فروش دستگاه لیزر تیتانیوم ، الکس ، پلاتینیوم اصل 2022 به صورت اقساط
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

فروش دستگاه لیزر تیتانیوم ، الکس ، پلاتینیوم اصل اقساط

 خرید دستگاه لیزر تیتانیوم از یک شرکت توزیع کننده این است که آنها نه تنها دستگاهی را که دارای فناوری جدید است به مشتریان می فروشند، بلکه در هنگام فروش دستگاه لیزر موهای زائد آنها را به طور کامل در مورد دستگاه آموزش می دهند و به آنها گواهینامه ای از طرف تولیدکننده ارائه می نمایند.

 

اگر شرکت های توزیع کننده در نظر دارند از رقبای خود جلوتر باشند و آخرین فناوری را به مشتریان خود ارائه دهند، در هنگام فروش دستگاه لیزر موهای زائد این بند را در قرارداد مکتوب می کنند. اگر بعد از اجاره کردن دستگاه لیزر در حین انجام کار نقصی در دستگاه ایجاد شود، شما باید خسارات به وجود آمده را جبران کنید و هزینههای مربوط به تعمیرات را بپردازید. همان طور که میدانید اجاره دستگاه لیزر به صورت دائمی نیست و با توجه به قراردادی که تعیین کردهاید، میتوانید در مدت محدودی از دستگاه بهره بگیرید. در چنین شرایطی نیز قطعا کسب و کارتان رونق بهتری خواهد داشت و میتوانید موفقیتهای بیشتری به دست آورید.

طول موج های دستگاه لیزر تیتانیوم

 

بنابراین هر چه قطر اشعه بزرگتر و بیشتر باشد، مسلما سرعت نیز افزایش می یابد. این دستگاه دارای ۳ طول موج ۷۵۵ نانومتر، ۸۰۸ نانومتر، ۱۰۶۴ نانومتر است که به ترتیب الکس، دایود، و اندیاگ نامیده میشوند، بنابراین کاملترین دستگاه موجود در بازار است که توانایی درمان رفع موهای زائد در تمامی ۶ حالت نوع پوست را چه رچشن و چه تیره دارد. این دستگاه ممکن است بسیار گران قیمت و هزینه ای بالغ بر 250،000 دلار داشته باشد؛ بنابراین سود فروش دستگاه لیزر تیتانیوم برای تولیدکننده و نمایندگان فروش بسیار زیاد است.

ارتقاء دستگاه:

مشتریان در هنگام خرید دستگاه لیزر موهای زائد باید از فروشندگان بخواهند که در صورت ظهور فناوری جدید، قرارداد خدمات پس از فروش آنها باید شامل ارتقا رایگان باشد. اغلب خریداران در نظر دارند تجهیزات مقرون به صرفه با قراردادهای خدمات خوب پیدا کنند تا بتوانند بهترین درمان را برای مشتریان خود فراهم کنند. معرفی دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 موضوع اصلی بود که در این مقاله به آن پرداختیم و از چیستی و چگونگی عملکرد این دستگاه تا مزایا و افراد استفاده از آن را مورد بررسی قرار دادیم.

 یکی از ویژگی های بارز شرکت طاهر تاج مادر 

 

 یکی از ویژگی های شرکت طاهر تاج مادر ضمانت محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این چنین قابلیتی وجود دارد. اگر شرکت های توزیع کننده، این خدمات را در هنگام فروش دستگاه لیزر الکس دایود به طور مکتوب در قرارداد ذکر کنند، این امر باعث افزایش قیمت دستگاه می شود. اگر ناحیه مورد نظر مانند صورت در معرض دید است، بهتر است که هر روز از کرم ضد آفتاب با SPF بالا استفاده کنند تا از برنزه شدن جلوگیری شود. پرداخت هزینه دستگاه به صورت اقساط: طبق تجربه مشتریان، بهترین راه برای خرید دستگاه لیزر موهای زائد پرداخت قسطی هزینه آن بوده و علتش این است که با این روش پرداخت، پول برای سایر کالاهای ضروری کلینیک مانند کاناپه، نوسازی ملک و سایر هزینه های راه اندازی کلینیک تامین می شود. حدود ۴۰ درصد سریعتر از سایر دستگاه ها . مهم ترین تفاوت لیزر تیتانیوم با سایر دستگاه ها طول موج و فرکانس های قوی تولیدی توسط آن است.

 

دستگاه تیتانیوم  و الکس دایود از کیفیت بسیار بالایی برای از بین بردن موهای زائد برخوردار است و قدرتمندترین و ایمن ترین فناوری لیزر موهای زائد را در خود دارد. و هم بتواند از سطحی ترین قسمت فولیکول مو تا عمیق تر آن و در نهایت عروق مو را از بین ببرد تا از رویش مجدد موهای زائد جلوگیری کند . وقتی مشتریان با خرید دستگاه لیزر الکس دایود در کلینیک خود سرمایه گذاری می کنند دریافت خدمات پس از فروش تا حد ممکن برای آنها بسیار مهم است. توافق بر بندهای قرارداد همچون چگونگی پرداخت هزینه دستگاه و ارائه خدمات پس از فروش تاثیر بسزایی در تصمیم گیری برای خرید دستگاه ایزر الکس دایود دارد. دستگاه های زیادی در زمینه لیزر موهای زائد وجود دارد اما انتخاب کردن آن بسیار دشوار است به دلیل اینکه هر کدام از آنها به عوامل مختلفی از جمله رنگ پوست، مو، جنس پوست و مو و حتی میزان ضخامت مو بستگی دارد. دستگاه لیزر تیتانیوم با استفاده از لیزر دایود مبتنی بر امواج 1064 نانومتری Nd:YAG، امکان جذب امواج توسط ملانین فولیکولهای مو را فراهم کرده و برای بیمارانی با رنگ پوست برنزه و تیره مناسب است. این لیزر برای انواع مو (کرکی تا ضخیم) و انواع رنگدانههای پوستی (روشن تا تیره) مناسب است.

سرعت شات بسیار بالا 

 

 توجه داشته باشید که علاوه بر وجود دو بُرد در دستگاه لیزر الکس دایود میتوان به تکنولوژی جدید آن با قابلیت سرعت شات بسیار بالا (۱ تا ۱۰ شات در هر ثانیه) نیز اشاره کرد و همچنین این تکنولوژی توانایی شات زدن به صورت رولی را با تمام قدرت نیز دارد، این فناوری موجب میشود سریعتر لیزر انجام شود و کاهش چشمگیری در زمان انجام لیزر داشته باشد و یکی از دلایل اصلی در اثر بخشی مؤثر عملکرد دستگاه این نوع لیزر است. با خرید لیزر تیتانیوم 2022 کلینیک خود را می توانید به عنوان یکی از برترین و بهترین مراکز لیزر موهای زائد معرفی کنید و در تبلیغات خود از دستگاه پرقدرت لیزر آلما رونمایی کنید و شک نداشته باشید که افراد زیادی برای لیزر موهای زائد خود با این دستگاه به کلینیک شما مراجعه خواهند کرد . در این مقاله سعی در معرفی انواع دستگاه لیزر مو داشتیم که با مزایا و کاربردهای آنها آشنا شوید و بتوانید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید.