خرید سرور اچ پی برای کسب و کار شما
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

چکیده : رشد تنها عاملی است که سبب می‌شود تا شما زیرساخت‌های خود را تغییر دهید. هنگامی که یک کسب و کار رشد می‌کند، نیازهای آن نیز تغییر کرده و برخی از تغییرات مهم زمانی رخ می‌دهد که تعداد کارکنان شرکت شما مثلا از 5 نفر به 10 نفر افزایش پیدا کند. در وهله اول نیازی که حس می‌شود، نیاز به خرید سرور است.

 

خرید سرور اچ پی برای کسب و کار شما

رشد تنها عاملی است که سبب می‌شود تا شما زیرساخت‌های خود را تغییر دهید. هنگامی که یک کسب و کار رشد می‌کند، نیازهای آن نیز تغییر کرده و برخی از تغییرات مهم زمانی رخ می‌دهد که تعداد کارکنان شرکت شما مثلا از 5 نفر به 10 نفر افزایش پیدا کند. در وهله اول نیازی که حس می‌شود، نیاز به خرید سرور است. اگر لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای خود را به‌عنوان پره چرخ در نظر بگیرید، سرور در مرکز این چرخ قرار دارد که می‌تواند وظایف مختلفی را برعهده گیرد. از اجرای پلتفرم ایمیل شما گرفته تا به‌روز رسانی امنیتی و محافظت از حساس‌ترین فایل‌های شما. از معروفترین برندهای تولید کننده سرور می‌توان به کمپانی اچ پی اشاره کرد. سرور HP از ویژگی‌ها و قابلیت‌های خارق العاده‌ای در کنار قیمت مناسب برخوردار است که همین امر سبب شده تا صاحبان کسب و کار به سمت خرید سرور اچ پی پیش بروند.

اکثر مشاغل، با هر اندازه‌ای، به سروری نیاز دارند که 24/7 کار کند و بتواند بارهای کاربر قابل توجهی را مدیریت کند، اما کسانی که مشاغل کوچکتر را اداره می‌کنند باید مقیاس پذیری سرور را نیز در نظر بگیرند. کسب و کار شما ممکن است امروز ساده باشد، اما بد نیست برای آینده‌ای بزرگتر برنامه ریزی کنید‍!

خرید سرور HPE ProLiant

خرید سرور HP، با توجه به ویژگی‌های خاص، کارایی و عملکرد بالا، بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های حوزه صنعت IT، امنیت، قیمت مناسب نسبت به امکانات و خیلی موارد دیگر نسبت به سایر برند‌های تولید کننده سرور مانند Dell، IBM(Lenovo) و… برتری دارد.

کمپانی اچ پی محصولات و تجهیزات حرفه ای و سازمانی خود را با نام تجاری HPE به بازار عرضه کرده است، HPE در واقع مخفف عبارت انگلیسی Hewlett Packard Enterprise است.

قبل از خرید سرور HP به عنوان اولین نکته باید بدانید که این سرور قرار است کدام نیاز سازمانتان پاسخ دهد و یا هدف از خرید سرور HP چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال مهم، ابتدا حجم اطلاعاتی که قرار است در اختیار سرور قرار گیرد را تخمین بزنید یعنی تعداد کاربران و حجم اطلاعات، نرم افزارهایی که قرار است در پردازش اطلاعات نقش داشته باشند را برآورد کنید. از طرفی باید حواستان به رشد سازمان و همچنین اهدافی که سرور برای آن خریده می‌شود را نیز درنظر بگیرید.

بررسی قطعات سرور اچ پی

یک سرور اچ پی شامل منبع تغذیه، پردازنده، حافظه رم، هارد دیسک و کارت شبکه است. برخی از سرورها که برای برنامه‌هایی سنگین پیکربندی شده‌اند، دارای کارت گرافیک نیز هستند. تفاوت بزرگ بین سرور و کامپیوتر این است که سرورها برای استفاده مداوم و سنگین مهندسی شده‌اند، بنابراین بیشتر این اجزا به گونه‌ای ساخته شده‌اند که قوی باشند.

برخی از مدل‌های سرور اچ پی می‌توانند از دو یا چند پردازنده پشتیبانی کنند و آن پردازنده‌ها معمولا دارای هسته‌های زیاد هستند تا کار چند وظیفگی را تسهیل کنند. در مورد رم هم یک کامپیوتر معمولی فقط به رم کافی برای تحمل حجم کاری معمولی یک فرد نیاز دارد، در حالی که یک سرور باید با تقاضای کل شرکت هماهنگی داشته باشد، بنابراین ظرفیت و سرعت حافظه آن نیز به نسبت بزرگتر خواهد بود.

اگر هارد سرور اچ پی را هم بخواهیم بررسی کنیم، باید ذکر کنیم که سرور اچ پی دارای چندین هارد دیسک است که این موضوع به شما انعطاف پذیری خواهد داد و با استفاده از قابلیت افزونگی شما می‌توانید دیتای خودتان را در چند هارد پخش کنید تا مشکلی برای اطلاعات شما پیش نیاید.

چه سروری برای کسب و کار شما مناسب است؟

اگر کسب و کار شما کوچک است و تعداد کارمندان کمی دارید، خرید سرور تاور اچ پی می‌تواند گزینه‌ای مطلوب برای شما باشد. مانند سرور HP ML350 G9 و سرور اچ پی ML350 G10.

اما اگر مطمئن هستید که در آینده کسب و کار شما رشد خواهد کرد و تعداد نیروهای بیشتری خواهید داشت به شما توصیه می‌کنیم تا از سرورهای رکمونت اچ پی استفاده کنید. بهترین مدل‌هایی که می‌توانید خریداری کنید سرورهای DL380 و DL360 هستند. این دو مدل سرور تاکنون در نسل‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند. پیشنهاد ماهان شبکه ایرانیان به شما این است که سرور HP DL380 G9 و یا سرور HP DL360 G10 را خریداری کنید و تا سالیان سال از این سرور بهره ببرید.

اینکه کسب و کار کوچک شما به چه نوع سروری نیاز دارد، واقعا بستگی به این دارد که از آن چه چیزی بخواهید! اگر برای فایل های مشترک مانند مایکروسافت ورد، پاورپوینت، یا اکسل یا اسناد دیگر می‌خواهید سرور خریداری کنید، می‌توانید با قیمتی زیر 20 میلیون سرور HP DL380 G7 را خریداری کنید. اما برای کارهای پیچیده‌تر و سنگین‌تر باید نسبت به خرید نسل‌های جدید سرور اچ پی اقدام کنید.

با تمام این توضیحات، برای خرید سرور اچ پی با بهترین قیمت و گارانتی معتبر قطعات پیشنهاد می‌کنیم، به سایت ماهان شبکه ایرانیان به آدرس www.mahanshabake.com مراجعه کرده و یا با شماره 02191008413 تماس بگیرید. تیم فروش ماهان شبکه ایرانیان، با دانش فنی بالا و سال‌ها تجربه در خرید و فروش تجهیزات سرور hp، به کاربران مشاوره و راهنمایی لازم را ارائه خواهند داد.

 

برچسب ها : خرید سرور,فروش سرور,قیمت سرور,سرور اچ پی