خاص ترین مدل های انگشتر نامزدی ۲۰۲۲
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

خرید حلقه ازدواج زنانه و مردانه یکی از اساسی ‌ترین مراحل مراسم عروسی است. شما باید هنگام انتخاب انگشتر نامزدی علاوه بر بررسی قیمت، به فاکتورهای دیگری نیز توجه کنید؛ زیرا شما باید تا پایان عمر این حلقه انتخاب شده را در دست داشته باشید و هر بار که به آن نگاه می‌کنید، از زیبایی آن لذت ببرید. امروزه حلقه‌ های ازدواج سفید، زرد، ساده و یا نگین دار در فروشگاه های مختلف به فروش میرسند. در ادامه با توجه به ترند سال ۲۰۲۲ قصد داریم جدیدترین حلقه‌ های نامزدی را برای شما معرفی کنیم تا بتوانید خریدی آگاهانه و درست را تجربه کنید.

معرفی خاص ترین مدل های انگشتر نامزدی

حلقه نامزدی تا آخر عمر در انگشت شما خواهد بود و نمادی از ازدواج شما محسوب میشود. در ادامه به معرفی جدیدترین و پرفروش ‌ترین حلقه ‌های سال ۲۰۲۲ پرداخته ‌ایم. جالب است بدانید که طبق آخرین آمارها، تقریباً تمامی زوج ‌های جوان به دنبال خرید این مدل انگشترها و حلقه ‌ها هستند. شما هم می‌توانید در صورت تمایل، این محصولات بسیار شیک و یونیک را از طریق وب سایت فروشگاه طلا و جواهر هاتف ساعتچی تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر از کافی است تا به وبسایت هاتف ساعتچی مراجعه کرده و با شماره ‌های موجود در سایت تماس بگیرید. اگر شما هم به دنبال حلقه‌ های شیک و خاص هستید، همراه ما باشید.

انگشتر نامزدی باگت

انگشتر نامزدی می‌تواند در قالب حلقه ‌های باگت ارائه شود. درواقع این حلقه ‌ها معمولاً نگین ‌های بسیار جذابی دارند و برای خانم ‌هایی که به سبک کلاسیک علاقه‌ مند هستند، بسیار مناسب می باشند. اگر به دنبال خرید انگشتر حلقه نامزدی ساده هستید، بهتر است به سراغ انگشتر نامزدی بدون نگین بروید، زیرا محصولات باگت، معمولاً نگین ‌های بسیار درشت و بزرگی دارند. با این حال برش‌ های منظم و ظریف و نحوه متفاوت برش الماس و برلیان این حلقه‌ ها در این انگشتر، می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند. این حلقه ظاهر بسیار شکیلی دارد و می‌تواند از نظر معنوی تا نسل ‌ها در خانواده شما دست به دست شود. این نمونه با داشتن طرح ‌های جذاب، بهترین گزینه و نشانه برای وفاداری و پیوند بین زوجین میباشد. توجه کنید که برلیان های موجود در انگشتر باگت، می‌توانند به صورت عمودی یا پشت سر هم قرار بگیرند و مانند یک آینه در بازتاب زیبایی و درخشش دست شما تأثیرگذار باشند. به جرئت می‌توان گفت که حلقه‌ های نامزدی باگت جلوه زیادی دارند و جزء حلقه‌ های با شکوه شناخته میشوند. فراموش نکنید که تنها خانم‌ های بسیار سخت پسند، این گزینه جذاب را خریداری می‌کنند.

13

انگشتر نامزدی برلیان

انگشتر نامزدی برلیان یکی از حلقه‌ های جذابی است که در بین انگشترهای مختلف امروزی، مخاطبان بیشتری را به خود جذب می‌کند. استفاده از سنگ برلیان، باعث افزایش انرژی درونی، نشاط، شادابی و عزت نفس افراد میشود. امروزه جواهرسازان مختلف با تراش برلیان، اقدام به تولید انگشتر‌های بسیار جذابی کرده‌اند. این سنگ زینتی و بسیار کمیاب، می‌تواند بهترین گزینه برای پوشش دادن انگشتر نامزدی شما باشد. در سال‌های اخیر، انگشترهای برلیان جایگاه بسیار ویژه‌ ای در بین آقایان و بانوان پیدا کرده‌ اند. یکی از مدل های جذاب انگشتر برلیان، انگشتر تک نگین است که با توجه به نرخ تقاضا، می‌توان انگشتر تک نگین برلیان را به عنوان یکی از جذاب‌ترین و پر طرفدار ترین حلقه ‌های جدید نامزدی معرفی کرد.

انگشتر نامزدی فلاور

یکی از پرطرفدارترین و جدیدترین انواع حلقه ‌های ازدواج، انگشترهای فلاور هستند. در نظر داشته باشید که این حلقه‌ ها انتخاب همسران خوش سلیقه میباشند. جالب است این مدل ها ترکیبی از جواهر و گل هستند. درواقع در این انگشتر، برلیان ها مانند یک گل در کنار هم قرار گرفته‌ اند تا تلألؤ چشمگیری را بازتاب کنند. چنین محصولات لوکسی از بالا مانند یک نگین بزرگ جلوه می‌کنند. در نظر داشته باشد که انگشترهای فلاور معمولاً با نگین ‌های برلیان کامل می‌شوند. نمای لوکس و دل‌نشین انگشتر ها، آن ‌ها را به یکی از محبوب‌ ترین حلقه ‌ها در دنیای جواهرات تبدیل کرده است.

14

انگشتر نامزدی مارکیز

انگشترهای مارکیز تنوع بی‌نظیری از نگین‌ های برلیان را برای شما فراهم می‌کنند. این حلقه ها به خاطر داشتن زرق و برق فراوان، یکی از بهترین گزینه ‌ها برای زوج‌ های تجملاتی محسوب میشوند. تراشکاری جذاب نگین ‌های موجود بر روی انگشترهای مارکیز، توانسته است توقعات بسیاری از افراد را برآورده سازد. نمای لوکس و درخشش بی‌نظیر این انگشترها، می‌تواند تأثیرات عمیق و شیرینی بر افراد مختلف بگذارد. اگر به دنبال حلقه ‌ای با زیبایی خیره کننده هستید، پیشنهاد می‌کنیم مدل های مختلف انگشترهای مارکیز را نیز در بین گزینه ‌های خود بررسی کنید.

 

در این مقاله قصد داشتیم جذاب‌ ترین و جدیدترین حلقه‌ های نامزدی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب هوشمندانه ‌تری داشته باشید. حلقه ‌های ازدواج انواع مختلفی دارند. همین حالا عبارتی مثل قیمت حلقه نامزدی، انگشتر نامزدی تک نگین و حلقه نامزدی ساده را در موتورهای جستجوگر سرچ کنید تا با انبوهی از حلقه‌ های قدیمی و جدید مواجه شوید. در این میان چند نوع حلقه وجود دارند که در سال ‌های اخیر بسیار رایج شده ‌اند. همین حالا به سایت هاتف ساعتچی بروید و از ویترین جذاب این سایت برای ایده گرفتن کمک بگیرید. شما می‌توانید از طریق همین فروشگاه، تمامی انگشتر جواهر و حلقه های مدنظرتان را تهیه کنید. کارشناسان فروش این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند تا جایی برای سؤالات و ابهامات ذهنی شما باقی نماند. این مجموعه برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان گرامی، تمام محصولات خود را به همراه ارسال رایگان، بیمه و ۷ روز ضمانت تعویض به دست شما می‌رساند. با مطالعه گارانتی و انتخاب محصول، می‌توانید خریدی ایمن و سریع را تجربه کنید.