دانلود جدیدترین آهنگ های ایرانی با ترافیک نیم بها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

همه ی طرفداران موسیقی به دنبال وبسایتی هستند که آرشیو کاملی داشته باشد قطعا یکی از این وبسایت ها پاییز موزیک است که شما عزیزان می توانید با ترافیک نیم بها بهترین آهنگ ها را دانلود نمایید .

 

 

 

خوانندگان پر طرفدار پاییز موزیک چه کسانی هستند ؟

 

8

سامان جلیلی : سامان جلیلی سوم مرداد 1370 در مازندران متولد شد، او خواننده موسیقی پاپ اهل میباشد.

‌اولین کاری که از سامان جلیل پخش شد دموی آهنک تلافی بود، پس از انتشار زیرزمینی آثارش در ایران، اولین آلبوم رسمیش با نام پرتگاه در ۵ شهریور ۱۳۹۳ منتشر شد. اولین کنسرت رسمی این خواننده در تهران در ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ در سالن نمایشگاه میلاد تهران به روی صحنه رفته است

 

 

مهدی احمدوند : مهدی احمدوند یکی از خواننده های جوان موسیقی پاپ است که چندسالی است مجوزهای لازم برای فعالیت در عرصه موسیقی رسمی را اخذ کرده است .

از این ساعت نخستین آلبوم رسمی مهدی احمدوند است که در 19 شهریور 1393 منتشر شد. آثار هیت زیادی از جمله عشق اول با صدای این خواننده در زمان غیرمجاز بودن او مورد توجه مخاطبان قرار گرفت .

اولین زمزمه های مجازشدن احمدوند هم از ماه رمضان سال گذشته شنیده شد. زمانی که وی قطعه «بغض» را برای برنامه  شهر باران  شبکه اول سیما تولید کرد .

دومین آلبوم رسمی این هنرمند در 14 دی 1395 با نام ساعت هفت منتشر شد .

 

مهراد هیدن :‌ مهراد مستوفی راد معروف به مهراد هیدن متولد 24 آذر 1363 در تهران، خواننده و آهنگ ساز ایرانی می‌باشد که در سبک رپ و راک و هیپ هاپ در اوایل به وجود آمدن رپ فارسی فعالیت خود را آغاز کرده‌است. مهراد هیدن از دوران کودکی با یادگیری پیانو کلاسیک فعالیت خود را آغاز کرد و در مقطع راهنمایی به سبک راک ورود کرد و کم کم وارد دنیای رپ شد .

9

ریمیکس رپ :‌ یکی از پر طرفدارترین ریمیکس ها در بین جوانان ریمیکس رپ می باشد و از مهم ترین دی جی های این سبک ریمیکس می توان به اصل رپ ، فاما ریمیکس ، دیجی سجاد و ... اشاره نمود .

 

 

آرون افشار : آرون افشار متولد 1 تیر 1377 در مشهد ، خواننده پاپ و آهنگساز است .

در خانواده هنری رشد یافت و حالا در عرصه موسیقی پاپ حرفی برای گفتن دارد، بیشتر شهرت او از آهنگ «جانم باش» شروع شد و حالا عضو شرکت آوای فروهر است .

 

بیشتر شهرت چهره آرون از فروردین سال 98 در ویژه برنامه نوروز خندوانه به دست آمد و حالا در برنامه های مختلف تلویزیون از پای ثابت مهمانان می باشد .

 

آقای افشاری که هنوز ازدواج نکرده می گوید خیلی زود است ، بهش هنوز فکر نکردم و تا به این سن عاشق هم نشدم ، بنظرم بهترین سن ازدواج 30 تا 35 سال است .

 

 

دانلود آهنگ با ترافیک نیم بها

شما عزیزان می توانید برای دانلود آهنگ های جدید با ترافیک نیم بها به وبسایت پاییز موزیک مراجعه نمایید .

 

 

 

PAEIZMUSIC.IR دانلود آهنگ جدید