پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شاید شما هم مانند خیلی از ایرانی‌ها به فکر خرید ملک در ترکیه افتاده‌اید. تغییر قوانین در کشور ترکیه سبب شده است که فرصت سرمایه‌گذاری ارزشمندی در این کشور فراهم شده و بتوانید اکنون راحت‌تر از گذشته برای پاسپورت ترکیه اقدام کنید. شما کافی است که حداقل ۲۵۰ هزار دلار تامین کرده و یک ملک به این ارزش در این کشور خریداری کنید تا بتوانید امکان اقامت دائم در کشور ترکیه و دریافت پاسپورت آن را داشته باشید.

این امکان در گذشته با ۱ میلیون دلار فراهم شده بود، اما وانین عوض شده و اتباع کشورهای خاصی مانند ایران می‌توانند در این کشور اقدام به خرید ملک کنند. توجه داشته باشید که در هر منطه، تنها ۱۰ درصد امکان خرید و اسکان اتباع خارجی وجود دارد. سرمایه‌گذاری برای خرید خانه در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه سبب شده است که فرصت‌های مناسبی در این راه فراهم شده و حتی خیلی از افراد تنها به فکر دریافت اقامت نباشند. هم اکنون با خرید چندین خانه می‌توانید در یکی از آن‌ها اسکان داشته و مابقی را به اجاره واگذار کنید تا درآمد خوبی هم بتوانید از این راه کسب کنید.

انتخاب منطقه مناسب خرید ملک در ترکیه

در هنگام بررسی قیمت و خرید آپارتمان در استانبول و دیگر شهرهای ترکیه، حتما به قضیه موقعیت توجه داشته باشید. هر چه قدر که در مناطق بالانشین استانبول و اصلا خود این شهر اقدام به خرید ملک کنید، در آینده اگر قصد فروشش را داشته باشید، راحت‌تر خواهید بود. البته در همین ابتدا هم قیمت‌ها متفاوت از بقیه آپارتمان‌ها خواهد بود. سایت او 34 تمام تلاش خود را کرده است که کاتالوگ کاملی از ملک‌ها را در این کشور فراهم کرده و امکان سرمایه‌گذاری را فراهم کند. با این کاتالوگ می‌توانید خانه‌های موجود در مناطق مختلف ساحلی، جنگلی و شهری را مشاهده کرده و انتخاب کنید.

مشاوره‌های لازم از طریق او 34 هم در اختیار شما قرار داده می‌شود تا بتوانید قبل از خرید، انتخاب صحیحی داشته و مشورت‌های لازم را دریافت کنید. کارشناسان قصد جهت دهی انتخاب شما را ندارند و تنها با یک سری توصیه‌ها می‌توانند انتخاب بهتری را برای شما فراهم کنند. این انتخاب بهتر در واقع آینده شما را تامین کرده و بیشتر قدر آن را در آینده خواهید دانست. شما به‌عنوان یک دانشجو هم می‌توانید به دانشگاه‌های این کشور اپلای کرده و با خرید ملک در ترکیه شرایط خود را بهتر کنید.

سرمایه‌گذاری و مهاجرت در کنار هم

سرمایه‌گذاری و مهاجرت در کنار هم

شرایط ایجاد شده در کشور ترکیه سبب شده است که تنها بحث مهاجرت در این زمینه مطرح نباشد. شما با خرید خانه در استانبول در واقع یک بیزینس هم راه‌اندازی می‌کنید و می‌توانید با خرید و فروش آن‌ها سود کسب کنید. این سود توسط او 34 برای شما تضمین شده است و کافی است که مشورت‌های لازم را با سایت داشته باشید. قیمت و خرید آپارتمان در استانبول سبب شده است که خیلی از ایرانی‌ها به درآمد بالایی دست پیدا کرده و اقامت خود را هم بتوانند به راحتی کسب کنند.

پاسپورت ترکیه یکی از قدرتمندترین گزینه‌ها در بازار است و کاملا می‌توانید روی آن حساب باز کنید. با آن به کشورهای اروپایی سفر خواهید کرد و تنها کافی است که قوانین اقامت خود را در سه سال اول رعایت کرده باشید. در سه سال اول حق فروش منزل خود را ندارید، در غیر این‌صورت اقامت شما لغو خواهد شد. او 34 راهنمایی‌ها و نکات لازم را هنگام خرید ملک در ترکیه به شما ارائه خواهد داد. تنها کافی است که به قیمت و خرید آپارتمان در استانبول و شهرهای دیگر ترکیه توجه نشان داده و همین‌طور آگاهانه تصمیم‌گیری کنید.

رضایت مشتریان و لزوم استفاده از فرصت

او 34 با خدمات ارزشمند خود، رضایت مشتریان خود را کسب کرده است و این یک افتخار بزرگ برای کل مجموعه تلقی می‌شود. استانبول شهری زیبا از کشور ترکیه است و کسب اقامت و زندگی در آن برای خیلی‌ها یک رویا تلقی می‌شود. هزینه‌های زندگی در این شهر پایین است و نسبت به سایر شهرهای اروپایی با یک درآمد ساده هم می‌توانید بهترین زندگی را داشته باشید. استانبول با داشتن سواحل مدیترانه و مناطق جنگلی بسیار، یکی از شهرهای توریستی مهم اروپا است و همین رونق یافتن اقتصاد در این شهر سبب شده است که اوضاع شما نیز با زندگی در آن تحت تاثیر نکات خوب قرار گیرد.

استفاده نکردن از این فرصت یقینا در آینده یک فرصت سوزی تلقی می‌شود و توصیه می‌شود که با او 34 همراه شده و مراحل خرید ملک در این کشور را نهایی کنید. باید بررسی قیمت و خرید آپارتمان در استانبول را با کمک و راهنمایی‌های کارشاناسان او 34 دنبال کرده و همین‌طور در کار خود تلقی کنید. همین‌طور عالی جلو رفته و سعی کنید که با خرید ملک‌هایی با قیمت مناسب، کم کم در آینده پیشرفت کنید. شما با خرید خانه ارزان در استانبول هم به هدف خود خواهید رسید و کافی است که قدم اول را استوار بردارید.

تحصیل و مهاجرت به کشور ترکیه

تحصیل و مهاجرت به کشور ترکیه

ترکیه کشوری است که امکان تحصیل در دانشگاه‌های آن به بهترین شکل ممکن برای ایرانی‌ها فراهم شده است. تحصیل و اپلای یک شیوه عالی برای حضور در کشور ترکیه است و هزینه‌های شما را نیز کاهش خواهد داد. با او 34 می‌توانید مشاوره‌های لازم را در این زمینه داشته باشید. خرید خانه در استانبول هم کمک می‌کند که در حین تحصیل خود شرایط ایده‌آل را برای خود فراهم سازید. تحصیل در رشته مورد علاقه کمک می‌کند که انگیزه لازم برای پیشرفت در یک دانشگاه بهتر نسبت به ایران را داشته باشید.

او 34 با کادر متخصص و مجرب خود تلاش کرده است که امکان خرید آگاهانه خانه را در استانبول فراهم کند. منطقه شهری و شلوغ استانبول بهترین امکانات را برای زندگی پر از آرامش دارد. بهداشت و امکانات تفریحی در این شهر بهترین شرایط ممکن را دارد و یقینا پشیمان نخواهید شد. با او 34 می‌توانید بهترین زندگی را برای خود و خانواده‌تان فراهم سازید. با او 34 مشاوره کرده و ببینید که چه روشی برای خروج از ایران و اقامت در ترکیه مناسب است. حتما بهترین راهنمایی‌ها برای تصمیمی درست به شما ارائه خواهد شد.