هتل زنبق یزد؛ تنفس در آب‌وهوایی خوش و نزدیک به جاذبه‌ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

اگر این روزها درحال برنامه‌ریزی برای سفر به یزد هستید و می‌خواهید در فضایی آرام، خوش آب و هوا و سرسبز این شهر تاریخی اقامت داشته باشید پیشنهاد سفربازی به شما رزرو هتل زنبق یزد است؛ هتلی چهار ستاره که در سال ۱۳۸۹ راه‌اندازی شده و با هدف ارایه خدمات باکیفیت‌تر در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است.

هتل زنبق یزد از موقعیت مکانی فوق‌العاده‌ای برخوردار است چراکه یکی از بهترین مزایای آن نزدیکی به فرودگاه، مراکز تجاری، اداری و مناطق گردشگری یزد است. این هتل در زمینی به مساحت 7000 مترمربع در خیابان جمهوری یزد و در محیطی بدون ترافیک و به دور از هیاهو واقع شده است و از طریق کمربندی به فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد راه دارد.

در واقع، هتل زنبق یکی از بهترین هتل‌های شهر یزد به شمار می‌آید که در بلوار ورودی‌ شهر قرار دارد؛ همین مکان‌سنجی مناسب موجب شده تا هتل زنبق در یکی از مناطق آرام و خوش آب و هوای یزد به دور از سر و صدای شهر باشد تا مهمانان بتوانند چند روزی را فارغ از مشغله‌های روزانه در فضایی آرام‌بخش به خوشی بگذرانند و استراحت کنند.

هتل زنبق یزد در دو طبقه دارای ۳۲ واحد اقامتی به صورت اتاق و سوییت است و کارکنان آموزش‌دیده و خوش‌برخورد هتل خدماتی عالی به شما ارایه می‌دهند. نکته جذاب درباره این هتل این است که سبک معماری آن ‌مطابق با بافت قدیمی و سنتی شهر یزد ساخته و طراحی شده از همین‌رو به‌طور حتم یکی از مواردی که در بدو ورود توجه شما را به خود جلب می‌کند همین ویژگی آن است.

هم امکانات هم خدمات شایسته کارکنان

درباره امکانات هتل زنبق یزد هم اینکه شما با اسکان در آن از امکانات مدرنی بهره‌مند خواهید شد که در کنار خدمات شایسته کارکنان این هتل تحقق روز و شب هایی آرامش‌بخش در این هتل حتمی است. البته محوطه سنتی و زیبای هتل، پارک بازی کودکان و فضای سبز آن را هم باید به سایر امتیازهای هتل زنبق اضافه کرد.

هتل زنبق یزد دارای تنوع در ارایه اتاق و سوییت به مهمانان است که شما می‌توانید از طریق سامانه رسمی سفربازی اطلاعات تکمیلی را درباره مشخصات و امکانات هتل زنبق یزد به دست آورید و با اطمینان رزرو خود را در سفربازی نهایی کنید.

همان‌طور که گفته شد دست شما برای انتخاب واحد اقامتی‌تان در هتل زنبق یزد باز است و شما می‌توانید طبق نیاز و سلیقه شخصی خود نسبت به رزرو اقدام کنید. طراحی و چیدمان واحدهای اقامتی هتل یزد نیز زیبا و چشم‌نواز است بنابراین شما با هر سبک سلیقه‌ای که باشید می‌توانید انتخابی خوب و باب میل‌تان را داشته باشید.

واحدهایی با ظرفیت پذیرش مختلف

نکته دیگری که باید درباره اتاق‌ها و سوییت‌های هتل چهار ستاره زنبق یزد به آن اشاره کرد این است که این واحدها دارای ظرفیت پذیرش مختلف است بنابراین شما چه به تنهایی به یزد سفر کنید و چه همراه با دوستان و آشنایان‌تان باشید به هر حال می‌توانید از میان اتاق‌های هتل یزد واحد اقامتی مدنظرتان را انتخاب و رزرو کنید.

قبل از اعلام جزییات هر یک از اتاق‌ها و سوییت‌های هتل زنبق بهتر است بدانید که این واحدهای اقامتی شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته و سوئیت دو خوابه چهارنفره است که سفربازی در ادامه اطلاعات بیشتری درباره هر یک از واحدها در اختیار شما می‌گذارد.

اگر در سفر به یزد یک نفر هستید

اتاق‌های یک تخته هتل زنبق یزد ویژه اقامت یک نفر با ارایه صبحانه‌ای خوشمزه تعریف شده است. امکانات و ویژگی‌های این واحد اقامتی به گونه‌ای است که شما لحظاتی آرام را در آن سپری خواهید کرد.

تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات در اتاق، چیلر، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی و سشوار از جمله امکانات اتاق‌های یک تخته هتل زنبق است. سایر امکانات آن شامل حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق است. 

با این توضیح که در بخش امکانات عمومی، هتل زنبق یزد دارای فضاهایی است که شما در این هتل احساس تنهایی نکنید و با رفتن به کافی‌شاپ یا فضای سبز اوقاتی به‌یادماندنی را سپری کنید بنابراین با اسکان در این هتل حتما سری به این مکان‌ها بزنید.

اقامت دو نفره

اتاق‌های دو تخته دبل هتل زنبق برای اقامت 2 نفر همراه با ارایه صبحانه است. این اتاق‌ها دارای امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات، چیلر، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی و سشوار است. حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق از دیگر امکانات آن است.

امکانات اتاق دو تخته تویین

اتاق‌های دو تخته تویین هتل زنبق ویژه 2 نفر با ارایه صبحانه تعریف شده است. این واحدهای اقامتی از امکاناتی همچون تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات، چیلر، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی و سشوار بهره‌مند است. از دیگر امکانات این اتاق‌ها می‌توان به حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور و اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق اشاره کرد.

اتاق‌هایی با ۳ تخت و صبحانه

اگر در سفر به یزد سه نفر هستید اتاق‌های سه تخته هتل زنبق ویژه شماست و صبحانه نیز به این اتاق‌ها تعلق می‌گیرد. نوع تخت‌ها در این واحدها به شکل یک تخت دابل و یک تخت سینگل یا سه تخت سینگل است. سرویس اضافه نیز یک کاناپه تختخواب‌شوست.

10

تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات، چیلر، دوش، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی و سشوار از جمله امکاناتی است که در اتاق‌های سه تخته هتل زنبق یزد وجود دارد.

حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق، میز و صندلی و سیستم اعلام حریق از دیگر امکانات آن است.

همسفران چهار نفره به یزد

آن‌هایی هم که در سفر به یزد چهار نفر هستند نگران نباشند در هتل زنبق به این دسته از مسافران سوییت‌های دو خوابه چهار تخته همراه با صبحانه معرفی می‌شود. نوع تخت در این واحدها به شکل دو تخت دابل است و سرویس اضافه نیز یک کاناپه تختخواب‌شوست.

در این دسته از سوییت‌ها امکاناتی مانند تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، یخچال، صندوق امانات، چیلر، دوش، صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، دمپایی و سشوار وجود دارد. حوله، رخت‌آویز، کمد لباس، آباژور، دراور، اینترنت رایگان و نامحدود در اتاق، میز و صندلی و سیستم اعلام حریق سایر امکانات این سوییت‌هاست.

با آگاهی از مشخصات و ویژگی‌های هر یک از واحدهای اقامتی هتل چهار ستاره زنبق یزد، حالا می‌توانید به راحتی از میان داشته‌های خود درباره رزرو هتل‌های یزد دست به انتخاب بزنید و رزرو حساب‌شده‌ای درباره هتل زنبق داشته باشید.

احتمالا تا اینجای متن متوجه شده‌اید که هتل زنبق امکانات خوبی را به شکل عمومی و در واحدهای اقامتی به مهمانان خود ارایه می‌دهد چراکه مجموعه مدیریت هتل زنبق یزد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا شما با خاطره‌ای به‌یادماندنی یزد را ترک کنید. ضمن اینکه این هتل از کارکنانی مجرب و حرفه‌ای برخوردار است که شبانه‌روزی به مهمانان خدمات مطلوبی را ارایه می‌دهند بنابراین شما در زمان اقامت در هتل زنبق لحظاتی لذت‌بخش را تجربه خواهید کرد. 

انواع امکانات مطابق با سلیقه‌های مختلف

هتل ۴ ستاره زنبق یزد با هدف پاسخ‌گویی هر چه مناسب‌تر به خواسته‌ها و سلیقه‌های مختلف مهمانان امکانات فوق‌العاده‌ای را فراهم کرده است که این امکانات شامل روم‌سرویس، مبلمان، صبحانه رایگان، یخچال، دراور، آباژور، رخت‌آویز، آب رایگان، تلفن و تلویزیون است.

از دیگر امکانات هتل زنبق یزد می‌توان به کمد لباس، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع هوا، صندوق امانات، اینترنت wifi داخل اتاق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قفل در اتاق و سرویس بهداشتی فرنگی داخل اتاق اشاره کرد.

هم پارکینگ رایگان و هم فضای سبز زیبا

علاوه‌بر امکانات عمومی، هتل زنبق امکاناتی ویژه را هم برای شما در نظر گرفته است که این امکانات عبارت‌اند از لابی هتل با ظرفیت 20 نفر، رستوران هتل با ظرفیت 110 نفر، پارکینگ روباز رایگان هتل با ظرفیت 200 خودرو، اینترنت wifi در لابی به‌صورت رایگان و نامحدود، آسانسور و نمازخانه.

البته امکانات دیگری هم در هتل زنبق یزد وجود دارد که شامل صندوق امانات، فروشگاه، پله اضطراری، فکس، فتوکپی، پرینتر، کافی شاپ، اتاق چمدان، سرویس تاکسی، روزنامه رایگان، فضای سبز هتل، خدمات باربری، پارک کودک، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش‌نشانی، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری، تلفن در لابی، سیستم تهویه مطبوع، مینی‌بار با هزینه، تلویزیون در لابی، خشک‌شویی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات است.

11

اگر هم دل‌تان خواست زمانی را در همان نزدیکی و خارج از اتاق‌تان سپری کنید این امکان در هتل زنبق برای شما فراهم شده است چراکه دارای فضای سبز زیبایی است که برای پر کردن اوقات فراغت شما بسیار مناسب است. در این فضای سبز، آلاچیق‌های زیادی دور تا دور دریاچه مصنوعی وجود دارند که فضای دل‌انگیزی را برای شما آماده کرده است.

نگاهی اجمالی به این امکانات نشان می‌دهد هتل چهار ستاره زنبق یزد تجهیزات، وسایل و خدمات خیلی خوبی را به مهمانان خود ارایه می‌کند که هر یک از آن‌ها می‌تواند آسایش و نشاط را به افراد هدیه دهد.

میل کردن غذایی سالم و باکیفیت  

میل کردن غذایی لذیذ بخشی مهم از هر سفری است؛ شما چه تنها سفر کنید و چه با عزیزان‌تان به هر حال برای تجربه روز و شب‌هایی آرام همراه با سلامتی باید غذاهایی سالم و باکیفیت میل کنید که این امکان در هتل زنبق یزد مهیا شده چون این هتل دارای یک رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است که ظرفیت پذیرایی از 110 نفر را در محیطی شاد و صمیمی دارد. در این رستوران صبحانه، ناهار و شام‌هایی خوشمزه سرو می‌شود که شما را از رستوران‌های خارج از هتل بی‌نیاز می‌کند. این رستوران در داخل ساختمان هتل زنبق واقع شده است.

خبر خوش برای علاقه‌مندان به فست‌فود

البته آن‌هایی هم که از میل کردن غذاهای فست‌فودی لذت می‌برند می‌توانند سری به رستوران دیگری از هتل زنبق بزنند که این دسته از غذاها را سرو می‌کند؛ این رستوران در محوطه باز هتل قرار دارد بنابراین شما می‌توانید غذای خود را در فضایی باز و نشاط‌بخش میل کنید.

صرف یک نوشیدنی دلچسب در آلاچیقی زیبا

هتل زنبق یزد برای اوقات فراغت مهمانان گزینه‌های مختلفی را پیش‌روی شما می‌گذارند که یکی دیگر از آن‌ها کافی‌شاپ است. همان‌طور که گفته شد در فضای بیرونی هتل آلاچیق‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید زمانی را به استراحت در آن بپردازید و همزمان با سفارش یک نوشیدنی سرد یا گرم دلچسب از کافی‌شاپ هتل، از نشستن در این فضا کیفور شوید.

برگزاری مراسم به بهترین شکل

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که این روزها درحال تدارک برگزاری جلسه یا مراسمی هستید سفربازی به شما سالن هتل زنبق را توصیه می‌کند. در این هتل امکان برگزاری کنفرانس و جلسه‌های مختلف وجود دارد. ظرفیت سالن کنفرانس این هتل 150 نفر و سالن اجتماعات آن 750 نفر است. با این توضیح که کارکنان هتل زنبق نیز از مهمانان شما با میان وعده‌های انتخابی به بهترین شکل پذیرایی خواهند کرد.

12

 

موقعیت مکانی عالی؛ جذاب برای هر گردشگر

هتل زنبق یزد در بلوار جمهوری، کوچه نیروگاه زنبق واقع شده است. این هتل یکی از 6 هتل موجود در محله بلوار جمهوری استان یزد و شهرستان یزد به شمار می‌آید. این هتل از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی مراکز مهمی مانند تالار زنبق، مهمان‌سرای برق، خودپرداز بانک صادرات - باجه هتل زنبق، فست‌فود زنبق و مجتمع مسکونی زنبق است.

نکته هیجان‌انگیز دیگر درباره هتل زنبق یزد اینکه شما با اقامت در آن به اماکن تاریخی ازجمله مسجد امیرچخماق، آتشکده زرتشتیان، آب انبار شش بادگیری، حمام خان (گرمخانه نور)، باغ دولت آباد و موزه آب یزد نزدیک هستید. بنابراین با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری یزد برسید و از حضور در این شهر تاریخی لذت ببرید.

در این میان، احتمالا برای خیلی از گردشگران، رزرو ارزان هتل به‌منظور برنامه‌ریزی برای هر سفری مهم و قابل‌توجه است که حالا با اطلاع از شاخصه‌ها و امکانات هتل زنبق یزد می‌توانید با اطمینان‌خاطر نسبت به رزرو این هتل اقدام کنید و خیال‌تان از بابت تجربه روز و شب‌هایی فراموش‌نشدنی راحت باشد چراکه فقط مروری بر امکانات و موقعیت مکانی هتل زنبق یزد می‌تواند هر گردشگری را راغب به اقامت در این هتل کند.