نصب استیکر تبلیغاتی روی اجسام
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

چکیده : استیکر تبلیغاتی یکی از روش‌های موثر برای تبلیغ رشته‌ های مختلف شغلی می‌باشد که این استیکرها روی اجسام مختلف قابل نصب و چاپ هستند. برای مثال این استیکرها را درون پیاده‌ روها و روی دیوارها می‌ چسبانند و تا مدت زیادی قابل‌ استفاده هستند مگر اینکه خاک روی آن‌ها بنشیند و باعث مات شدن استیکر شوند. این استیکر‌ها ضدآب هستند و رطوبت نمی‌ تواند آسیبی به آن‌ها وارد کند.

 

استیکر تبلیغاتی یکی از روش‌های موثر برای تبلیغ رشته‌ های مختلف شغلی می‌باشد که این استیکرها روی اجسام مختلف قابل نصب و چاپ هستند. برای مثال این استیکرها را درون پیاده‌ روها و روی دیوارها می‌ چسبانند و تا مدت زیادی قابل‌ استفاده هستند مگر اینکه خاک روی آن‌ها بنشیند و باعث مات شدن استیکر شوند. این استیکر‌ها ضدآب هستند و رطوبت نمی‌ تواند آسیبی به آن‌ها وارد کند.

  اگر دقت کرده باشید شاید خودرو و اتوبوس‌ هایی را که روی بدنه آنها نوشتنی‌ ها و استیکرهایی وجود دارد را دیده باشید که تمامی متن‌های تبلیغاتی از یک شرکت می‌ باشند. رئیس شرکت با استفاده از این نوع تبلیغ بازده فروش شرکت را بالا برده و به دلیل حرکتی که خودرو در سطح شهر دارد می‌تواند به‌صورت گسترده تبلیغ وسیعی را انجام دهد و افراد بسیاری این تبلیغ را در مکان‌های مختلف مشاهده کند و مانند راه‌های تبلیغاتی دیگر در یک مکان مستقر و ثابت نیست و با حرکت خود یک تبلیغ متحرک محسوب می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم توضیحاتی را درباره نصب استیکر روی اجسام برای شما توضیح دهیم تا با این روش تبلیغات بیشتر آشنا شوید.

چسباندن استیکر روی اجسام

استیکرها صفحات بسیار نازک و اما مقاومی هستند  که دارای چسب‌هایی می‌باشند که در پشت آنها وجود دارد و با استفاده از این چسب‌ها می‌توان آنها را روی اجسام مختلفی چسباند اما بیشتر باید این اجسام دارای یک سطح صافی باشند تا استیکر به‌صورت کامل و به‌درستی روی جسم قرار بگیرد برای مثال چسباندن استیکر‌های کوچک با استفاده از محلول آب و ریکا کار بسیار آسانی است و ابتدا سطح را کاملا تمیز و خشک کرده و سپس آغشته به آب و ریکا می‌کنیم پس از آن استیکر مورد‌نظر را روی این محلول قرار داده و حباب‌ها را از زیر استیکر خارج می‌کنیم پس از گذشت زمان دو الی سه ساعت سطح و استیکر کاملا خشک می‌شود و استیکر قابلیت جابجایی را ندارد‌.

برای چسباندن استیکر‌های تبلیغاتی در محیط‌های خارج از منزل استفاده از محلول آب و ریکا انجام‌ پذیر نمی‌باشد و کار کمی دشوار می‌گردد که باید نصب به این استیکرها توسط افراد متخصص انجام شود به‌خصوص روی ماشین‌هایی که این استیکرها چاپ می‌شوند باید دقت بسیار بالا انجام گیرد تا تمامی جزئیات به‌صورت دقیق و کامل روی خودرو چاپ و نصب شوند.

چاپ استیکر به‌صورت دیجیتالی انجام می‌شود و دارای کیفیت‌های متفاوتی هستند و کیفیت استیکر‌ها بستگی به جنس لایه‌ای دارد که انواع رنگ روی آن قرار می‌گیرند و همچنین استفاده از یک رنگ مرغوب می‌تواند جلوه استیکر را افزایش دهد و در مکان مختلف نصب میشوند که از پرکاربردترین آنها چاپ استیکر روی اتوبوس میباشد.

7

انواع استیکر

استیکرها انواع مختلفی دارند که در زمینه‌های گوناگون طنز تبلیغات و... از آنها استفاده می‌شود و چاپ استیکر توسط شرکت‌های گوناگونی انجام‌پذیر است. در سطح کشور و دنیا چاپ استیکر روی اتوبوس یکی از روش‌های مدرن برای تبلیغات است که طرفداران زیادی پیدا کرده و باعث شده بسیاری از افراد این روش تبلیغ را برای شغل خود استفاده کند.

استیکر شیشه‌ ای

یکی از نمونه‌های استیکر برای چسباندن آنها روی شیشه تولید می‌شوند و لایه بسیار نازکی هستند که قابلیت چسباندن روی شیشه سکوریت را دارند و مغازه‌دارها برای تبلیغات بیشتر از رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند و این استیکر‌ها را روی شیشه چسبانده تا مطلبی را به مخاطب خود بیان کنند که این مطلب می‌تواند به‌صورت یک تبلیغ باشد و یا اسم فروشگاه و آرم شرکت باشد که با استفاده از استیکر قابل نصب است.

جنس استیکر تبلیغاتی

استیکر‌های تبلیغاتی ورقه‌های بسیار نازک پی‌ وی‌ سی هستند که این ورقه‌ ها در برابر عوامل جوی مانند بادوباران و نور خورشید مقاومت خوبی دارند و به همین دلیل است که در مناطق مختلف سردسیر و گرم سیر قابل‌استفاده هستند و در مدت زیادی به شکل اولیه باقی می‌مانند و شدت برخورد قطرات باران و برف هم نمی‌تواند آسیبی به آن‌ها وارد کند.

ثبت سفارش استیکر به چه صورتی انجام می‌شود؟

امروزه بسیاری از سفارش‌ها به‌صورت اینترنتی قابل انجام می‌باشد و دیگر برای کسی صرف نمی‌کند که بسیاری از کارهای خود را به‌صورت حضوری انجام دهد و وقت و هزینه خود را صرف رفتن به مراکز خرید و یا سفارش حضوری بکند به همین دلیل است که شرکت‌های زیادی با راه‌اندازی یک سایت معتبر نسبت به انجام فعالیت‌ های گوناگون شرکت این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند تا آنها بتوانند انواع سفارش‌های خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنند و بسیاری از کاربران شرکت‌ها وظیفه دارند که سایت شرکت را هرچند دقیقه یک‌بار چک کنند تا پاسخگوی سریع مخاطبان و مشتریان باشند.

 برای سفارش و چاپ انواع استیکر ابتدا باید طرح موردنظر توسط نرم‌افزارهای گوناگون از جمله واتساپ تلگرام و یا ایمیل به شرکت مورد‌نظر ارسال شود و ابعاد آن نیز ذکر شده باشد پس از ارسال درخواست توسط مشتری، مهندسان طراحی که در شرکت حضور دارند باید سفارش را ارزیابی کنند و فاکتور را برای مشتری ارسال کنند تا مشتری با پرداخت هزینه بتواند سفارش خود را به‌صورت قطعی ثبت کرده و منتظر بماند تا شرکت استیکر موردنظر او را چاپ نماید. پس از اینکه مشتری فیش پرداختی خود را به شرکت ارسال کند نوبت به چاپ استیکر رسیده و ابتدا شرکت طرح اولیه را برای مشتری می‌فرستد و پس از تایید نهایی آن را چاپ کرده و در تعداد موردنظر مشتری برایش ارسال می‌کند.

8

سخن پایانی

اگر قصد سفارش انواع استیکر‌های تبلیغاتی با اندازه‌های گوناگون دارید می‌توانید از طریق شرکت ما سفارشتان را ثبت کنید و همانطور که در بالا ذکر شد باید مراحل ثبت سفارش را به ترتیب انجام دهید تا سفارش شما ثبت شود و همکاران ما چاپ استیکر موردنظر شما را با طرح دلخواهتان انجام دهند. توجه داشته باشید که اندازه دقیق استیکر خود را بادقت بررسی کرده و برای شرکت ارسال کنید تا هیچ ایرادی در چاپ آن به وجود نیاید.

چاپ استیکر در شرکت ما باکیفیت بسیار بالایی انجام می‌شود و شما می‌توانید هر طرحی را که مدنظر دارید سفارش داده و طبق همان طرح تحویل بگیرید. امیدوارم با مطالبی که در بالا توضیح دادیم اطلاعات کافی را از استیکر‌های تبلیغاتی به دست آورده باشید و این روش را برای تبلیغات گسترده خود استفاده کنید.

منبع: جاوید چاپ https://javidchap.com/

 

برچسب ها : چاپ استیکر,نصب استیکر,چاپ و نصب استیکر,نصب استیکر روی اجسام