روشویی کابینتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام به نقل از آی بس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

امروزه دکوراسیون داخلی شامل تمامی بخش های یک خانه می شود. با توجه به رشد قیمت خانه و ارزشمند شدن بخش بخش یک خانه، بایستی نگاه ویژه ای به تمامی بخش های آن داشت. از جمله بخش های خانه که در گذشته خیلی به دکوراسیون و زیبایی آن توجه نمی شد، اما امروزه توجه ویژه ای به آن می شود، سرویس بهداشتی و یا حمام می باشد. همچنین از کنار دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام نیز نمی توان بی تفاوت رد شد. در واقع باید به تک تک جزئیات مثل: روشویی، کاشی و سرامیک، رنگ و طرح شیرآلات، توالت فرنگی، اکسسوری و… دقت کرد.

از جمله بخش های سرویس بهداشتی نیز روشویی آن می باشد که جلوه خاصی به سرویس بهداشتی و حمام می دهد. در گذشته تنها مدل روشویی با پایه استفاده می شود که تنوع زیادی نداشت و تقریبا اکثر آن ها به یک شکل بود. امروزه مدل های متنوعی از روشویی های دیواری، روشویی های سنگینی و از همه مهمتر روشویی کابینتی است که تاثیر بسزایی می توانند در زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام داشته باشند. طی گزارشی از آی بس به بررسی این گروه محصول خواهیم داشت.

روشویی کابینتی

روشویی کابینتی از محصولاتی است که در سال های اخیر وارد بازار شده است. روشویی کابینتی از دو بخش تشکیل شده است؛ روشویی و کابینت و یا باکسی که زیر روشویی قرار گرفته می شود. روشویی که معمولا از جنس چینی بهداشتی ساخته می شود و روی کابینت قرار می گیرد. همچنین روشویی این محصول علاوه بر متریال چینی بهداشتی، امروزه از سنگ های طبیعی و مصنوعی و حتی برشکاری کاشی به عنوان روشویی استفاده می شود. روشویی کابینتی در دو مدل در بازار موجود می باشد، مدل زمینی که پایه دارد و روی زمین قرار می گیرد و مدل دیواری و یا وال هنگ که روی دیوار نصب می شود و پایه ندارد.

قیمت محصولات روشویی کابینتی

قیمت محصول روشویی کابینتی کاملا متغیر است و وابسته به عوامل مختلفی است. از جمله عوامل موثر در قیمت این محصول عبارتند از: متریال مورد استفاده، کیفیت متریال، نوع رنگ کاری و رنگ مورد استفاده، یراق آلات و...، جنس روشویی، روشویی مورد استفاده و برند آن، استفاده از چوب های خاص و یا PVC، تولید کننده PVC، برند تولید کننده کابینت، باکس و آینه همراه روشویی کابینتی و....

با توجه به موارد گفته شده، در بازار این محصول دارای بازه های قیمتی بسیار متنوعی می باشد.

روشویی کابینتی پی وی سی PVC

با توجه به اینکه روشویی کابینتی در سرویس بهداشتی و حمام استفاده می شود، جنس متریال آن باید از نوعی باشد که دربرابر آب و رطوبت مقاوم باشد. متریال پی وی سی pvc نوعی پلاستیک فشرده است که با توجه به رنگ پذیری و همچنین مقاومت آن در دکوراسیون حمام و دستشویی از آن بسیار استفاده می شود. بنابراین روشویی کابینتی پی وی سی امروزه جزو پرفروشترین محصولات در این رده می باشد.

همچنین کابینت روشویی pvc یا آینه باکس pvc با توجه به جنس آنان که بر پایه پلاستیک است از رشد قارچ ها و باکتری ها جلوگیری می کند. pvc از حروف اول Poly vinyl chloride گرفته شده است.

مزایای استفاده از پی وی سی pvc در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی

استفاده از پی وی سی در تولید روشویی کابینتی مزایای زیادی دارد که از جمله آن ها عبارتند از:

  • ماندگاری و کیفیت بالا
  • ضد آب
  • ضد خش
  • عایق گرما و حرارت
  • نصب آسان با هزینه ی اندک
  • وزن پایین
  • عایق حرارت و گرما
  • مدل های مختلف و متنوع
  • تمیز شدن راحت
  • هم‌خوانی با انواع دکوراسیون

17

روشویی کابینتی ترموود - چوبی

ترموود نوع خاصی از چوب است که بدلیل فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، نسبت به چوب های معمولی دارای استحکام و ماندگاری بیشتری است. با توجه به مقاومت ترموود نسبت به رطوبت و همچنین مقاومت در برابر کپک، حشرات موذی، موریانه، ساس و قارچ در ساخت روشویی کابینتی از آن استفاده می شود. با توجه به طرح چوبی ترموود و تنوع آن، مدل های روشویی کابینتی که از جنس ترموود ساخته می شود، زیبایی و جلوه خاصی دارند. این مدل محصول استقبال زیادی شده و نسبتا قیمت آن نسبت به محصولات ساخته شده از پی وی سی بالاتر می باشد.

آی بس فروشگاه هوشمند

آی بس فروشگاه هوشمند محصولات خانه و سرویس بهداشتی با شعار "داستان زندگی از خانه آغاز می شود" تمام سعی خود را دارد تا با تهیه بهترین محصولات و با بهتری قیمت به مشتریان کمک کند تا داستان زندگی خود را با آرامش اغاز کنند.