تلاش ما ایجاد فضایی امن جهت ارائه خدمات به مشتریان است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

به منظور نظارت مستمر بر فعالیت مدیریت‌های مناطق و شعب استان‌های بانک ایران زمین و همچنین ایجاد فضایی صمیمی بین مدیریت و روسای حوزه حراست بانک با کارکنان مناطق، بازدید‌های استانی مدیریت امور حراست در برنامه کاری این مدیریت قرار گرفت.
 

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ بر همین اساس علیرضا یارقلی مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست به همراه علی فتاحی مدیر امور توسعه سرمایه انسانی و محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان‌های بانک با همکاران شعب استان البرز دیدار کردند.

برگزاری همایش "الزامات حراست در بانک" با محوریت تشریح اقدامات و ملاحضات حراست در سازمان از دیگر اقدامات مدیریت امور حراست در این سفر بود.

یارقلی در این جلسه وظیفه حراست را پیشگیری از وقوع حادثه و ایجاد همفکری با همکاران و مراقبت از آنان اعلام کرد و گفت: یکی از اهداف مدیریت حراست در استان ها، آشنایی با همکاران است که این شناخت باعث کشف استعداد‌ها و ظرفیت‌های استان و آشنایی با افراد متعهد و مستعد در بانک خواهد شد.

مدیر امور حراست افزود: همه ما در تلاش هستیم تا در فضایی امن خدمات بانک را ارائه دهیم و مشتریان با خیال آسوده بتوانند از این سرویس‌ها و خدمات استفاده کنند.

یارقلی ضمن تشریح بخش مختلف مدیریت امور حراست در بانک، خاطرنشان کرد: مجموعه حراست در سه حوزه حفاظت و انتظامات، حفاظت کارکنان و حفاظت فناوری اطلاعات تمامی توان خود را به کار گرفته است تا از اموال بانک و سرمایه مشتریان و امنیت کارکنان حراست و حفاظت کند.

در ادامه فتاحی حراست بانک ایران زمین را مصداق بارز صیانت کردن، پاسداشتن و حمایت از همکاران در مقابل ناملایمات دانست و گفت: همه تلاش و هدف مدیریت حراست در جهت حمایت و ارتقا سلامت فکری و معنوی و مادی همکاران است.

مدیر امور توسعه سرمایه انسانی افزود: ما مدیران سعی می‌کنیم از شما همکاران به عنوان سرمایه‌های ارزشمند بانک حمایت و حفاظت کنیم و برای آرامش و امنیت فکری و روحی و روانی شما متناسب با شرایط بانک تلاش کنیم.

در این جلسه حسینی کنارویی رسالت اصلی حراست را پشتیبانی و مراقبت از مهمترین دارایی سازمان یعنی نیروی انسانی آن بیان کرد و گفت: افرادی که در این حوزه مسئولیت دارند واقعا دلسوز هستند و بیشتر به دنبال پیشگیری هستند تا پیگیری مشکلاتی که در سازمان ایجاد می‌شود.

مدیر امور شعب استان‌ها افزود: ما به عنوان بانکدار وظیفه داریم هوشیار باشیم و با آگاهی کامل از بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در جهت انجام امور بانکی مشتریان همکاری و همراهی داشته باشیم.

محمد رسول خوشنام سرپرست شعب استان در این همایش ضمن ارائه اطلاعات جمع از عملکرد استان در سال‌های اخیر، گفت: همکاران شاغل در بانک ایران زمین احترام به یکدیگر، به مشتری و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دادند و تمام تلاش خود در جهت ارائه خدمات با کیفیت به کار گرفتند تا رضایت مشتری را جلب کنند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز به همراه مقامات نظامی استان و رضا جعفری مدیرکل امور اقتصادی استان البرز از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

سردار محمدیان در این همایش موضوع امنیت در جامعه را یکی از ضروریت‌ها بیان کرد و گفت: امنیت به اندازه سلامتی دارای اهمیت است و همه ما باید در حفظ آن هم در حوزه اجتماعی و شما به عنوان بانکدار در جهت حفظ امنیت دارایی مردم که به شما امانت داده شده است کوشا باشیم.

در ادامه جعفری مطالبی را در خصوص حفاظت گفتار و موضوع جعل اسناد بیان کرد و گفت: ما امانت دار مردم هستیم و باید با حفاظت گفتار و صرفه جویی در کلمات، حافظ سرمایه مشتریان باشیم.