نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه امروز 25 خرداد 1402 اعلام شد | برای مشاهده اسامی برندگان کلیک کنید | تحویل محصولات تا 1403

کد خبر: 1227524

فهرست برندگان و نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مرحله دوم از طریق سایت اعلام شد. در این بین تحویل خودروی برخی متقاضیان به سال 1403 موکول شده است.

نتایج قرعه کشی سامانه یکپارچه امروز 25 خرداد 1402 اعلام شد | برای مشاهده اسامی برندگان کلیک کنید | تحویل محصولات تا 1403

 پس از یک تأخیر چند ساعته و معطلی ثبت‌نام‌کنندگان در دومین طرح فروش سامانه یکپارچه خودرو سرانجام دقایقی پیش فهرست برندگان و نتایج قرعه‌کشی مذکور طریق سایت مربوطه اعلام شد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت https://esalecar.ir/ از شرایط درخواست خود آگاه شوند.

آن‌طور که مشتریان می‌گویند: اکثراً تخصیص خودروی آن‌ها همان اولویت اول است و موعد تحویل محصولات از پاییز 1402 تا زمستان 1403 تعیین شده است. البته همچنان سایت با اختلالاتی مواجه است و دسترسی به آن با سرعت لازم امکان‌پذیر نیست.

حتی برخی از متقاضیان محصولات سایپا اعلام کرده‌اند که تخصیص محصولاتی نظیر شاهین تا زمستان 1403 به طول می‌انجامد. برخی نیز از درج «عدم تخصیص» برای هر پنج اولویت خبر داده‌اند.

شرایط تحویل محصولات سامانه یکپارچه

دریافت و بلوکه‌سازی 100 میلیون تومان پول به ازای هر مشتری و البته تأخیر در آزادسازی آن اعتراض بسیاری از ثبت‌نام‌کنندگان را به دنبال داشته است. به‌ویژه با توجه به شرایط اعلامی تحویل محصولات امکان انصراف و ریزش بالا رفته و سرمایه عده‌ی حداقل یک ماه در بانک‌ها مسدوده شده است.

ثبت‌نام در سامانه یکپارچه

متقاضیان ثبت‌نام در مرحله دوم طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی از بیستم تا بیست‌ونهم اردیبهشت‌ماه فرصت داشتند برای افتتاح حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و واریز مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به حساب وکالتی اقدام و اولویت پنج خودرویی خود را از چهار خودروساز سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور انتخاب کنند.

فرایند انتخاب خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو از سوم خرداد آغاز و دهم خرداد به پایان رسید، اولویت بندی فروش خودرو در این سامانه روز بیست‌ویکم خردادماه انجام و امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خرداد ماه_ اعلام شد، بر اساس گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، متقاضیان با اطلاع از زمان تحویل خودرو می‌توانند ۱۰۰ میلیون تومان مسدودی خود را برداشت کنند.

تجارت نیوز

۹

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها