روش های تشخیص کفش اسکچرز اصل توسط پارسی بای
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

به نقل از سایت پارسی بای مقاله ای در مورد روش های تشخیص کفش اسکچرز اصل منتشر شد که فیک و اصل بودن کفش ها را به راحتی متوجه خواهید شد و قسمتی از آن را در ادامه می خوانیم ، با ما همراه باشید.

داشتن محصول اصل و اورجینال برای بیشتر اشخاص از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و حق طبیعی آن ها است ، منتها در بازار پر زرق و برق امروز ؛ با وجود واردات قانونی و غیر قانونی و نیز با وجود جنس های فیک و تقلبی که بازار را فرا گرفته است ، تشخیص جنس اصل از تقلبی بودن کار بسیار سختی شده است. احتمالا تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که برای خرید کفش اورجینال ، به مغازه های متعددی رفته باشید و با قیمت های مختلفی روبه رو شده باشید که منجر به سردرگمی شما شود. اما چنانچه مقداری حوصله به خرج دهید ، به راحتی خواهید فهمید که کدام کفش فیک است و کدام اصل.

توانایی جا زدن کفش فیک به جای اصل !

در بسیاری از موارد کلاهبرداران برای داشتن سود بیشتر ، محصول های تقلبی خود را به قیمت اورجینال می فروشند. همیشه باید مراقب این گونه از اشخاص باشیم چرا که این افراد تنها به فکر سود مقطعی خود هستند و هیچ تضمینی در قبال خدمات پس از فروش به شما نمی دهند. زمان صحبت و خرید از این دسته افراد بایستی به شدت مراقب باشید زیرا ممکن است اطلاعات اشتباه به شما بدهند تا محصول خود را بفروشند ، منتها با دانستن چند نکته ساده و راحت می توانید مچ آن ها را بگیرید.

تشخیص کفش اسکچرز اصل

  1. قیمت

نخستین موردی که باید در خرید کفش اسکچرز اصل به آن توجه نمائید ، قیمت محصول است. در صورتی که به شما کفشی را نشان دادند و گفتند که این محصول اصل است و قیمتش حدود 500 هزار تومان است ، در فیک بودنش هیچ تردیدی نکنید چرا که هیچ کفش اورجینالی با این قیمت اصلا وجود ندارد. برای اطلاع از قیمت کفش اسکچرز اصل ، بهتر است به سایت اصلی برند اسکچرز مراجعه نمائید. قطعا با مشاهده قیمت کفش اسکچرز اورجینال و نیز مقایسه آن با قیمت کفشی که با نام اورجینال به شما می دهند ، اختلاف بسیار زیادی وجود خواهد داشت.

  1. بارکد

شرکت اسکچرز مشخصات کامل کفش را بر روی جعبه کفش قید میکند. همچنین در زیر زبانه کفش نیز یک بارکد وجود دارد که توسط آن می توانید از اصل و فیک بودن محصول باخبر شوید. کافی است کد را به همراه نام برند کفش در گوگل سرچ کنید. چنانچه تصویری کفشی که به نمایش گذاشت با کفش انتخابی شما یکسان باشد ، میتوانید از اصل بودن محصول اطمینان حاصل نمائید اما در غیر این صورت به اورجینال بودن کفش شک کنید. البته لازم به ذکر است بدانید که بعضی از کفش های ( های کپی ) به قدری حرفه ای و ماهرانه طراحی و ساخته شده اند که ممکن است در این قسمت متوجه اصل نبودن کفش نشوید و بایستی روش های دیگر را تست کنید.

  1. خصوصیت های فنی

یکی از روش های دیگر برای تشخیص کفش اورجینال از های کپی ، خصوصیت های فنی آن می باشد. این قسمت مستلزم آن است که شما درباره ی کفش مورد نظرتان تحقیق کرده باشید و اطلاعاتی از کفش را داشته باشید. نکته ای که بایستی زمان بررسی خصوصیت های فنی کفش اورجینال در نظر داشته باشید ، این می باشد که یک برند ، هنگامی که یک مدل کفش را در بازار عرضه می کند امکان دارد فقط در رنگ ، تنوع داشته باشد نه در چیدمان نوشته ها. ( کفش های های کپی نوع نوشتن و چیدمان حروفشان تفاوت دارد.) نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که کفش های اورجینال زمان ساخت و تولید ، دوخت بسیار تمیزی دارند و نهایت دقت را به کار می گیرند.

10

  1. وزن معین کفش های اورجینال

تفاوتی ندارد که کفش را از کجا خریداری میکنید ، وزن تمامی لنگه های تولید شده از یک کفش از قبل تعیین شده است. به صورتی که اگر شما یک جفت کفش اسکچرز اورجینال از خارج کشور تهیه کنید و یک جفت از ایران ، زمانی که وزنشان را با یکدیگر مقایسه کنید هیچ گونه تفاوتی باهم ندارند.

  1. کیفیت

کفش های اورجینال از کیفیت بالایی برخوردار هستند و برای دانستن اورجینال و های کپی بودن می توانید به بافت کفش توجه کنید.

  1. شکل ظاهری

اصولا همیشه شکل ظاهری کفش های ، های کپی با اورجینال تفاوت دارد. براین اساس زمان خرید کفش به شکل ظاهری آن نیز توجه زیادی کنید.

از کجا کفش اسکچرز اصل بخریم ؟

خرید کفش تنها یک تصمیم سلیقه ای نیست ، بلکه تصمیمی است که آسایش و سلامتی پای شما را ، هم در کوتاه مدت و هم در بلند مدت تحت تاثیر قرار می دهد. سایت پارسی بای یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی فروش کفش اسکچرز اصل در ایران می باشد و انواع کفش زنانه اسکچرز ، کفش مردانه اسکچرز ، کفش دخترانه اسکچرز و کفش پسرانه اسکچرز را با ضمانت اصالت کالا در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده از این فروشگاه خرید نمائید.

منبع : parsibuy.shop