسیو  جی شاک به بازار های ژاپن راه پیدا کرد. این ساعت ها زمانی تولید شدند که ساعت ها همچنان لوازمی شکننده بودند. این برند تولید شد تا از شوک به صورت مستقیم جلوگیری کند.

تولید این مدل ساعت ها یک سرگذشت موفقیت آمیز را با خود دارد چرا که زیر مجموعه های این ساعت با شکل، طرح ریزی مستحکم و با دوام خود به شهرت جهانی در میان جوانان رسید.

ساعت کاسیو g-shok به علت اینکه در مقابل ضربه مستحکم است به ضد شوک مشهور است.‌این مدل ساعت ها دارای ۷ خصوصیت عمده نظیر استقامت در مقابل شوک الکتریکی، مستحکم در مقابل گرانش، استقامت در مقابل حرارت، محکم در مقابل لرزش، مستحکم در مقابل آب، مقاوم در مقابل ضربه و مستحکم در مقابل سختی می باشند.

سایت های بسیاری جهت فروش این ساعت ها موجود می باشند که از میان آنها می توان به سورن گالری رجوع کرد و ساعت مورد نظر خود را با اطمینان کامل انتخاب و خریداری کرد.

ویژگی های ساعت اصلی کاسیو جی شاک اصل ژاپن

امروزه  اکثر زیر مجموعه های ساعت کاسیو که در بازار ارائه می شوند خصوصیات زیر را شامل می شوند و  با توجه به این که کدام مجموعه و مدل از این ساعت ها را انتخاب می کنید بعضی این خصوصیات متفاوت تر خواهند بود. خصوصیات ساعت اصلی کاسیو جی شاک اصل ژاپن عبارتند از:

  • قابلیت متصل شدن به گوشی
  • استقامت زیاد در مقابل آب
  • استقامت در مقابل شوک
  • استقامت در مقابل درجه حرارت خیلی پایین یا خیلی بالا
  • استقامت در برابر گرانش
  • استقامت در مقابل شوک الکتریکی
  • تجهیز شده به تکنولوژی رادیو کنترل
  • تجهیز شده به GPS
  • تجهیز شده به تکنولوژی شارژ باتری با نور آفتاب
  • دسترسی آسان به همه دکمه ها
  • از خصوصیات ساعت اصلی کاسیو جی شاک اصل ژاپن می توان به این مورد اشاره کرد که این ساعت ها تجهیز شده به حس گر هایی نظیر قطب نما، ارتفاع سنج، عمق سنج، فشار سنج و ...
سخن آخر با شما عزیزان

امروزه خرید به صورت حضوری مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت.  هزینه رفت و آمد  شلوغی بازار، مراکز متعدد و صرف وقت زیاد می تواند برای افرادی که زمان زیادی را جهت گشتن در مغازه ها ندارند مسئله ساز باشد به همین دلیل می توان با خیال راحت به سورن گالری رجوع کرده و ساعت مچی کاسیو اورجینال مورد نظر خود را خریداری کرد.

شماره تماس فروشگاه: 09164505095

اینستاگرام: suren_gallery

منبع ساعت کاسیو: Surengallery