بهترین سریال های کمدی تا سال 1401 در ایران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

سریال های کمدی در ایران، به دلیل استفاده از سبک ها و شوخی های منحصر به فرد، طرفداران خاص خود را دارند. می توان گفت این ژانر به دلیل جذابیت هایی که دارد، محبوب ترین سبک فیلم و سریال در بین ایرانیان می باشد. در ادامه با معرفی بهترین سریال های کمدی شبکه نمایش خانگی فیلیمو تا سال 1401، با ما همراه باشید.

 

سریال های کمدی فیلیمو

پلتفرم آنلاین فیلیمو، به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های پخش فیلم و سریال های ایرانی و خارجی، شناخته می شود. سریال های کمدی جذابی از قبیل سریال جادوگر، جوکر، روزی روزگاری مریخ، ساخت ایران 3 و... در حال پخش از این پلتفرم می باشند. برای تماشا و یا دانلود هر کدام از این مجموعه ها و یا سریال های ایرانی و خارجی دیگر، می توانید با تهیه اشتراک، از سایت و یا اپلیکیشن فیلیمو اقدام نمایید.

جوکر، خنده دار ترین سریال ایرانی

سریال جوکر یکی از طنز ترین و محبوب ترین سریال هایی است که در سال 1401 به صورت انحصاری از فیلیمو منتشر شد. این رئالیتی شو، به کارگردانی احسان علیخانی و اجرای بی نقص سیامک انصاری با ژانر کمدی و خانوادگی تولید شده است. هر فصل سریال جوکر، 6 ساعت است که به چند قسمت یک ساعته، تقسیم شده.

در هر فصل از این رئالیتی شو، 8 شرکت کننده و در فینال آن 9 شرکت کننده از سلبریتی های ایرانی حضور دارند. این چند نفر، در طول 6 ساعتی که در برنامه جوکر حضور دارند، باید تمام تلاش خود را برای نخندیدن بکنند. شاید با خود بگویید که چرا نخندیدن افراد معروف باید برای افراد خنده دار باشد؟ که باید بگوییم در حین نخندیدن، این افراد باید سعی کنند تا با هر چیزی که می توانند رقبای خود را وادار به خندیدن کنند.

اگر فردی برای اولین بار بخندد، چراغ قرمز روشن شده و کسی که خندیده، کارت زرد دریافت می کند. اما اگر کسی برای بار دوم بخندد، کارت قرمز را از مجری برنامه دریافت کرده و باید برنامه را ترک کند. در طول این 6 ساعت، هر فرد 5 دقیقه جوکر تایم دارد که در آن، خودش می تواند بدون مانع بخندد و همچنان سعی کند تا دیگران را نیز با برنامه ویژه ای که برای جوکر تایم خود تنظیم کرده، به خنده وا دارد.

در انتهای برنامه جوکر و پس از گذشت 6 ساعت، یک یا دو نفر باقی می مانند که از برنامه حذف نشده اند. اگر یک نفر بماند، تمام جایزه را دریافت کرده و اگر دو نفر بمانند، جایزه مسابقه بین آنها نصف خواهد شد. در فینال این برنامه همانطور که گفته شد 9 نفر حضور دارند که این اتفاق به دلیل اضافه شدن نقش جوکر به شرکت کنندگان است. فردی که کارت جوکر را دریافت کند، می تواند هر زمانی که خواست، بخندد و باید تلاش کند تا دیگران را نیز بخنداند.

در انتهای هر قسمت فینال، اگر یک نفر باقی بماند و جوکر موفق شود تا آن یک نفر را به هر روشی بخنداند، او نیز مبلغی به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. قابل ذکر است که هرچقدر از زمان مسابقه گذشته باشد، حساسیت داور مسابقه بیشتر شده و حتی یک لبخند ساده نیز ممکن است موجب باخت افراد بشود. این سریال بسیار خنده دار، هر دوشنبه ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

سریال جذاب جادوگر

این سریال کمدی، از زمان پخش خود مورد استقبال بی نظیر مخاطبان قرار گرفته است. مجموعه ایرانی جادوگر، به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ایرج محمدی در ژانر کمدی و خانوادگی تولید و در سال 1401 از فیلیمو منتشر شد. این سریال کمدی، به دلیل بازی بی نقص احمد مهران فر و جواد رضویان که پس از مدتی به این سبک سریال ها بازگشته است، طرفداران بسیاری دارد.

10

داستان این سریال خنده دار، حول زندگی دو خلاف‌کار به نام های قدرت و جهانگیر می باشد. این دو نفر که تحت تعقیب پلیس هستند، می خواهند تا برای فرار از دست آنها، از کشور خارج شوند. در حین فرار، اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد که موجب به زندان رفتن قدرت می شود. جهانگیر بدون فکر به اتفاقی که برای قدرت رخ داده، به جزیره ای در ایران فرار کرده و به رمالی روی می آورد.

جهانگیر پس از مدتی رمالی، تصمیم می گیرد تا در ایران مانده و به این کار ادامه دهد. در این بین، قدرت نیز از زندان آزاد شده و به سراغ او می رود تا دوباره با هم کار کنند. تصمیم آنها برای ادامه رمالی در ایران، عواقب نامطلوبی را برای هر دوی آنها رقم می زند. در این مجموعه نمایش خانگی، بازیگران مطرح دیگری در حوزه کمدی مانند نادر سلیمانی، مریم مومن، رضا ناجی، نسیم ادبی، متین ستوده، احمد ایراندوست، شهرزاد کمال زاده و... به ایفای نقش پرداخته اند. جادوگر، هر یکشنبه ساعت 8 صبح از فیلیمو پخش می شود.

سریال کمدی روزی روزگاری مریخ

سریال ایرانی روزی روزگاری مریخ، با ژانر کمدی و فانتزی به کارگردانی پیمان قاسم خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی ساخته و در سال 1401 از فیلیمو منتشر شد. این سریال جذاب، اسپین آف سریال کمدی مسافران به کارگردانی رامبد جوان است. در سریال روزی روزگاری مریخ، بازیگران مطرح حوزه کمدی سینما، همچون سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر کاظمی، امیرمهدی ژوله و... به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال، در مورد اتفاقاتی است که در کره مریخ و زمین برای افراد رخ می دهند. ناصر، خلافکاری بسیار بدشانس می باشد که تمامی شرط بندی هایی که شرکت کرده را باخته. او برای انجام آخرین و بزرگترین قمار زندگی خود، آماده می شود؛ ولی ابتدا باید از دست طلبکارانی که به خونش تشنه هستند، فرار کند. در طرف دیگر ماجرا، لونا مشاور املاک و اخذ اقامت در مریخ است که منتظر دریافت بسته ای مرموز از طرف زمین می باشد. این سریال فانتزی و کمدی، سه شنبه ها ساعت 8 صبح از پلتفرم فیلیمو منتشر می شود.

سریال کمدی ساخت ایران 3

سریال ساخت ایران 3، به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی در ژانر کمدی و خانوادگی در سال 1400 ساخته و از فیلیمو منتشر شد. این سریال دنباله دار، در هر فصل خود با تغییرات زیادی در عوامل سازنده و بازیگران، همراه بود. داستان این سریال، حول اتفاقاتی می چرخد که در زندگی غلام، رخ می دهند. غلام که در جنوب به غواصی و پیدا کردن اجناس ارزشمند اعماق دریا می پردازد، عاشق ستاره است.

ستاره یک بدهی بسیار بزرگ به ظلی دارد؛ به طوری که ظلی حکم جلبش را گرفته. ستاره برای نجات از دست ظلی، از غلام کمک می خواهد و غلام نیز به دلیل علاقه ای که به او دارد، درخواست او را قبول کرده و در این راه، از مرتضی کمک می گیرد. در طرف دیگر ماجرا، سیاوش به دلیل علاقه‌اش به شیرین، می خواهد از همسر قبلی او یعنی ستوده، انتقام بگیرد و به همین دلیل، او را تعقیب می کند.

غلام، به واسطه آشنایی خود با سیاوش، در یکی از مشکلاتی که برای کمک به ستاره با آنها روبرو می شود، از او درخواست کمک می کند. به این صورت، داستان انتقام شیرین از ستوده و کمک غلام و مرتضی به ستاره، با هم گره می خورند. در این سریال، بازیگران مطرح کمدی مانند امین حیایی، مجید صالحی، آناهیتا درگاهی، هومن برق نورد، الهام کردا، حسین امیدی، مینا وحید و... به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال کمدی، هر چهارشنبه از فیلیمو پخش می شود.

کلام آخر

در این مطلب، بهترین سریال های کمدی ایرانی فیلیمو را به شما عزیزان معرفی کردیم تا از تماشای آنها با خانواده، از لحظات خود لذت ببرید. برای تماشای مجموعه های نامبرده و یا فیلم و سریال های جذاب دیگر، می توانید با تهیه اشتراک از پلتفرم فیلیمو، اقدام نمایید.