پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

image_1642448707

با موفقیت قابل توجه سریال‌های کره ای در سال ۲۰۲۱ و رکوردشکنی‌های سریال بازی مرکب، حالا در سال ۲۰۲۲ نیز همه چشم‌ها به سوی سریال‌های کره ای رفته است و حالا در این مطلب ما قرار است نگاهی به بهترین سریال‌های کره‌ای در سال ۲۰۲۲ داشته باشیم. به نظر شما کدام یک از این سریال‌ها بهترین سریال سال ۲۰۲۲ خواهند بود؟ با اتفاقات سال ۲۰۲۱ و چیزهایی که بینندگان از سریال‌های مختلف کره‌ای دیده‌اند، قطعا انتظار کاربران نیز از این ژانر بالاتر رفته است و حالا باید ببینیم که در آینده چه رخ می‌دهد.

در این میان، بازیگران معروف کره‌ای نیز اوضاع جالب توجهی دارند و در حالی که برخی‌ از آن‌ها به خاطر اتفاقات و رسوایی‌هایی از سریال‌هایشان کنار گذاشته شدند، عده‌ای دیگر با سریال‌هایی جذاب و هیجان انگیز به دنیای سریال‌ها برمی‌گردند.

 

بهترین سریال‌های کره ای جدید ۲۰۲۲

  • سریال صدای جادو (The Sound of Magic)

کارگردان: کیم سونگ-یون (Kim Sung-Yoon)

ژانر: روانشناختی / زندگی

بازیگران: جی چانگ ووک، هوانگ این یوپ، جوی سونگ یون، نام داروم

شبکه: Netflix

نکته : دقت داشته باشید که برای دانلود سریال باید به لینکی که در آخر پست معرفی شده مراجعه نمایید.

سریال صدای جادو در مورد دختری به نام یو آیی است که هزینه‌های زندگی خود و خواهر کوچکترش را تامین می‌کند. یو آیی که به دلیل بدهی توسط والدینش رها شده است، با انجام کار پاره وقت تحصیل خود را نیز ادامه می‌دهد و حتی می‌تواند دانش آموز برتر مدرسه شود اما تنها خواسته او، زودتر بزرگ شدن و پیدا کردن یک شغل ثابت است.

وجود بازیگران معروف در این سریال، از دلایلی است که محبوبیت آن پیوسته در حال افزایش می‌باشد.

 

 

  • سریال کوچک‌ترین پسر خانواده ثروتمند (Cheabol Familys Youngest Son)

کارگردان: جان دائه یون (Jung Dae Yoon)

ژانر: درام، فانتزی، عاشقانه

بازیگران :سونگ جونگ کی، شین هیون بین

شبکهJTBC :

سونگ جونگ کی، بازیگر معروف که پس از بازی در سریال وینچنزو شهرت فراوانی پیدا کرد، حالا قراره تو یک سریال درام انتقام‌محور بازی کنه. این سریال براساس وبتونی به همین اسمه و روایتگر داستان مردیه که پس از سال‌ها در خدمت یک خانواده متمول بودن، به اختلاس متهم میشه. اون می‌میره ولی ده سال بعد به شکل کوچک‌ترین پسر اون خانواده دوباره متولد میشه و قصد داره با گرفتن شرکت، از خانواده انتقام بگیره.

 

  • سریال جزیره (Island)

کارگردان: بائه جان (Bae Jong)

ژانر: اکشن، هیجان انگیز، فانتزی، ترسناک

بازیگران: کیم نام گیل، لی دا هی، چا اون وو و سونگ جون

شبکه: هنوز تایید نشده

معروفیت سریال جزیره همراه با رسوایی بازیگر زن این سریال و کناره‌گیری‌اش یعنی سئو یه جی همراه بود. این سریال نیز از وبتونی به نام خودش اقتباس شده و به طور کلی مضمونی غم انگیز با شخصیت‌هایی عجیب و غنی دارد. این سریال برای کسانی که طرفدار سریال‌های کره‌ای هیجان انگیز هستند، بسیار جذاب می‌باشد.

 

  • سریال در حال حرکت (Moving)

کارگردان: پارک این-جه (Park In-Je)

ژانر: اکشن، ماورایی، فانتزی

بازیگران: هان هیو جو، جو این سانگ و ریو سونگ ریونگ

شبکه: پلتفرم Disney+ و شبکه  JTBC

این سریال اکشن قهرمان محور که براساس یک وبتون فانتزی ساخته شده، شاهد بازگشت جو این سانگ، بازیگر معروف کره‌ای است. این سریال روایتگر سه دانش آموزش دبیرستانی می‌باشد که قدرت‌های ماورایی خود را کشف می‌کنند. این سریال می‌تواند از متفاوت‌ترین سریال‌های کره‌ای ۲۰۲۲ باشد.

image_1642449288

کارگردان: چا یانگ-هو (Cha Young-hoon)

ژانر: ملودرام

بازیگران: پارک مین یانگ، سونگ کانگ، یورا و یون پارک

شبکه: JTBC

در سریالی جدید، پارک مین یانگ و سونگ گانگ باهم همکاری می‌کنند. سریال Office Romance Cruelty روایتگر داستان کار و اتفاقات عاشقانه افرادی است که در یک سازمان هواشناسی کار می‌کنند. سونگ کانگ در این سریال نقش لی سی وو را دارد، مردی که دست و پا چلفتی است ولی ضریب هوشی ۱۵۰ دارد و در کارش نیز بسیار حرفه‌ای است.

 

  • سریال دوباره زندگی من (Again My Life)

کارگردان: هان چول-سو (Han Chul-Soo)

ژانر: راز آلود، حقوقی، درام

بازیگران: لی جون گی و کیم جی اون

شبکه:  SBS

سریال دوباره زندگی من روایتگر داستان یک دادستان جوان است که پس از شکست خوردن در سرنگونی شخصی قدرتمند، فرصت مجددی برای برقراری عدالت پیدا می‌کند. این سریال از روی یک وبتون ساخته شده که خود آن وبتون نیز از روی یک رمان بود.

 

  • سریال بیست و پنج، بیست و یک (Twenty-Five Twenty-One)

کارگردان: جونگ جی هیون (Jung Ji Hyun)

ژانر: دوستانه، جوانان، عاشقانه، درام

بازیگران: کیم ته ری، نام جو هیوک، بونا، چوی هیون ووک، لی جو میونگ

شبکه:  tVN

سریال بیست و پنج بیست و یک بیانگر داستان دو نفر است که در سنین ۲۲ و ۱۸ سالگی با هم آشنا می‌شوند و چهار سال بعد یعنی در ۲۵ سالگی و ۲۱ سالگی، داستان عشقی خود را آغاز می‌نمایند. مضمون کلی این سریال عشق در جوانی و نوجوانی است و به طور کلی برای نسل جدید و جوان، سریالی بسیار جذاب و مورد پسند به نظر می‌آید.

 

  • سریال قرار بدون شناخت قبلی اداری (Office Blind Date)

کارگردان: پارک سئون هو (Park Seon Ho)

ژانر: کمدی، عاشقانه، درام

بازیگران: آن هیو سوپ، کیم سجونگ، بیونگ چان عضو گروه ویکتون

شبکه: SBS

این سریال کمدی عاشقانه در مورد یک کارمند است که به جای رفیقش با مدیر عامل شرکتش سرقرار می‌رود ولی او نمی‌داند که مدیرعاملش به پدربزرگش قول داده تا به زودی ازدواج کند و به همین سبب، می‌خواهد با اولین کسی که سر قرار می‌بیند ازدواج کند. این داستان نیز یک رمان وب بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در سال ۲۰۱۸ نیز به شکل وبتون در آمد.

image_1642449192

  • سریال پلیس‌های تازه کار (Rookie Cops)

کارگردان: کیم بیونگ-سو (Kim Byung-soo)

ژانر: عاشقانه، درام

بازیگران: کانگ دنیل، لی شین یانگ، چه سو بین، پارک یو نا، کیم سانگ هو

شبکه:  Disney+

خواننده محبوب اهل کره جنوبی یعنی کانگ دنیل با سریال Rookie Cops اولین تجربه بازیگری خود را انجام می‌دهد. این سریال داستان عشق و چالش‌های دانشجوهای پلیس جوان است. حضور کانگ در سال ۲۰۲۲ باعث هیجان زدگی طرفداران این خواننده شده است.

  • سریال فردا (Tomorrow)

کارگردان: کیم تائه-یون (Kim Tae-yoon)

ژانر: اکشن، درام، فانتزی

بازیگران: رو وون، کیم هی سان، لی سو هیوک

شبکه: MBC

این سریال کره‌ای که در ژانویه ۲۰۲۲ اکران شده، درباره چوی جون ونگ می‌باشد، شخص که سه سال بیکار بوده و حالا خسته شده و می‌خواهد جان خود را بگیرد. درست زمانی که او متوجه این موضوع می‌شود، شخصی مثل خود را می‌بیند که همین قصد را دارد و سعی می‌کند او را منصرف کند ولی در نهایت هردو از پل سقوط می‌کنند. با بازگشتش از کما اما شغلی مربوط به مدیریت بحران پیدا می‌کند و سروکارش با افرادی است که در معرض خطر بالای خودکشی می‌باشند.

 

برای دریافت تمامی آثار مشخ شده و دانلود سریال کره ای میتوانید به کلمه مشخص شده کلیک کنید. هیوا مووی مرجع بهترین سریال های کره ای جدید دراما بصورت رایگان و دوبله به همراه زیرنویس چسبیده می باشد (منبع قانونی)