موثر ترین راه برای افزایش فروش با کوتخفیف
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

برای افزایش سفارشات فروشگاه اینترنتی خود ممکن است دست به تبلیغات سنگین و پر هزینه ای بزنید، اما شما به عنوان مدیر کسب و کار آنلاین باید بدانید راه های موثر و کاربردی تری وجود دارد تا فروش خود را افزایش دهید.

موضوع اصلی این مقاله کد تخفیف می باشد، کد تخفیف به شما این امکان را میدهد تا با پرداخت هزینه کمتر فروش خود را افزایش دهید. مشتریان بیشتری جذب کنید و مشتریان خود را به یک مشتری ثابت تبدیل کنید.

 

دیگر تابه حال با کد تخفیف آشنا شده اید

خیلی از فروشگاه های بزرگ اینترنتی مانند دیجی کالا و اپلیکیشن های محبوبی مانند اسنپ برای جذب مشتری بیشتر کد تخفیف ارائه میدهند.

کد تخفیف یکی از آسان ترین و کم هزینه ترین روش تبلیغات اینترنتی می باشد، شما با ارائه کد تخفیف مشتریان بیشتری جذب فروشگاه خود می کنید و در ادامه بسیار واضح است زمانی سود محقق می شود که فروش بیشتر شود و هزینه ها کاهش یابد.

 

کدتخفیف چیست؟

پلتفرم کوتخفیف اولین ارائه دهنده کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی می باشد، شما در کوتخفیف می توانید به هزاران کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی دسترسی داشته باشید و در هر لحظه از شبانه روز نیز رسانه خود را اضافه و کد تخفیف منتشر نمایید.

 

بیشترین کاربر ثابت

کوتخفیف با دارا بودن کاربران ثابت فراوان، روزانه بیش از هزاران بازدید کننده به سمت فروشگاه های فعال در خود ارسال می کند.

یکی از ویژگی های کوتخفیف کاربران آن است، کاربرانی که فقط به قصد خرید وارد کوتخفیف می شوند و به دنبال کد تخفیف دسته بندی محصول مورد نظر خود میگردند، به عنوان مثال به دنبال خرید پوشاک هستند کد تخفیف دیجی استایل را جستجو میکنند.

 

دسته بندی  تخفیف ها

اگر بخواهیم  تخفیف را بصورت کلی دسته بندی کنیم، به دو شکل «پیشنهاد تخفیف دار» و «کد تخفیف» را می توان اشاره کرد. در ابتدای این مقاله با کد تخفیف آشنا شدید اما بیاید درباره پیشنهاد تخفیف دار کمی بیشتر توضیح دهید:

پیشنهاد تخفیف دار همان تخفیف درصدی ثابت است که فروشگاه ها بصورت مستقیم بر روی محصولات خود وارد میکنند و در برخی فروشگاه ممکن است کد تخفیف بر روی این محصولات اعمال نشود.

اما بر اساس آمارهای ما در کوتخفیف پیشنهاد تخفیف دار در مقایسه با کد تخفیف از جذابیت کمتری برخوردار است، کاربران دوست دارند خود بر روی کالاهای مورد نظر خود تخفیف اعمال کنند و شما به عنوان مدیر کسب و کار باید این موارد را در کمپین های تبلیغاتی خود لحاظ نمایید، اما با این حال پیشنهاد تخفیف دار میتواند به عنوان پایه یک کمپین تبلیغاتی همچنان موثر باشد.

 

کوتخفیف فضای تبلیغاتی رایگان شما

کوتخفیف اولین پلتفرم کد تخفیف گزاری می باشد که بصورت لحظه ای تخفیف های فروشگاه های اینترنتی معتبر را به کاربران خود اعلام میکند. و از سال های گذشته با فروشگاه های بزرگی مانند دیجی کالا، اسنپ اکسپرس، اسنپ فود و نماوا همکاری داشته است و از فروشگاه های بزرگی مانند کد تخفیف خانومی و سایر شرکت های بزرگ کد تخفیف قرار میدهد.

شما به عنوان مدیر کسب و کار می توانید در هرزمانی که خواستید در کوتخفیف کد تخفیف منتشر کنید، ما تا حد توانمان از کسب و کار شما حمایت خواهیم نمود.

 

چرا کوتخفیف؟

کوتخفیف دارای بازدید میلیونی می باشد و روزانه هزاران نفر برای باخبر شدن از جدیدترین کد تخفیف ها از این وبسایت بازدید میکند. کوتخفیف با دارا بودن قابلیت های فراوان این امکان را فراهم نموده تا دیگر نیازی نباشد برای یافتن تخفیف چندین سایت را بازدید کنید.