اسپرسو ساز دلونگی چی بخرم؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اسپرسو ساز به عنوان یک دستگاه کاربردی و محبوب در بین علاقه مندان به قهوه شناخته می شود و از آن در منزل و محل کار استفاده می کنند. با خرید اسپرسو ساز علاوه بر اسپرسو، می توانید به تهیه نوشیدنی های مختلفی از جمله کاپوچینو، کافه لاته، آیس لاته، ماکیاتو، موکا و سایر نوشیدنی هایی از این قبیل (که با قهوه تهیه می شوند) بپردازید. اما یک اسپرسو ساز خوب چه ویژگی هایی دارد؟ و چه فاکتورها و معیارهایی در انتخاب و خرید اسپرسو ساز خانگی حائز اهمیت هستند؟

قبل از هر چیز بهتر است مارک اسپرسو ساز را انتخاب کرد و سپس به ترتیب سراغ سایر معیارهای انتخاب اسپرسو ساز رفت. بهترین برندهای اسپرسو ساز خانگی عبارتند از «دلونگی، نوا، بوش، زیگما و بوش». در بین این ۵ برند، دلونگی (Delonghi) شهرت و اعتبار بیشتری دارد و به عنوان بهترین مارک اسپرسو ساز شناخته می شود. در ادامه بهترین اسپرسو ساز های دلونگی را معرفی خواهیم کرد.

راهنمای خرید اسپرسو ساز دلونگی

اولین و مهمترین فاکتوری که در انتخاب اسپرسو ساز خانگی اهمیت زیادی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد، میزان قدرت و توان مصرفی دستگاه است. دلونگی از آن دسته برندهایی است که تنوع کالایی بسیار زیادی دارد و دستگاه های اسپرسو ساز زیادی را با کیفیت های مختلف و در بازه های قیمتی متنوع عرضه می کند. از اسپرسو ساز های معمولی و متوسط تا اسپرسو ساز های تمام اتوماتیک با قدرت بسیار زیاد، دلونگی تمام سطوح کیفی را تحت پوشش قرار می دهد و به همین واسطه تبدیل به یکی از پرفروش ترین برند های اسپرسو ساز خانگی شده است و محبوبیت بسیار زیادی دارد.

در گام بعدی فشار بخار پمپ دستگاه را درنظر بگیرید؛ هرچه میزان فشار اسپرسو ساز بیشتر باشد، تاثیری که آب بر قهوه می گذارد افزایش خواهد یافت.

فاکتور مهم بعدی در انتخاب اسپرسو ساز، «جنس بدنه دستگاه» است. بدنه اسپرسو ساز های دلونگی معمولا از جنس استیل، پلاستیک و ترکیب استیل و پلاستیک است. هنگام خرید اسپرسو ساز، قابلیت ها و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. همانطور که اشاره شد، اسپرسو ساز های دلونگی در سطوح کیفی مختلفی عرضه می شوند و بسته به سطح کیفیت، دارای قابلیت های متنوعی هستند. اگر به دنبال دستگاهی هستید که قابلیت تهیه نوشیدنی های مختلفی را داشته باشد و از طرفی همه مراحل تهیه نوشیدنی ها را به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست، در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد، اسپرسو ساز های تمام اتوماتیک دلونگی بهترین گزینه برای شما هستند. از جمله ویژگی های این دستگاه ها می توان به قابلیت آسیاب کردن قهوه، داشتن مخزن شیر (و ترکیب اتوماتیک شیر و قهوه جهت تهیه کاپوچینو و کافه لاته)، توان مصرفی بالا و قابلیت برنامه ریزی اشاره کرد.

اما پرفروش ترین اسپرسو ساز های دلونگی ، دستگاه های غیر اتوماتیک آن هستند. این اسپرسو ساز ها به دلیل عملکرد مناسب و کارآمد و از طرقی قیمت ایده آلی که دارند، بیشترین سهم را در فروش محصولات دلونگی دارند. اسپرسو ساز های غیر اتوماتیک دلونگی نیز قابلیت تهیه انواع نوشیدنی های داغ را دارند. این محصولات کاربردی از نازل بخار جهت تهیه فوم شیر، سیستم خاموشی خودکار برای حفظ ایمنی دستگاه و سایر امکانات لازم برای تهیه روزانه چند فنجان قهوه در منزل بهره می برند. در ادامه بهترین اسپرسو ساز های برند دلونگی را معرفی خواهیم کرد.

6

بهترین اسپرسو ساز های دلونگی

   دلونگی به عنوان معتبر ترین برند تولید کننده اسپرسو ساز خانگی محصولات با کیفیت زیادی در سطح بازار دارد؛ در این مطلب ۶ مورد از بهترین اسپرسو ساز های دلونگی که محبوبیت و فروش بسیار زیادی دارند را معرفی و بررسی خواهیم کرد.

خرید اسپرسو ساز دلونگی EC850M

EC850 یکی از بهترین اسپرسو ساز های دلونگی است و علاوه بر عملکرد بسیار مطلوب، از طراحی و رنگ بندی بسیار زیبایی نیز بهره می برد و مجموعه کاملی از ویژگی های یک دستگاه قدرتمند و درجه یک را دارد. این اسپرسو ساز از یک موتور قدرتمند با توان مصرفی ۱۴۵۰ وات بهره می برد. از جمله ویژگی های اسپرسو ساز دلونگی EC850M می توان به فشار بخار ۱۵ بار، سیستم گرمایشی ترموبلاک و تهیه کاپوچینو و کافه لاته به صورت تمام اتوماتیک اشاره کرد. این اسپرسو ساز جهت تهیه کافه لاته و کاپوچینو، دارای یک مخزن شیر است که به صورت اتوماتیک (فقط با اعمال دستور مدنظر) به تهیه فوم شیر و در ادامه تهیه اسپرسو و ترکیب آنها به یکدیگر می پردازد. جهت دریافت مشخصات دقیق تر و خرید اسپرسو ساز دلونگی EC850M از طریق بوهیر قشم اقدام نمایید.

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC685

اسپرسو ساز EC685 یکی دیگر از بهترین اسپرسو ساز های دلونگی است که از یک موتور ۱۳۵۰ واتی در آن استفاده شده و مانند مورد قبلی عملکرد بی نظیری ارائه خواهد داد. این اسپرسو ساز از مخزن شیر بهره نمی برد؛ ولی برای به دست آوردن فوم شیر جهت تهیه کاپوچینو و کافه لاته می توانید از نازل بخار آن استفاده کنید. اسپرسو ساز EC685 در ۴ رنگ مشکی، سفید، استیل و قرمز عرضه می شود.

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC 235

اگر به دنبال محصولی با قیمت ارزان تر هستید، اسپرسو ساز دلونگی EC 235 می تواند انتخابی مناسب و به صرفه باشد. این اسپرسو ساز با توان مصرفی ۱۱۰۰ وات و فشار بخار ۱۵ بار برای استفاده روزانه در منزل، محل کار و حتی کافی شاپ، گزینه مناسبی به شمار می آید.

7

اسپرسو ساز دلونگی مدل EC785.BG

اسپرسو ساز دلونگی EC785.BG یکی از خوش ساخت ترین محصولات دلونگی است و طراحی مشابهی با اسپرسو ساز EC685 دارد. این اسپرسو ساز از رنگ بندی متفاوتی نسبت به سایر محصولات دلونگی بهره می برد و رنگ بژ بدنه آن در ترکیب با رنگ استیل، جلوه بصری فوق العاده زیبایی را تشکیل داده است. اسپرسو ساز دلونگی  EC785.BG با توان مصرفی ۱۳۰۰ وات عمل می کند و ۴.۲ کیلوگرم وزن دارد.

اسپرسوساز دلونگی مدل ECAM 44.660

اسپرسو ساز ECAM 44.75 یکی دیگر از دستگاه های اتوماتیک دلونگی است که نسبت به مورد قبلی سطح پایین تری دارد و به همین واسطه از قیمت ارزان ترین بهره می برد. توان مصرفی این اسپرسو ساز ۱۴۵۰ وات و بدنه آن از جنس استیل و پلاستیک است. اسپرسو ساز دلونگی ECAM 44.75 نیز قابلیت آسیاب کردن قهوه را دارد.

قیمت، مشخصات دقیق تر و نقد و بررسی جامع تر این محصولات را می توانید در بوهیر قشم مشاهده کنید. در فروشگاه اینترنتی بوهیر قشم می توانید به بهترین اسپرسو ساز های برند های معتبر از جمله نوا، بوش، زیگما، فکر، دلمونتی و مباشی دسترسی داشته باشید. بوهیر علاوه بر دستگاه های نوشیدنی ساز، سایر محصولات خانگی درجه یک و با کیفیت از جمله یخچال، جاروبرقی، تلویزیون، ماشین لباسشویی، اتو بخار و ماشین ظرفشویی را نیز به فروش می رساند. بوهیر می تواند بهترین انتخاب برای خرید از قشم ، درگهان و میشی باشد. این فروشگاه اینترنتی به واسطه دسترسی به محصولات این۳ مرکز خرید بزرگ از تنوع کالایی بسیار بالایی بهره می برد، محصولات برندهای معتبر را تحت پوشش قرار می دهد و از طرفی به واسطه قرار گرفتن در یک بازار بزرگ و رقابتی، در قیمت گذاری محصولات نیز بهترین عملکرد را ارائه می دهد؛ به گونه ای که می توانید با کیفیت ترین لوازم خانگی را با مناسب ترین قیمت، خرید کنید.