آیا ساعت هوشمند می‌تواند عمر انسان را افزایش دهد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

سوال مهمی که می‌توانیم در مورد دستگاه‌های پوشیدنی به‌نام ساعت هوشمند مطرح کنیم، این است که این محصولات آیا می‌توانند باعث افزایش عمر انسان شوند؟ می‌دانیم که تقریبا نیمی از آمریکایی‌ها به نوعی بیماری قلبی عروقی مبتلا هستند، اما ممکن است برخی از افراد حتی ندانند که قلب‌شان در خطر است. فیبریلاسیون دهلیزی یکی از شایع‌ترین علل ضربان قلب نامنظم است که به آن آریتمی هم گفته می‌شود. این بیماری زمانی رخ می‌دهد که حفره‌های فوقانی قلب با حفره‌های پایینی هماهنگ نباشند و به‌طور بالقوه لخته‌های خونی ایجاد می‌کنند که می‌توانند به سایر قسمت‌های بدن از جمله مغز بروند

این آریتمی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی، حملات قلبی و سکته را افزایش دهد و تشخیص ان هم دشوار است، چرا که هیچ علامتی ایجاد نمی‌کند. جال چگونه می‌توان بدون مراجعه به پزشک متوجه شد که ضربان قلب نامنظم است. اکثر مردم زمان، آب و هوا و پیام‌های ساعت هوشمند خود را بررسی می‌کنند؛ اما توانایی این فناوری برای نظارت روی ضربان قلب و ریتم را نمی‌دانند. با خرید ساعت هوشمند می‌توانید ضربان قلب و ریتم آن را چک کرده و حتی اطلاعاتی دریافت کنید که چه زمانی باید به پزشک مراجعه کنید. به‌خصوص اگر سابقه مشکلات قلبی دارید یا در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستید، می‌توانید متوجه شوید.

خرید ساعت هوشمند و شناسایی بیماری‌ها

دکتر جفری فریهاگ، متخصص قلب در بیمارستان آدووکیت گود شپرد می‌گوید: «خرید ساعت هوشمند می‌تواند توانایی تشخیص آریتمی‌ها را برای فرد فراهم کند و این بسیار مهم است، چرا که آریتمی‌های بدون علامت می‌توانند تهدید کننده زندگی باشند». ساعت‌های هوشمند تنها ابزار تکنولوژیکی نیستند که مردم می‌توانند از آن برای مراقبت از سلامت قلب خود استفاده کنند. برنامه‌های کاربری همراه با آن مانند Kardiamobile هم می‌توان برای کسانی که سابقه مشکلات قلبی یا ریتم غیر طبیعی قلب دارند، استفاده کرد.

فریهاگ بار دیگر توضیح داد که: «برنامه Kardiamobile در کنار خرید ساعت هوشمند می‌تواند ریتم قلب را از طریق تلفن شما به پزشک‌تان ارسال کند. این نوارهای ریتم اطلاعاتی هستند که از برنامه خوانده می‌شوند و می‌توانند بسیار مفید باشند. به‌خصوص زمانی که در مورد فیبریلاسیون دهلیزی صحبت می‌کنیم، این موارد بسیار می‌توانند کمک کننده باشند.» خرید ساعت هوشمند یا سایر فناوری‌های نظارت روی قلب به پزشکان اجازه می‌دهد تا بیماران را از راه دور تحت نظر داشته باشند و به بیماران کمک می‌کنند که بدون مراجعه به بیمارستان یا مطب پزشک، در بازگشت به فعالیت‌هایی که دوست دارند، احساس امنیت داشته باشند.

بررسی خرید مودم 

علاقه‌مندان می‌توانند با خرید مودم مقداد آی تی اینترنت پرسرعتی را برای خانه و محل کار خود فراهم کرده و از ساعت هوشمند خود هم استفاده بیشتری ببرند. می‌دانیم که بخش بزرگی از امکانات ساعت هوشمند هنگام ارتباط با گوشی‌های هوشمند صورت می‌گیرد و اگر بتوانید به اینترنت پرسرعت وصل باشید، این خدمات بیشتر به چشم‌تان خواهد خورد. خرید ساعت هوشمند سبب می‌شود که بتوانید از سنسورهای یاد شده استفاده کرده و به راحتی علائم حیاتی خود را چک کنید.

حتی می‌توانید خرید ساعت هوشمند را برای اعضای خانواده خود در نظر داشته و به این ترتیب، مشکلات مربوط به قلب یا موارد دیگر آن‌ها را راحت‌تر چک کنید. اینگونه و با شناسایی بهتر بیماری‌ها و مشکلات احتمالی، عمر انسان به واسطه ساعت هوشمند افزایش پیدا می‌کند و این همان نتیجه‌ای است که از ابتدا قصد داشتیم به آن برسیم. خرید مودم مقداد آی تی در تنوع بسیاری از برندهای مختلف موجود شده است و بسته به گستردگی موقعیتی که در آن حضور دارید و تعداد کاربرانی که باید از شبکه اینترنت استفاده کنند، می‌توانید اقدام به تهیه آن کنید.

بررسی قیمت پلی استیشن 5

یکی از محصولاتی که مقداد آی تی در اختیار شما می‌گذارد، کنسول نسل جدید پلی استیشن 5 است. این کنسول با جمعی از امکانات نسل جدید روانه بازار شده است و سونی قصد دارد که برتری قاطع نسل گذشته خود با پلی‌استیشن ۴ را با این کنسول هم تکرار کند. سرعت لودینگ بازی‌ها تا حد زیادی افزایش یافته است و شاهد استفاده از حافظه‌ ذخیره سازی SSD در این کنسول هستیم. فناوری Ray Tracing به تحول بازی‌ها کمک کرده و کیفیت گرافیکی بهتری را نیز شاهد هستیم. کنترلر این کنسول هم اکنون با قابلیت‌های بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قیمت پلی استیشن 5 در کشور ما مدام در حال نوسان است و مشکلات ارزی سبب شده است که ثبات قیمت خاصی در هیچ کدام از کالاها نداشته باشیم. با این حال، می‌توانید از فروشگاه مقداد آی تی به‌عنوان مرجع بررسی قیمت پلی استیشن 5 استفاده کرده و مناسب‌ترین قیمت را دریافت کنید. می‌توانید ابزارهای جانبی مانند کنترلر اضافه و پایه شارژر را هم از این فروشگاه خریداری کرده و یک تجربه عالی از بازی در نسل نهم را داشته باشید. این کنسول می‌تواند جمعی از بهترین بازی‌های AAA نسل گذشته و کنونی صنعت بازی را اجرا کند و تجربه بسیار جالبی خواهد بود.

خرید آسان و به‌صرفه از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید مودم مقداد آی تی را به‌عنوان انتخاب اول در ذهن خود داشته باشند. این فروشگاه اینترنتی تنوع عالی از محصولات را برای‌تان فراهم کرده است و برندهای متعدد در آن حضور دارند. برای خرید ساعت هوشمند هم می‌توانید برندهای معتبری مانند اپل و سامسونگ را با محصولات‌شان داشته باشید. اپل واچ یکی از مصادیق بزرگ افزایش طول عمر انسان و شناسایی مشکلات بدن انسان است و بارها گزارش‌هایی از بابت نجات جان انسان توسط یک اپل واچ در رسانه‌ها منتشر شده است.

برای بررسی قیمت پلی استیشن 5 هم می‌توانید سایت مقداد آی تی را بررسی کرده و یک خرید مطمئن داشته باشید. کنسول‌های بازی دیگر هم در مقداد آی تی لیست شده است و بر حسب علاقه و نیاز می‌توانید به سراغ‌شان بروید. بازی‌های بزرگی مانند سری The Last of Us و همچنین Gof of War Ragnarok از آثار آینده کنسول پلی‌استیشن ۵ هستند و برای تجربه بدون مشکل آن‌ها، کافی است که به فروشگاه مقداد آی تی مراجعه و بعد از بررسی قیمت پلی استیشن 5 اقدام به خریداری آن کنید. خرید بازی‌های این کنسول هم ساده‌تر از گذشته در اختیار شما خواهد بود.

 

برچسب ها : ساعت هوشمند,اسمارت واچ,مودم,پلی استیشن 5