خرید آنلاین بیمه ایران، پارسیان و آرمان در کمتر از سه دقیقه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

شرکت‌های بیمه‌ای برای اینکه بتوانند در بازار فروش بیمه فعالیت کنند، باید یکسری قوانین را رعایت کرده و مزیت‌های گوناگونی را برای بیمه‌گزار در نظر گیرند. بیمه ‌ایران، بیمه پارسیان و بیمه آرمان جزو شرکت‌های برتر در صنعت بیمه بوده و بیمه نامه‌های مختلف را ارائه می‌کنند. بیمه اتومبیل یکی از بیمه نامه‌های قابل ارائه در شرکت‌های بیمه است که با توجه به الویت‌های بیمه‌گزار می‌توان آن را تهیه کرد. به طور کلی بیمه ماهیت حمایتگر دارد و برای افزایش میزان رضایت مشتری‌ها و بیمه‌گزار‌های خود در تلاش هستند تا با طرح‌های گوناگون بیمه‌ای خدمات ارزنده‌ای را به افراد ارائه کنند. با توجه به استقبال از محصولات بیمه‌ای شرکت‌های بیمه تاسیس شده‌اند تا همه افراد بتوانند از پوشش‌ها و مزیت‌های بیمه نامه‌های مختلف استفاده کنند. در این مطلب سعی داریم درباره تاسیس و فعالیت برخی از شرکت‌های بیمه‌ای اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم با ما تا انتهای متن همراه باشید.

قدیمی ‌ترین شرکت بیمه

شرکت بیمه ایران در 15 آبان سال 1314 تاسیس شد. این شرکت، اولین شرکت بیمه ایرانی و دولتی است و بیشتر به عنوان بنیانگذار صنعت بیمه در ایران محسوب می‌شود. بیمه ایران از آذر ماه همان سال صدور بیمه نامه در رشته‌های مختلف را آغاز و در عرض مدت کوتاه یک ساله، نمایندگی‌های خود را در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، همدان، اهواز و بوشهر ایجاد و بعدها سایت رسمی بیمه ایران را راه اندازی نمود. این شرکت بیمه موفق شد در همان سال نخست فعالیتش ،62% بازار بیمه کشور با محصولات بیمه ایران در اختیار بگیرد و سهم مؤسسات خارجی را از این بازار از 100% به 38% کاهش دهد.شرکت سهامی بیمه ایران درصد واگذاری اتکائی را از حدود 90% به 44% تقلیل داد و با کاهش نرخ حق بیمه در برخی از رشته‌‌ها به حدود50%،‌ در گسترش و توسعه بیمه نقش مؤثری را ایفا کرد.

چرا از بیمه ‌ایران، بیمه نامه خریداری کنیم؟

برای فعالیت رسمی ‌شرکت‌های بیمه‌ای باید از بیمه مرکزی مجوز دریافت کرد. بیمه ‌ایران جزو شرکت‌های بیمه‌ای است که انواع رشته‌های بیمه را با سقف تعهدات بالا برای بیمه‌گزار‌ها در نظر می‌گیرد. همچنین این شرکت بیمه در بین سایر موسسه‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای سهم فروش بیشتری از بازار بیمه را به خود اختصاص داده است. بیمه ‌ایران در حال رقابت با سایر شرکت‌های بیمه است که با توجه به تجربه بالا در خدمات رسانی همیشه مورد استقبال افراد جامعه قرار گرفته است. همچنین میزان رضایتمندی بیمه‌گزار‌ها باعث شده تا سهم فروش انواع بیمه در شرکت بیمه ‌ایران بیشتر شود.

از دیگر مزیت‌های بیمه ‌ایران می‌توان به سطح توانگری آن اشاره کرد. سطح توانگری به این معنا است که شرکت بیمه توان پرداخت خسارت و جبران تعهدات تا سقف مشخص شده را داشته باشد. هرچه میزان توانگری مالی شرکت بیمه‌ای به عدد یک نزدیک باشد، به طور حتم میزان فروش بیمه نامه، افزایش خواهد داشت. 

همچنین تعداد گسترده مراکز پرداخت خسارت بیمه‌گر رابطه مستقیم با فروش بیمه نامه دارد. آمارهای بیمه مرکزی اعلام دارد که هرچه تعداد شعبات شرکت‌های بیمه‌ای بیشتر باشد دسترسی برای دریافت خسارت هم راحت‌تر بوده و می‌توان خدمات ارزنده‌تری به بیمه‌گزار ارائه کرد.

2

بیمه ایران اولین شرکت بیمه دولتی است

انواع بیمه نامه قابل ارائه در بیمه ‌ایران

شرکت بیمه ‌ایران با توجه به قدمت خود توانسته در حوزه‌های مختلف بیمه نامه طراحی کند و با توجه به الویت‌های بیمه‌گزار میزان رضایت مشتری‌ها و بیمه شده‌ها را افزایش دهد. با پرداخت حق بیمه می‌توان محصولات بیمه‌ای را خریداری کرد و از پوشش‌های آن‌ها بهره‌مند شد. برخی از بیمه نامه‌های مطرح بیمه‌گر ایران عبارتند از:

  • بیمه شخص ثالث
  • بیمه بدنه
  • بیمه آتش سوزی
  • بیمه عمر
  • بیمه کشتی
  • بیمه مهندسی
  • بیمه مسئولیت
  • بیمه پول
  • بیمه تکمیلی
  • بیمه حوادث
  • بیمه باربری
  • بیمه درمان

 شرکت‌ تازه تاسیس بیمه پارسیان

آشنایی با شرکت بیمه پارسیان را می‌توان اینگونه توضیح داد که این شرکت بیمه از سال 1382 فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر با حدود 66 شعبه پرداخت خسارت یکی از شرکت‌های بیمه‌ای تاثیرگزار در صنعت بیمه است. بیمه پارسیان شرایط ویژه‌ای را برای بیمه‌گزار‌های خود در نظر گرفته است تا بتواند با سایر شرکت‌های بیمه رقابت کند. بیمه شخص ثالث و بیمه عمر جزو پرطرفدارترین بیمه نامه‌های این شرکت بیمه‌ای بوده و سهم فروش این بیمه نامه‌ها در صنعت بیمه قابل توجه است. با خرید بیمه می‌توان خسارت‌های وارد شده به اشحاص ثالث را جبران کرده و میزان رضایت مشتری‌ها را افزایش داد. همچنین با توجه به سطح توانگری یک که این شرکت بیمه به خود اختصاص داده است، می‌توان بیان کرد که قدرت پرداخت خسارت در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

بیمه پارسیان در چه زمینه ‌هایی فعالیت می ‌کند؟

بانک پارسیان یکی از عمده سرمایه گذارهای شرکت بیمه پارسیان است و این بیمه‌گر با حدود 300 میلیارد تومان در حال خدمات رسانی به بیمه‌گزارها است. زمینه‌های فعالیت شرکت بیمه پارسیان عبارتند از:

  • انجام امور بیمه مانند: بیمه‌های اموال، بیمه مسئولیت، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر و بیمه آتش سوزی
  • تحصیل پوشش بیمه‌های اتکایی از داخل یا خارج از کشور
  • قبول بیمه‌های اتکایی در حدود مقررات و ضوابط مربوط
  • سرمایه گذاری از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی در چهارچوب مقررات

ویژگی‌های بیمه پارسیان

شرکت بیمه پارسیان با سهامی عام دارای از بیمه مرکزی با شماره 5200 در تاریخ 28/2/1382 فعالیت خود را آغاز کرد. در شروع کار، بیمه پارسیان در حوزه صدور انواع بیمه‌های اموال، مسئولیت و اشخاص فعال بود؛ اما در حال حاضر و با توجه به سرمایه 4000 میلیارد ریالی، بزرگترین شرکت بیمه خصوصی در ایران است.هدف شرکت بیمه پارسیان در ایجاد سازمانی جهانی در بازار رقابتی بیمه و معرفی شدن به عنوان شرکتی پیشرو در عرضه خدمات مربوط به پوشش تمامی ریسک‌ها و جبران انواع خسارت‌ها و همچنین خدمات مشاوره‌ای است. باید به این نکته اشاره کرد که خدمات شرکت بیمه پارسیان باعث شده تا شاهد گسترش چشمگیر سهم بازار و بهبود خدمات برای افزایش رضایت مشتریان باشیم. همچنین اینکه بیمه پارسیان به مدد فعالیت های متوالی خود توانسته در فهرست صد شرکت برتر کشور توسط سازمان مدیریت صنعتی قرار بگیرد. شما می‌توانید برای خرید آنلاین بیمه پارسیان به سایت بیمه‌ دات کام مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/parsian-insurance

شرکت بیمه آرمان

شرکت بیمه آرمان (سهامی عام) با مجوز شماره ۴۱۹۸۰۱ از طرف بیمــه مرکزی جمهوری اسلامی ایـران در سال 1390در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری، به ثبت رسید و پروانه فعالیت انواع

رشته‌های بیمه‌گری را با شماره ۴۳۵۴۱/۹۰ در تاریخ ۱۳۹۰/۱۱/۱۸ از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ نمود.

بانک ایران زمین، بانک گردشگری، شرکت بین المللی سرمایه گذاری ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری دلیران پارس، شرکت اقتصادی نگین گردشگری ایرانیان، شرکت سرمایه گذاری آینده نگر شرق و شرکت فراز

پلیمر فردوس از سهامداران عمده و تعداد ۴۴ سهامدار حقوقی جزء و بیش از ۱۰۰ سهامدار حقیقی، سهامداران این شرکت محسوب می‌شوند.

شرکت بیمه‌ آرمان با تاسیس و راه اندازی ۴۱ شعبه در مرکز استان ها و بعضی از شهرهای بزرگ و همچنین با در اختیار داشتن حدود ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور به رفع مساله پراکندگی متقاضیان بیمه و

بیمه گذاران در مناطق مختلف کشور پرداخته و امکانات لازم را برای ارایه خدمات بیمه‌ای در شهر یا منطقه محل استقرار بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان فراهم نموده است.

3

بیمه آرمان از شرکت های فعال و جدید در صنعت بیمه است

میزان رضایتمندی بیمه‌ گزار‌های شرکت بیمه آرمان

توانگری مالی یکی از مواردی است که باعث می‌شود بیمه‌گر سهم فروش خود را در صنعت بیمه افزایش دهد. توانگری مالی میزان توان مالی شرکت بیمه را مشخص می‌کند و هرچه تعداد خسارت‌های پرداختی در شرکت بیمه با معیار‌های مربوطه هم سو باشد، به طور حتم امتیاز بیشتری خواهد گرفت. همچنین سطح توانگری مالی و قدرت پرداخت خسارت می‌تواند میزان اعتماد بیمه‌گزار‌ها را افزایش دهد.

محصولات بیمه ‌ای شرکت بیمه آرمان

بیمه آرمان با توجه به الویت بیمه‌گزار‌ها خود، طرح‌های بیمه‌ای را ارائه می‌کند که عبارتند از:

  • شخص ثالث، بیمه حوادث راننده و بیمه بدنه خودرو: وسایل نقلیه نقش مؤثری در زندگی روزمره و ارتقای ترددهای شهری و مسافرت‌های برون شهری و صرفه جویی در زمان به خود اختصاص داده‌اند اما از سوی دیگر استفاده از این وسایل، خطرات و خسارت‌هایی برای رانندگان، صاحبان آنها و اشخاص ثالث به وجود آورده است. با توجه به این که جبران این گونه خسارت‌ها فشار هزینه ای فراوانی را تحمیل می‌کند، اکثر رانندگان و صاحبان خودرو هنگام وقوع حادثه و ایجاد خسارت قادر به جبران هزینه‌ها نیستند و با مشکلات جدی مواجه می‌شوند. شرکت بیمه‌گر آرمـــان با اطلاع از وضعیت زیان دیدگان ناشی از خسارت‌های مذکور برای جبران و رفع پیامدهای آن با ارائه بیمه نامه های خودرو سعی در جبران خسارت‌ها و رفع پیامد های آن کرده تا رانندگان و صاحبان خودروها بتوانند با برخورداری از مزایای این بیمه‌نامه‌ها احساس آرامش و امنیت کنند.

برای اطلاع از پوشش‌ها و شرایط سایر محصولات بیمه آرمان به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/arman-insurance

  • بیمه حمل دریایی، بیمه حمل هوایی، بیمه حمل زمینی، بیمه حمل ترکیبی، بیمه وارداتی، بیمه داخلی، بیمه صادراتی و بیمه ترانزیتی
  • بیمه‌ صنعتی، بیمه‌ غیرصنعتی، بیمه‌ انبارها و بیمه‌ مسکونی
  • بیمه عمر و زندگی
  • بیمه‌های مسئولیت مدنی، بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان، بیمه مسئولیت کارفرما ناشی از عملیات ساختمانی در قبال اشخاص ثالث، بیمه مسئولیت تولیدکنندگان کالا، بیمه مسئولیت حرفه‌ای، بیمه مسئولیت مدنی (سایر) و بیمه مسئولیت متصدیان حمل ‌و نقل

خرید انواع بیمه از بیمه دات کام

بیمه دات کام یک سامانه مقایسه، استعلام و خرید آنلاین بیمه است که خدمات و محصولات شرکت‌های بیمه را در اختیار بیمه‌گزار‌ها قرار می‌دهد. کارشناسان بیمه دات کام با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای افراد، پوشش‌ها و خدمات بیمه‌ای شرکت‌های بیمه را مقایسه کرده و در اختیار کاربر و بیمه‌گزار قرار می‌دهد. کافی است برای خرید بیمه مورد نظر خود به وب سایت bimeh.com مراجعه کرده و تنها با چند کلیک بیمه نامه مورد نظر خود را خریداری کنید. به طور کلی بیمه آرمان، بیمه ایران و بیمه پارسیان برای رفاه بیمه‌گزار‌ها و افراد زیان دیده، صدور بیمه را به صورت آنلاین فراهم کرده‌اند تا از اتلاف وقت و هزینه‌های دیگر جلوگیری کنند.