کشور ایران به دلیل غنی بودن از لحاظ منابع طبیعی متنوع، سوخت بسیار باکیفیتی دارد. کیفیت سوخت ایرانی به اندازه‌ای متحیرکننده است که کشورهای دیگر به دنبال خرید و واردات سوخت ایرانی هستند؛ در حالی که شاید خرید سوخت ایرانی برای آن‌ها مشکلات و دردسرهای فراوانی داشته باشد. به خصوص در دوران امروزی که تحریم‌های سنگینی برای تجارت با ایرانیان اعمال شده تا صادرات سوخت از ایران به حداقل برسد. با این وجود، تعداد کمی از شرکت‌های ایرانی فرصت صادرات سوخت به کشورهای خارجی را پیدا کرده‌اند و این اتفاق به وفور مشاهده نمی‌شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

البته در این بین، شرکت‌هایی هستند که با استفاده از ارتباطات و محصولات باکیفیت خود توانسته‌اند یک کانال صادرات مطمئن برای صادرات سوخت خود بسازند. با توجه به تعداد موانع و برجستگی آن‌ها در صادرات سوخت، به جرئت می‌توان گفت این شرکت‌ها توانایی خود را در این زمینه اثبات کرده‌اند و دیگر هیچ جایی برای بحث در مورد سوخت آن‌ها وجود ندارد. شرکت روشان فام که به صورت گسترده در حوزه تولید و توزیع رنگ و سوخت فعالیت می‌کند، یکی از این شرکت‌ها است که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم.

روشان فام کجاست؟

شاید در وهله اول، به اشتباه تصور کنید که شرکت روشان فام به صورت متمرکز در زمینه سوخت فعالیت دارد؛ اما این‌طور نیست. شرکت روشان فام تولیدکننده بزرگ رنگ‌های ساختمانی و محصولاتی همچون تینر و چسب است که می‌توان نام برند آن را در بازار ایران مشاهده کرد. با این حال، شناخت شرکت روشان فام به شما در درک بیشتر این حوزه کمک می‌کند.

کارخانه روشان فام

روشان فام برای اولین بار در سال 1382 و در راستای تولید پوشش‌های صنعتی در سطح تخصصی فعالیت خود را آغاز کرد. موفقیت‌های فراوان در ابتدای راه روشان فام ، از عواملی بودند که باعث شدند این شرکت با سرعت و قدرت تمام به سمت تبدیل شدن به یک غول در زمینه پوشش‌های صنعتی تبدیل شود. امروزه می‌توان شرکت روشان فام را یکی از بزرگ‌ترین صادرکنندگان رنگ صنعتی در ایران نامید.

رمز موفقیت و مطرح شدن شرکت روشان فام، استفاده از ایده‌ها و تکنولوژی‌های منحصربه‌فردی است که محصولات آن را از رقبا متمایز می‌سازد. کارشناسان و متخصصانی که در شرکت روشان فام فعالیت دارند، همواره سعی داشته‌اند تا تولیدات خود را با بهترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت به بازار روانه کنند؛ بنابراین مشتریانی که به دنبال خرید رنگ صنعتی و دیگر محصولات روشان فام هستند، می‌توانند با خیال راحت نسبت به تهیه آن‌ها اقدام کنند.

محصولات شرکت روشان فام

احتمالا تا به حال متوجه شده‌اید که شرکت روشان فام سعی دارد تا در تمامی حوزه‌های مرتبط فعالیت کند. از آنجایی که بعد از مطالعه این متن بسیاری از افراد به خرید محصولات شرکت روشان فام علاقه پیدا خواهند کرد، بهتر است همگی ابتدا از محصولات روشان فام شناخت کسب کنند. البته این کار با وجود محصولات  متنوع این شرکت غیرممکن به نظر می‌رسد؛ اما ما برای ساده‌سازی این پروسه، قصد ارائه توضیحاتی کامل از آن‌ها به شما را داریم.

رنگ

همان‌ طور که ذکر کردیم، شرکت روشان فام با قصد تولید و توزیع رنگ، فعالیت خود را در بازار ایران آغاز کرد؛ اما هم اکنون شاهد گسترس محدوده فعالیت این شرکت در بازارهای مختلف کشور هستیم. رنگی که روشان فام تولید و توزیع می‌کند، کیفیت بسیار بالایی دارد و به دلیل مقاومت متحیرکننده در مقابل عوامل مختلف محیطی، در سطح کشور مشهور شده‌اند. البته انواع مختلفی از رنگ‌ها به دست شرکت روشان فام تولید می‌شوند که هرکدام برای اهدافی خاص مناسب هستند.

تولید رنگ کارخانه روشان فام

یکی از انواع رنگ، رنگ صنعتی است که به جرئت می‌توان گفت تخصص روشان فام در تولید این محصول خلاصه می‌شود. همچنین می‌توان رنگ‌های ساختمانی و ترافیکی را در بین محصولات این شرکت مشاهده کرد.

تینر

تینر، نوعی ماده شیمیایی است که در صنایع مختلف به کار برده می‌شود. شرکت روشان فام برای اینکه تقاضای هزاران نفر برای خرید تینر را تامین کند، خط تولید خود را به دستگاه‌های تولید تینر مجهز کرده است. تینرهای تولیدی روشان فام در بازار قابل رویت هستند و افراد علاقه‌مند به خرید تینرهای باکیفیت، می‌توانند تینرهای روشان فام را از اغلب مغازه‌های کشور تهیه کنند. حلالیت بالا و نقطه جوش مناسب، از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول هستند.

چسب و بتونه

مطمئنا تا به حال همه ما به چسب نیاز پیدا کرده‌ایم. روشان فام که خط تولید گسترده‌ای برای تولید این محصولات دارد، همواره سعی کرده تا تمامی ابزارها و محصولات مورد نیاز برای رنگ‌آمیزی صنعتی و ساختمانی را تولید کند. در کنار این محصولات، می‌توان مواردی نظیر چسب و بتونه را نیز مشاهده کرد که به دلیل ارتباط غیرمستقیم با این صنعت تولید می‌شوند.

 رزین

آخرین محصول شرکت روشان فام که قصد ارائه اطلاعاتی از آن به شما را داریم، رزین است. این کالا که یک ماده شیمیایی به شمار می‌رود، در صنایع بسیار زیادی کاربرد دارد و می‌توان تقاضا برای خرید رزین یا رزین اپوکسی را در بازار به وفور مشاهده کرد.

تولید رزین کارخانه روشان فام

پل ارتباطی با کارخانه روشان فام

کارخانه: مشهد، شهرک صنعتی چناران، فاز ۱، صنعت ۹ و ۱۱

دفتر مرکزی تیر: مشهد، بلوار هفت، برج آرمیتاژ، واحد ۸۰۶

۰۵۱-۴۶۱۳۹۲۰۰-۳

موبایل: ۰۹۱۵۳۱۱۹۲۰۷

ایمیل: info@rawshan.com

تلفن: ۰۵۱۴۶۱۳۹۲۰۲

شرکت روشان فام؛ تولیدکننده و صادرکننده مشهور ایرانی

در این مطلب، اطلاعاتی کامل از شرکت روشان فام در اختیارتان قرار گرفت تا در صورت تمایل، محصولات آن را خریداری کنید. این شرکت تخصص بالایی در زمینه صادرات سوخت به کشورهای خارجی دارد و همواره یکی از غول‌های صادرکننده در این زمینه به شمار می‌رود. به شما پیشنهاد می‌کنیم سایت روشان فام را برای کسب اطلاعات بیشتر و شناخت کامل محصولات تولیدی، بررسی کنید؛ همچنین در صورت تمایل به خرید، می‌توانید با کارشناسان روشان فام تماس حاصل فرمایید.