رنگ آمیزی ساختمان ارزان و عالی با "خدمت از ما"
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان از روش‌های ساده و ارزان است که به کمک آن می‌توانید تغییری اساسی را در محیط مورد نظر خود ایجاد کنید. نقاشی بیشتر اقدامات تغییر دکوراسیون خانه پرهزینه است و طراحی و پیاده سازی زمانبری هم دارد. به این دلایل است که افراد زیادی به دنبال رنگ آمیزی ساختمان ارزان و سریع هستند.

نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد این است که هرگز نباید بدون تحقیق و بررسی، خدمات نقاشی ساختمان ارزان را انتخاب کنید. زیرا برخی از نقاشان کم تجربه مواد اولیه با کیفیتی استفاده نمی‌کنند و نتیجه نهایی بسیار ضعیف خواهد بود. در ادامه به بررسی همه جوانب رنگ آمیزی ساختمان ارزان پرداخته و نکاتی را برای انتخاب یک نقاش حرفه ای و باانصاف بیان می‌کنیم.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه نقاشی ساختمان

برای محاسبه هزینه نقاشی ساختمان عوامل مختلفی وجود دارد که با توجه به آن‌ها هزینه نهایی محاسبه می‌شود. در ادامه به معرفی این عوامل می‌پردازیم.

 

نوع رنگ مورد استفاده

رنگ‌ها انواع مختلفی دارند که هر کدام با قیمت‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند. رنگ‌های پلاستیکی ارزان‌ترین رنگ‌های موجود در بازار هستند و رنگ‌های مولتی کالر را می‌توان به عنوان گران‌ترین رنگ‌ها معرفی کرد. بهتر است قبل از انتخاب و اجرای رنگ با توجه به مساحت موردنظر و قیمت رنگ، هزینه نهایی را به صورت حدودی تخمین بزنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین رنگ را انتخاب کنید.

تکنیک‌های رنگ آمیزی

رنگ آمیزی با تکنیک‌ها و روش‌های بسیار متنوعی انجام می‌شود. برخی از نقاشان ساختمان تنها از یک تکنیک برای کار رنگ آمیزی استفاده کرده و برخی دیگر نیز به رنگ آمیزی با چند تکنیک تسلط دارند. این افراد با توجه به تکنیک‌های اجرای رنگ، دستمزدهای متفاوتی دریافت می‌کنند.

برخی از افراد نیز قصد دارند سطوح مختلف را با طرح‌های متنوع رنگ آمیزی کنند. به عنوان مثال اتاق خواب کودکان و بزرگسالان، آشپرخانه، محیط نشیمن و ... هر کدام با طرح‌های متفاوتی طراحی و نقاشی شوند. این امر نیز بر هزینه نهایی نقاشی تأثیر دارد و هرچه طراحی‌ها پیچیده‌تر باشد، هزینه نقاشی بالاتر است.

عمر ساختمان

یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر هزینه نقاشی ساختمان و اجرای رنگ آمیزی ساختمان ارزان، عمر ساختمان است. قطعا در یک خانه نوساز با دیوارها و سطوح صاف‌تر و تمیزتر، میزان رنگ کمتری مصرف می‌شود و هزینه‌های نهایی کاهش می‌یابد. در ساختمان‌های قدیمی‌تر نیاز به بتونه کاری و مصرف رنگ بیشتری وجود دارد که هزینه نقاشی را افزایش می‌دهد.

زیرکاری سطوح

سطحی که قصد رنگ کردن آن را دارید تا چه اندازه صاف است و به چه میزان بتونه کاری و عملیات جانبی احتیاج دارد؟ هرچه میزان ناهمواری‌ها بیشتر باشد، زمان بیشتری برای بتونه کاری و صاف کردن سطح موردنیاز است که این موضوع دستمزد نقاش را نیز افزایش می‌دهد.

مدت زمان نقاشی

هرچه نقاش مدت زمان کمتری برای رنگ آمیزی سطوح در نظر بگیرد، هزینه‌های نهایی شما نیز کاهش می‌یابد. زمان اجرای نقاشی نیز به تمام عوامل گفته شده بستگی دارد. البته تجربه و تخصص نقاش نیز در این زمینه تأثیرگذار است و افراد تازه کار معمولا زمان بیشتری را برای نقاشی ساختمان صرف می‌کنند.

البته این را هم بگوییم که این روزها بیشتر نقاشان، قیمت نقاشی را پروژه ای و یا متری حساب می کنند. با این شیوه محاسبه، خیالتان راحت باشد که کار در بهترین زمان ممکن به اتمام میرسد و شما هزینه ی اضافی به دلیل مدت زمان زیاد کار نمی پردازید.

متراژ موردنظر

هزینه نقاشی ساختمان بر اساس متر مربع حساب می‌شود. علاوه بر تمام موارد گفته شده برای تعیین هزینه، اگر متراژ موردنظر بالا باشد، قطعا هزینه‌های نقاشی نیز افزایش می‌یابد. با توجه به قیمت‌های تعیین شده نقاشی با رنگ‌های مختلف می‌توانید متراژ سطح را اندازه گرفته و قبل از شروع کار هزینه را به صورت حدودی تخمین بزنید.

 

هزینه نقاشی ساختمان

 

کاهش هزینه نقاشی ساختمان در تهران

با توجه به موارد گفته شده می‌توانید با بررسی‌ها و اقدامات لازم قبل از نقاشی، هزینه‌های نقاشی را کاهش دهید. اگر به دنبال نقاش ساختمان با هزینه مناسب در تهران هستید، می‌توانید موارد زیر را برای یک رنگ آمیزی ساختمان ارزان در نظر بگیرید.

 

مقایسه قیمت‌های پیشنهادی

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به شما در انتخاب نقاش ساختمان مناسب و اجرای رنگ آمیزی ساختمان ارزان کمک کند، مقایسه قیمت‌های پیشنهادی استادکارهای مختلف است. شما می‌توانید از طریق وب سایت خدمت از ما، درخواست نقاشی ساختمان خود را به همراه جزئیات آن وارد کنید. پس از آن درخواست شما از طرف استادکارهای مختلف بررسی و پیشنهاد هزینه از طرف متخصص برای شما ارسال می‌شود. شما می توانید این قیمتهای رقابتی را با هم مقایسه کنید و ارزانترین نقاشی ساختمان انتخاب کنید.

بررسی سابقه کار نقاش

معمولا افراد با سابقه نقاشی بیشتر هزینه‌های بیشتری به عنوان دستمزد دریافت می‌کنند. شما می‌توانید با برررسی سوابق این افراد، استادکاری با دستمزد کمتر انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید معمولا افراد با تجربه‌تر نقاشی را با هزینه بیشتر اما کیفیت بسیار بالاتر انجام می‌دهند.

آماده سازی سطوح

قبل از مراجعه نقاش بهتر است سطوح موردنظر را آماده کرده و تمام ریزه کاری‌های موردنیاز را انجام دهید. به این صورت سرعت انجام نقاشی افزایش یافته و دستمزد کمتری برای نقاشی پرداخت می‌کنید. وسایل را از محیط خارج کرده، کلید و پریزها را به طور کامل بپوشانید و فضا را برای رنگ آمیزی کاملا آماده کنید.

استفاده از رنگ مناسب

برخی از افراد تصور می‌کنند استفاده از رنگ‌های ارزان قیمت، هزینه نهایی آن‌ها را کاهش می‌دهد. اما این تصور اشتباه است، زیرا رنگ‌های ارزان کیفیت مناسبی نداشته و ممکن است حجم بیشتری برای رنگ آمیزی لازم شود. به این صورت بهتر است بهترین و مناسب‌ترین رنگ را برای محیط انتخاب کرده تا با جلوگیری از دوباره کاری هزینه‌های نهایی افزایش پیدا نکند. برای انتخاب رنگ مناسب حتما از نقاش متخصص راهنمایی بگیرید.

 

نقاشی ساختمان ارزان

 

حرف آخر

نقاشی ساختمان ازجمله روش‌هایی است که با هزینه‌ای کمتر نسبت به سایر روش‌های بازسازی، می‌تواند تغییر بسیار زیادی را در محیط موردنظر شما ایجاد کند. اما همانند سایر روش‌ها، هزینه نقاشی ساختمان نیز از مهم‌ترین دغدغه‌های افراد است. رنگ آمیزی ساختمان ارزان می‌تواند برای همه ما جذاب باشد، اما در نظر داشته باشید که این قیمت پایین، کیفیت نقاشی را پایین نیاورد و نتیجه نهایی مطلوب باشد. نکات مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید هزینه نهایی را تا حد امکان کاهش دهید.

شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت (https://khedmatazma.com/) یا اپلیکیشن "خدمت از ما"، درخواست نقاشی خود را ثبت و از میان استادکاران با تجربه بهترین و مناسب‌ترین فرد را انتخاب کنید. به این صورت با مشاهده نمونه‌ کارها و محاسبه هزینه‌ها می‌توانید برای انتخاب نقاش ساختمان ارزان تصمیم گیری کنید.