ساخت تابلو سردر برای شرکت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

یکی از ضروریات هر کسب و کار، داشتن نام و نشان تجاری است. تابلو سردر برای شرکت ها، همین نقش را ایفا می کند.شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که به دنبال یک موسسه یا شرکت می گردید و وقتی به زحمت آن را پیدا می کنید، می بینید که هیچ نام و نشان یا تابلویی در سردر شرکت نصب نشده است. خیلی ها مثل شما نیستند و بعد از چند دقیقه جستجو، محل را ترک کرده و بی خیال می شوند. پس می بینید که داشتن تابلو سردر برای هر شرکت یا موسسه و هر کسب و کاری، از ضروریات به حساب می آید.

 

اگر دوست دارید بدانید که تابلو سردر شرکت چیست و چطور می تواند در تعیین اعتبار، هویت و برند سازی یک شرکت، موثر باشد، حتما تا انتهای مطلب را بخوانید.

ما در این جا به دنبال یافتن پاسخی برای پرسش های مطرح شده در زیر هستیم:

1- تابلو سردر شرکت چیست و چه کاربردی دارد؟

2- مزایای تابلو سردر، برای شرکت ها چیست؟

3- عوامل موثر بر قیمت تابلو سردر چه می باشد؟

تابلو سردر شرکت چیست و به چه کاری می آید؟

تابلو سردر شرکت چیست و به چه کاری می آید؟

یکی از روش هایی که هر کسب و کاری می تواند خیلی راحت در ذهن مشتریان جا باز کند و ثبت شود، تبلیغات است. تبلیغات دنیای وسیعی دارد. از تبلیغات مجازی و تلویزیونی گرفته تا تبلیغات محیطی، همگی به دنبال مطرح کردن برند و نام شرکت هستند. چند سالی است که به دنبال پیشرفت تکنولوژی، شیده های تبلیغاتی تغییر کرده است. بیشترین حجم تبلیغات به شبکه های مجازی تعلق گرفته است. اما در این بین، یک نوع تبلیغات دیگر وجود دارد که می تواند معرف برند و نام و هویت تجاری یک شرکت باشد.

تابلو سردر شرکت، از مهمترین تبلیغات محیطی برای یک شرکت است. این تابلو می تواند معرف نام شرکت باشد. یکی از خوبی های تبلیغات محیطی و به خصوص تابلو سردر شرکت، جلوی چشم بودن و جلوه ی بصری داشتن است. برای مثال، در هنگام عبور از یک خیابان یا جاده ی کنار شهر، اگر چشمتان به تابلوی سردر بزرگ یک شرکت بیفتد، مطمئنا نام و برند این شرکت در ذهن شما نقش می بندد. اگر بارها این مسیر را رفت و آمد کنید، برای همیشه نام آن شرکت در یاد و خاطره تان ثبت می شود و در آینده اگر نیاز به خدمات یا محصولات خاصی داشتید، به طور ناخودآگاه نام و برند این شرکت در ذهن شما می آید و حتی خیلی وقت ها به همین دلیل، خرید از محصولات و خدمات همین شرکت را به طور ناخودآگاه انجام می دهید. این از خوبی های یک تابلو سردر شرکت است. حالا، شرکت کوچک یا بزرگ، کارخانه یا کارگاه و حتی یک دفتر خدماتی ساده ی کامپیوتری، می تواند با یک تابلو سر در، به این شیوه مشتری جذب کند.

تابلوسازی ها، یکی از مهم ترین مراکز تولید و ساخت تابلو های سردر هستند. این مراکز تبلیغاتی کاملا نسبت به پیشرفت تکنولوژی روز، محصولات خود را تولید می کنند. تابلو تبلیغاتی می تواند معرف کسب و کار باشد. گاهی وقت ها با یک تابلو سردر می توان تا حد زیادی بین مردم جا افتاد و مشتریان زیادی جذب کرد. اگر برای دفتر یا موسسه و شرکت خود به دنبال تابلو هستید، باید به این مراکز مراجعه کنید و حتما یک تابلو سردر برای شرکت خود تهیه کنید. از ابتدای کار تا نصب، همه و همه توسط متخصصین تابلو سازی انجام خواهد شد و نگرانی نصب وجود ندارد.

سبک های تابلو سازی در حال حاضر، شیوه های مختلفی دارد. هر کدام از این شیوه های تابلو سازی می تواند در مطرح سازی و معرفی کسب و کار خاصی به کار برود. شیوه های تابلو سازی مانند تابلو های لایت باکس و تابلو چلنیوم و تابلو های روان و برخی از شیوه های دیگر تابلو، می تواند برای تابلو های سردر به کار رود. اما در حال حاضر، بیشتر شرکت ها از  برای تبلیغاتشان از انواع تابلو چلنیوم استفاده می کنند. این شیوه از سال 2000 به بعد در صنعت تابلو سازی مرسوم شده است.

مزایای تابلو سردر، برای شرکت ها

مزایای تابلو سردر، برای شرکت ها

داشتن تابلو سردر شرکت، به اندازه ی تبلیغات مجازی و هر نوع تبلیغ دیگری، مورد نیاز است. هنوز هم تبلیغات محیطی، جایگاه ویژه ی خودشان را از دست نداده اند. بسیاری از افراد، به دنبال همین تبلیغات محیطی هستند. تابلو سردر شرکت از هر نوعی که باشد، مهم نیست و این به سلیقه ی سفارش دهنده باز می گردد. تابلوهای چلنیوم، تابلو روان، تابلو فلکسی، تابلو لایت باکس (البته از نوع ضد آن) یا هر تابلوی دیگری، می تواند در ذهن مشتری ماندگار شود.

تابلو سردر شرکت مزایای فوق العاده زیادی دارد که به ذکر چند مورد مهم می پردازیم:

1- معرفی برند و برند سازی با تابلو سردر

2- راحتی و سادگی در پیدا کردن مکان شرکت برای مشتریان

3- اعتبار بخشی به نام و برند تجاری و کسب اعتبار بالا

4- افزایش فروش محصولات و خدمات

ایجاد جلوه ی بصری و نمای زیبا برای ماندگاری در ذهن و ضمیر ناخودآگاه مشتریان و حتی مردم عادی

جذب مشتری با تابلو سردر شرکت

 

عوامل موثر بر قیمت تابلو سردر

تعیین قیمت تابلو سردر شرکت، چیزی نیست که بگوییم یک قیمت ثابت دارد. تولید این تابلوها در تابلو سازی، از نظر قیمتی، به عوامل مختلفی بستگی دارد.

1- اگر جنس تابلو از آلومینیوم و کامپوزیت و یا فلز یا استیل و پلاستیک باشد، هر کدام قیمت متفاوتی دارند. قیمت جهانی فلزات می تواند در قیمت نهایی موثر باشد.

2- جایی که تابلو می خواهد نصب شود، باید از قبل آماده سازی شود. زیر کار و چهار چوب کلی تابلو باید کاملا مطابق با نوع تابلوی مورد سفارش، ساخته شود. همین عامل می تواند در قیمت نهایی تابلو موثر باشد.

3- استفاده از افکت های نوری و نور پردازی نیز می تواند در قیمت نهایی تابلو موثر باشد. گاهی وقت ها تابلو سر در شرکت و کارخانه های بزرگ به چنین چیزی نیاز ندارند اما گاهی هم شرکت هایی هستند که باید نور پردازی در شب را داشته باشند، چون شرکت در مسیر رفت و آمد قرار دارد و باید دائم در چشم باشد.

4- رنگ و پس زمینه های تابلو سردر شرکت، از عوامل مهم و موثر دیگر در قیمت نهایی هستند.

و کلام آخر

استفاده از تابلو سردر می تواند برای یک شرکت، نقش معرفی هویت و برند باشد که به موازات این موضوع، تابلو سردر باید گویای همه چیز باشد؛ به همین خاطر نیاز است که قبل از طراحی و ساخت، حتما با کارشناسان تبلیغاتی در این زمینه مشورت شود.