داهوا یکی از بزرگترین تولید کنندگان دوربین مدار بسته در دنیا می باشد. این شرکت در کنار هایک ویژن توانسته رتبه پرفروش ترین سیستم های نظارت تصویری دنیا را کسب کند. محصولات این تولید کننده بزرگ چینی شامل دوربین های مدار بسته اچ دی، دوربین های تحت شبکه IP ، سیستم های ماینتوریگ و نظارت تصویری، سوئیچ های شبکه POE، سیستم های هوشمند AI و راه حل های هوشمند در حوزه امنیت است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش مثلث آنلاین، Dahuaداهوا در ایران نیز بسیار طرفدار پیدا کرده و جزو پرفروش ترین های بازار ایران بشمار می رود. شرکت نیتاران عرضه کننده محصولات داهوا در ایران است.

 

965

 

آموزش چک کردن گارانتی اصلی داهوا پارس:

برای اینکه از اصل بودن گارانتی داهوا پارس مطمئن شوید کافیست به لینک استعلام گارانتی اصلی داهوا پارس مراجعه نموده و شماره سریال مربوط به دوربین مدار بسته و یا دستگاه داهوا را وارد کنید. در صورتی که کالای داهوای شما اصل باشد و توسط داهوا پارس گارانتی شده باشد اطلاعات مربوط به تاریخ گارانتی و اعتبار گارانتی را خواهید دید و همچنین نام شخصی که گارانتی به نام وی ثبت شده است را مشاهده خواهید کرد.

توجه : کد سریال داهوا معمولا تحت عنوان S/N یا Serial No روی برچسب داهوا هم روی کارتن و هم روی خود کالا نوشته شده است.

 

فرق بین دوربین داهوا اصلی و تقلبی در چیست؟

تمامی دوربین ها و دستگاه هایی که با گارانتی اصلی "داهوا پارس" می باشند اصل هستند و اصالت کالای تضمین شده است. همانطور که اشاره شد در درجه اول سریال کالای داهوا با گارانتی داهوا پارس را در لینک فوق بررسی نمایید.

از طرف دیگر توجه داشته باشید داهوا هیچ دوربین مدار بسته یا دستگاهی را در کارتن بی کیفیت و کارتن خاکی رنگ عرضه نمی کند. اگر محصولی دارای کارتن خاکی بود بدانید تقلبی و یا مونتاژ داخل است. کارتن های داهوا معمولا به رنگ های قرمز و سفید است.

برای اینکه مطمئن شوید یک دستگاه و یا دوربین تحت شبکه داهوا اصل است می توانید از نرم افزار Config Tool داهوا نیز استفاده کنید. این نرم افزار تمامی دوربین های مدار بسته و دستگاه های داهوا را که در شبکه وجود داشته باشند سرچ می کند و شماره سریال آنها را در قسمت info نمایش می دهد. اگر کالا اصل باشد شماره سریال پیدا شده با شماره سریال برچسب همخوانی خواهد داشت.

124

 

در هنگام خرید داهوا به برچسب داهوا پارس دقت کنید

در هنگام خرید دوربین ها و دستگاه های داهوا دقت کنید برچسب مربوط به گارانتی "داهوا پارس" روی کارتن دستگاه چسبانده شده باشد. در صورتی که چنین برچسبی را ندیدید کالای شما دارای گارانتی داهوا پارس نمی باشد.

 

مدت گارانتی داهوا پارس چقدر است؟

مدت زمان گارانتی اصلی داهوا پارس معمولا 30 ماه است و در برخی موارد گارانتی های 25 ماهه و 36 ماهه نیز ارائه می شود.

همانطور که اشاره شد مدت زمان اعتبار گارانتی را می توانید در سامانه استعلام گارانتی داهوا با لینک فوق بررسی نمایید.

 

دوربین مدار بسته داهوا را از کجا بخریم؟

شرکت نیتاران یکی از توزیع کنندگان اصلی سیستم های نظارت تصویری داهوا با گارانتی اصلی داهوا پارس می باشد. این شرکت نمایندگی داهوا در ایران است.