معرفی برترین کشورها برای گردشگری و تفریح در سرتاسر جهان، آشنایی با بهترین مناطق دیدنی و توریستی سراسر جهان نظیر ایتالیا یونان هند پرو تووالو

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

image_1639980127

یکی از معروف ترین توریست ها که قبل از 25 سالگی به تمام کشورهای مستقل دنیا سفر کرده است، لیستی از بهترین و بدترین کشورهای جهان برای گردشگری معرفی کرده است که ما قرار است در این مطلب به آن بپردازیم.

 

عنوان پر سفرترین فرد جهان همیشه مورد بحث بوده است. لیستی از افرادی وجود دارد که مدعی هستند که تمام کشورهای روی کره زمین را دیده اند و سایتی نیز به این موضوع اختصاص دارد که سفر مردم به نقاط مختلف جهان را مستند می کند و مشخص می کند که ادعای آنها چقدر صحت دارد.

 

اما در میان همه این حرف ها، James Asquith جوان ترین کسی است که قبل از 25 سالگی به هر کشور مستقلی در جهان مسافرت کرده و در کتاب رکوردهای جهانی گینس اسم او ثبت شده است. او در هرتفوردشایر انگلستان به دنیا آمد و بزرگ شد و اکنون 30 سال سن دارد. در این مقاله علاوه بر 10 کشور مورد علاقه او، قصد داریم شما را با پنج کشوری آشنا کنیم که او دیگر تمایلی به سفر به آنها ندارد.

 

هر گردشگری باید از این 10 کشور دیدن نماید

 

کشور آمریکا

اغلب از من می پرسند کشور مورد علاقه من کجاست و به راحتی می توانم بگویم: آمریکا. این پاسخ خیلی ها را متعجب می کند، زیرا آنها منتظر یک جای عجیب و غریب و ناشناس هستند و با اینکه فرهنگ کشورهای دیگر را ترجیح می دهم، اما ایالات متحده گزینه های مختلفی را برای گردشگران ارائه می دهد. یقیناً اگر اروپا یک کشور پر از تنوع تاریخی و فرهنگی بود، نظرم را عوض می کردم. اما این گونه نیست. چنین تنوع طبیعی از هاوایی تا آلاسکا و از یلوستون تا یوسمیتی را نمی توان در هیچ کشوری به جز ایالات متحده یافت. به این موارد باید فرهنگ دیپ ساوت، تنسی، نیواورلئان و کالیفرنیا در مقابل نیویورک را نیز اضافه کرد، بنابراین می توانید ببینید که این کشور شگفتی های زیادی را برای بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد.

 

مناظر دیدنی ایتالیا

مناظر متنوع و زیبا، از ساحل آمالفی تا ونیز، ایتالیا را به مقصدی رویایی برای گردشگری تبدیل نموده است. البته نمی توان از غذاهای لذیذ این کشور غافل شد، این ویژگی آنقدر مرا مجذوب خود می کند که نمی خواهم این کشور را ترک کنم. یکی از عجیب ترین غذاهای این منطقه ژلاتو (نوعی بستنی ایتالیایی) با سرکه بالزامیک است که در منطقه امیلیو رومانیا به فروش می رسد و یکی از عجیب ترین مواد غذایی با طعم فوق العاده است.

 

سفر به کشور تاریخی ایران

به نظر می رسد نظر مردم جهان درباره ایران با آنچه در رسانه ها مطرح می شود متفاوت است. تجربه من از سفر به ایران نشان داد که این کشور از نظر فرهنگی و تاریخی غنی است و اکثر مردم آن بسیار باهوش، صمیمی و خونگرم هستند. تهران، پایتخت ایران، شهری بزرگ و شلوغ با دیدنی های فراوان است، هرچند هر گوشه از کشور جاذبه های دیدنی زیادی دارد. یکی از بهترین تجربه های من ایرانگردی بوده است و به همه دوستان نیز سفر به ایران را توصیه میکنم.

 

گردشگری ژاپن

ژاپن به دلیل وجود معابد، زیارتگاه ها و شکوفه های زیبای گیلاس، کشوری دیدنی است. تغییر فصل در این کشور به قدری زیاد است که هیچ یک از سفرهای شما به این نقطه از جهان مثل قبل نخواهد بود. اگر عاشق سوشی هستید، می توانید یک تجربه به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید. به دلیل وجود امنیت فوق العاده بالا و نیز نظم بالا در این کشور می توان گفت که ژاپن می تواند تجربه فرهنگی متفاوتی را برای مسافران چه به صورت فردی و چه همراه خانواده ایجاد کند.

image_1639980226

نقاط گردشگری هندوستان

هند باید جزو آرزوهای هر گردشگر باشد. اگرچه ممکن است این شبه قاره در اولین سفر شما کمی استرس اور به نظر برسد، اما فرهنگ و تاریخ غنی ای که دارد ارزش دیدن را دارد، زیرا در هیچ کجای دنیا چیزی شبیه به آن پیدا نمی کنید. همچنین، هندوستان به قدری بزرگ است که امکان دارد چند ماه در این کشور باشید و همچنان احساس کنید که هنوز قسمت های زیادی از این کشور را ندیده اید.

اگر قصد سفر به هند را دارید می توانید از تورهای حاضر در کشور برای مسافرت استفاده کنید. اما حتما نکات تغذیه در سفر به این کشور را حتما رعایت کنید.

 

مراکز توریستی یونان

آیا چیزی زیباتر از خوردن و آشامیدن در کنار دریای اژه و تماشای غروب خورشید وجود دارد؟ یافتن چنین موقعیتی در دنیا خیلی سخت است، اما گردشگران می توانند این تجربه را در کشور تاریخی یونان به دست آورند. همچنین، آتن مکانی عالی برای دوستداران تاریخ است و جزایر متعدد یونانی از سانتورینی تا میکونوس فوق العاده زیبا و دیدنی هستند.

 

سفر به برزیل

از جنگل های آمازون گرفته تا سواحل ریودوژانیرو نشان می دهد که کشور برزیل نیز حال و هوای مخصوص خود را دارد و در واقع می توان این کشور را پایتخت مهمانی های جهان دانست. برزیلی ها بسیار دوستانه برخورد می کنند و عاشق تفریح ​​و شادی هستند، به طوری که سفر به این کشور به معنای داشتن تجربیات مختلف و اغلب همراه با یافتن دوستان جدید است. به هیچ وجه تجربه رفتن به رستوران های سائوپائولو را از دست ندهید، که اغلب به خاطر جاذبه های خیره کننده ریودوژانیرو فراموش می شوند.

 

 

آشنایی با زیبایی های پرو

پرو، در میان کشورهای آمریکای جنوبی، کمتر توانسته گردشگران را به خود جذب کند و به بیان دیگر توریست ها از دیدنی های این کشور غافل مانده اند. مردم پرو به ماچو پیچو معروف هستند. اما کشور پرو فقط این جاذبه را ندارد. تلاقی جنگل‌های انبوه و بیابان‌ها را می‌توان در یکی از متنوع‌ترین پایتخت‌های فرهنگی منطقه، لیما دید. خوب است که این موضوع را هم بدانید که ریشه ژاپنی یکی از نخست وزیران معروف پرو بر غذاهای معروف پرو اثر زیادی گذاشته و این یکی از جالب ترین قسمت های سفر من بود.

 

image_1639980260

کشور کوچک تووالو

تووالو یکی از کوچکترین کشورهای دنیاست که حقیقتا کشوری عجیب است. در هر هفته دو پرواز به این کشور صورت می گیرد و در مابقی روزها باندهای فرودگاه به مرکز عمومی در این جزیره کوچک اقیانوس آرام تبدیل می شوند. البته این موضوع عجیب هم نیست چرا که باند فرودگاه تقریبا نیمی از این جزیره را تشکیل می دهد. مردم محلی و تعداد کمی از گردشگران در طول روز به فرودگاه می آیند و به ورزش های مختلف می پردازند. زمانی که شب فرا می رسد، مردم محلی بسترهای خود را زیر آسمان پرستاره پهن می کنند تا در نسیم خنکی که می وزد بخوابند و توریست ها می توانند از این فرصت بهره برده و یکی از بهترین تجربه های ممکن را رقم بزنند.

 

مناطق توریستی آرژانتین

بوئنوس آیرس از قدیم به شهر پاریس آمریکای جنوبی شهرت داشته و اگرچه یک سوم جمعیت آن در پایتخت و اطراف آن زندگی می کنند، اما جاذبه های آرژانتین به استیک های خوشمزه و نوشیدنی های عالی آن محدود نمی شود. کسی وجود دارد که پنگوئن ها را دوست نداشته باشد؟ این مخلوقات دوست داشتنی خداوند در فصل تولید مثل به شبه جزیره پونتا تومبو در آرژانتین مهاجرت می کنند.

ما در این مقاله بهترین کشورها را برای گردشگری معرفی کردیم. برای آشنایی با سایر مناطق توریستی جهان حتما به وب سایت های راهنمای جامع گردشگری مراجعه نمایید.