زندگی و ادامه تحصیل در آلمان برای جوان‌ها رویایی است که برای دنبال کردنش باید از سد غول زبان آلمانی گذشت. زبانی که هم از لحاظ تلفظ و هم از لحاظ نوشتار با زبان‌های دیگر متفاوت است و حتی گاهی سخت‌تر.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

همه آن‌هایی که در پروسه مهاجرت کاری یا تحصیلی به آلمان هستند می‌خواهند هرچه سریع‌تر زبان آلمانی را یاد بگیرند و بتوانند با ارائه مدرک مناسب زندگی جدیدی را در آن سوی آب‌ها آغاز نمایند.

‌یادگیری زبان آلمانی مستلزم پشتکار، تمرکز، انگیزه و علاقه است. ساختار دستوری این زبان پیچیده و نیازمند تمرین است‌. برای یادگیری این زبان شما نیازمند به داشتن منابع آموزشی مناسب و استاندارد هستید تا شما را در فرآیند یادگیری زبان آلمانی یاری دهند.

اگر می‌خواهید بدانید "چگونه زبان آلمانی را سریع یاد بگیرید؟" باید بدانید که یکی از رموز موفقیت در یادگیری زبان آلمانی " شرکت در کلاس خصوصی آلمانی " با تدریس بهترین معلم‌های ایران و استفاده از کتاب آلمانی و سایر منابع آلمانی مثل کتاب داستان، پادکست و ...  است که یادگیری را برای شما آسان خواهند کرد.

بهترین کتاب یادگیری زبان آلمانی:

کتاب‌های آلمانی که در حال حاضر در موسسات معتبر در جهان تدریس می‌شوند شامل کتاب منشن یا همان Menschen و کتاب اشتارتن ویر یا همان Starten Wir بوده که شامل آموزش هر چهار مهارت زبان آلمانی و تمرین‌های متنوع هستند.

کتاب منشن Menschen

کتاب منشن از محبوب‌ترین و بهترین کتاب‌های آموزش زبان آلمانی است که این زبان را از سطح مبتدی تا پیشرفته و به طور کامل آموزش می‌دهد. ساختار منسجم، دروس موضوع محور و استفاده از متودهای روز دنیا در آموزش زبان آلمانی، از ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب منشن است.

کتاب اشتارتن ویر Starten Wir

کتاب اشتارتن ویر توسط Rolf Brüseke یکی از مشهورترین نویسندگان کتاب‌های آلمانی نوشته شده و توسط انتشارات Hueber آلمان به انتشار رسیده است. کتاب اشتارتن ویر از جدیدترین کتاب‌های آموزش المانی است که در سه سطح A1، A2 و B1 طراحی شده است. هر سطح از کتاب، 12 درس دارد و علاوه بر کتاب، یک کتاب تمرین یا workbook هم برای تمرین بیشتر وجود دارد. متن‌ها و موضوعات استفاده شده در کتاب آلمانی Starten Wir کاملا به روز و مدرن بوده و از متودهای جدید تدریس و آموزش زبان آلمانی در آن استفاده شده است.

برای اینکه بتوانید به یکی از کشورهای آلمانی زبان مهاجرت کنید باید مدرک گوته مد نظر سفارت را ارائه دهید. معمولا زبان آموزان مدرک زبان آلمانی  گوته A2 یا گوته B1 را نیاز دارند.

 برای یادگیری مطالب این کتاب می‌توانید در کلاس‌ خصوصی آلمانی سفیرمال شرکت نمایید. با اینکار هم مطالب کتاب منشن و اشتارتن ویر را فرا گرفته‌اید و هم مهارت‌های آزمونی برای قبولی در آزمون گوته را تمرین خواهید کرد.

چرا کلاس خصوصی آلمانی؟

کلاس خصوصی برای پیشرفت سریع و یادگیری بهتر زبان آلمانی به افراد زیر توصیه می‌شود:

  • افرادی که به دلیل مشغله بالا امکان حضور در کلاس عمومی در ساعات خاص را ندارند.
  • افرادی که به دلیل خجالتی بودن در کلاس‌های عمومی راحت نیستند.
  • افرادی که نیاز به مطالعه منابع خاص داشته و به راحتی کلاس مورد نظر خود را نمی‌توانند پیدا کنند.
  • افرادی که می‌خواهند در یک زمینه خاص مانند گرامر، لغت، مکالمه و… تمرین بیشتری داشته باشند.
  • افرادی که میبایست در مدت زمان کوتاهی، دانش زبان خود را به سطح قابل قبولی برسانند و مدرک گوته را به سفارت تحویل دهند.
  • افرادی که قصد مهاجرت به کشور های آلمانی زبان را دارند و یا برای مهاجرت کاری و تحصیلی نیاز به کسب نمره مناسب در آزمون زبان آلمانی دارند.

یادگیری زبان آلمانی به صورت خودآموز؟

یادگیری زبان آلمانی به صورت خودآموز مامویت غیرممکن به نظر میرسد اما اگر منابع درستی را در اختیار داشته باشید می توانید از پس این کار سخت به خوبی برآیید.  بنابراین اگر می‌خواهید پایه زبان آلمانی‌تان را تقویت کنید و مهارت شنیداری‌تان را بهبود ببخشید به شما یادگیری با کمک پادکست پیمزلر یا مجموعه رزتا استون را توصیه می‌کنیم.

پادکست پیمزلر آلمانی Pimsleur GERMAN

فقط کافی است در هر روز تنها 30 دقیقه به فراگیری زبان آلمانی بپردازید. اختصاص دادن این زمان کوتاه کافیست تا بتوانید به درستی و با تلفظ صحیح به زبان جدیدتان صحبت نموده و در آن به مهارت دست یابید.

مجموعه پیمزلر از معتبرترین روش های آموزش زبان آلمانی در دنیا است. مردم در سرتاسر دنیا از متد آموزشی پیمزلر برای درک یک زبان جدید و صحبت به آن زبان در کوتاه ترین زمان ممکن بهره می برند. با استفاده از متد آموزشی پیمزلر، شما از سال‌ها تلاش و پژوهش در امر آموزش زبان بهره خواهید برد. تمامی اصول آموزشی در این مجموعه در نظر گرفته شده است که این امر آن را به مطمئن‌ترین راه برای فراگیری زبان تبدیل می‌کند.

رزتا استون آلمانی Rosetta Stone GERMAN

مجموعه آموزشی رزتا استون از محبوب‌ترین و بهترین مجموعه‌های آموزش زبان آلمانی به صورت خودآموز در دنیاست. استفاده از این مجموعه آموزشی به تقویت هر چهار مهارت زبانی شامل listening، speaking، reading و writing کمک می‌کند. برای یادگیری زبان آلمانی از سطح مبتدی به صورت خوداموز می توانید از مجموعه رزتا استون استفاده نمایید.

ویژگی‌های یادگیری زبان آلمانی با رزتا استون:

  • آموزش معانی از طریق تصویر
  • آموزش تلفظ صحیح و تقویت مهارت‌های Listening و Speaking
  • آموزش همه جانبه و به کارگیری موضوعات مفید و روزمره
  • تمرین، تکرار، تمرین برای یادگیری و تثبیت مفاهیم
  • خودآزمایی از طریق پرسش و پاسخ

برای یادگیری سریع زبان آلمانی فقط کافی است به سایت سفیرمال مراجعه نموده و پس از انتهاب منابع مورد نظرتان جهت شرکت در کلاس های خصوصی زبان آلمانی سفیرمال با شماره 02174056000 تماس حاصل فرمایید.