سریع‌ ترین روش خرید استیم والت از ونوم استور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

استیم یک پلتفرم دیجیتال است که توسط کمپانی والو (Valve Corporation) به‌عنوان شبکه‌ای برای توزیع بازی‌های کامپیوتری تاسیس شد. کاربران استیم می‌توانند بازی‌های کامپیوتری را به‌صورت آنلاین خریده و مستقیما روی درایو کلود خود نصب کنند. همچنین می‌توانند نظرات خود را پست کرده یا محتوای ساخت خود را منتشر کنند و DLC بازی‌های مختلف را بخرند. البته این‌ها تنها چند نمونه از قابلیت‌هایی است که با نصب استیم در اختیار شما قرار داده می‌شود.

 

 

کاربران استیم به چندین امکانات دیگر هم دسترسی دارند؛ از گزینه آپدیت خودکار بازی‌ها گرفته تا لیست دوستان، چت‌های داخل بازی مشابه ایکس‌باکس لایو و قابلیت به اشتراک گذاشتن بازی با دوستان‌. مانند بسیاری از نرم‌افزارها، امکان خرید مستقیم و پرداخت درون‌برنامه‌ای از ایران وجود ندارد، بنابراین شما برای خرید در استیم به استیم والت و گیفت کارت استیم ریجن‌های مختلف احتیاج دارید که در ادامه به هر دو خواهیم پرداخت.

پلتفرم استیم چیست و چه کاربردی دارد؟

پیش از آنکه به سراغ خرید استیم والت و گیفت کارت استیم برویم، اجازه دهید شما را با این پلتفرم و کارهایی که می‌توانید در آن انجام دهید بیشتر آشنا کنیم. استیم در واقع یک فروشگاه آنلاین بازی‌های ویدیویی است که در ابتدا به منظور حل مشکلات بروزرسانی بازی‌های کمپانی والو مانند کانتراسترایک تاسیس شد. زیرا اضافه کردن پچ‌ها در بروزرسانی این بازی‌ها به دلیل وجود تعداد زیاد بازیکنان آنلاین مشکلات زیادی را به‌وجود می آورد.

استیم به طور رسمی در سال ۲۰۰۳ منتشر و چند سال پس از آن انجمن استیم تحت عنوان (Steam Community) تاسیس شد. در آن زمان استیم هنوز در فاز بتا بود و بسیاری از قابلیت‌های آن منتشر نشده بودند. رابط کاربری یوزر فرندلی یا کاربرپسند استیم به شما امکان جست‌وجو در میان تعداد زیادی عنوان بازی، از اکشن گرفته تا ماجراجویی و شوتر سوم‌شخص را می‌دهد. در حقیقت می‌توان گفت برای هر سلیقه‌ای یک بازی وجود دارد.

شما می‌توانید آیتم‌هایی را در داخل انجمن استیم به عنوان گیفت یا ترید ردوبدل کنید. همچنین قادر خواهید بود محتوای خاص خود مانند آثار هنری، ویدیو، اسکرین‌‌شات، راهنما و محتوای قابل دانلود را داخل این پلتفرم آپلود کنید تا دیگران هم بتوانند از آن‌‌ها لذت ببرند. این پلتفرم خرید برای بازی‌های PC را از هر زمان برای شما آسان‌تر کرده است؛ تصور کنید تمام اطلاعاتی که درباره یک بازی احتیاج دارید در یک صفحه برای شما جمع‌آوری شده باشند. تماشای تریلر بازی‌ها و پیش‌نمایش اسکرین‌شات‌ها از دیگر امکانات استیم هستند.

شما در این پلتفرم می‌توانید ببینید بازی مورد نظر شما به چه نوع سیستمی احتیاج دارد. نظرات کاربران، جدیدترین اخبار و عناوین مشابه هم برای شما نمایش داده می‌شوند. استیم هم‌اکنون بر روی ویندوز، مک‌بوک، لینوکس، تلویزیون و موبایل‌ها قابل دسترس است. تنها چیزی که نیاز دارید اتصال به اینترنت و یک لپ‌تاپ مناسب گیمینگ و پهنای باند بالا است.

 

به طور کلی استیم را می‌توان یک مجموعه بزرگ برای ذخیره بازی‌های کلود دانست؛ جایی که به کاربران امکان خرید، دانلود و ذخیره مجموعه بزرگی از بازی‌ها را می‌دهد، بدون آنکه به حافظه کامپیوتری بالایی احتیاج داشته باشند. برای استفاده از این پلتفرم باید موتور استیم یا (Steam engine) یا اپلیکیشن آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید. سپس به مجموعه بزرگی از بازی‌ها، نرم‌افزارها و فروم‌ها دسترسی خواهید داشت.

استیم والت و گیفت کارت استیم

همانطور که اشاره کردیم استیم یکی از بزرگ‌ترین پلتفر‌م‌های توزیع دیجیتال در بخش بازی‌های کامپیوتری به‌شمار می‌رود. اگر پی‌سی گیمر باشید حتما استیم را روی کامپیوتر خود نصب کرده‌اید. این پلتفرم علاوه‌بر آنکه مجموعه‌ای از بازی‌های دیجیتال را در اختیار دارد، به شما امکان خرید مستقیم بازی‌ها را از طریق اپلیکیشن یا وارد کردن کدهایی که از یک کمپانی شخص ثالث خریداری کرده‌اید هم می‌دهد.

برای انجام تراکنش در استیم به استیم والت احتیاج دارید. استیم والت یک در حقیقت یک بانک دیجیتالی است که به کاربران اجازه می‌دهد حساب استیم خود را برای خرید شارژ کرده و بتوانند بازی‌های این پلتفرم را خریداری کنند. برای شارژ اکانت استیم و افزایش اعتبار آن برای خرید به گیفت کارت استیم نیاز دارید. گیفت کارت استیم پس از ردیم شدن از طریق پلتفرم میزان اعتبار حساب شما را افزایش می‌دهد. از این اعتبار می‌توانید برای خرید بازی، محتوای قابل دانلود و محتوای درون‌برنامه استفاده کنید.

گیفت کارت‌های فیزیکی معمولا با اعتبارهای ۲۰، ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ دلار به‌فروش می‌رسند. گیفت کارت‌های دیجیتال در محدوده ۵، ۱۰، ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ دلار قابل خریداری هستند. متاسفانه در ایران امکان خرید گیفت کارت استیم به‌صورت فیزیکی وجود ندارد و شما می‌توانید این کارت‌ها را به‌صورت دیجیتال از فروشگاه‌های قابل اعتماد داخلی خریداری کنید. تنها تفاوت کارت‌های فیزیکی و مجازی در مقدار اعتبار آن‌ها است.

استیم کارت دارای یک کد فعالسازی است که از آن برای شارژ اعتبار حساب استیم والت خود استفاده می‌کنید. همانطور که اشاره کردیم از اعتبار استیم والت می‌توانید برای خرید بازی، محتوای قابل دانلود و DLC و آیتم‌های دورن‌برنامه استفاده کنید.

چرا ونوم استور بهترین سایت برای خرید استیم والت است؟

همانطور که می‌دانید به دلیل وجود تحریم‌ها امکان انجام تراکنش‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی تقریبا صفر است. البته روش‌هایی برای انجام این تراکنش‌ها وجود دارند که به دلیل دارا بودن ریسک‌های خاص خود و پیچیده بودن روند پرداخت توصیه نمی‌شوند. راهی که برای کاربران ایرانی باقی می‌ماند خرید گیفت کارت‌ها از فروشگاه‌های داخلی و قابل اعتماد است تا خریدهای درون‌برنامه‌ای را در اپلیکیش‌های خارجی را برای شما ممکن سازند.

فروشگاه ونوم استور امکان خرید استیم والت را برای شما آسان‌تر و سریع‌تر فراهم می‌کند. استیم والت‌ها توسط ونوم استور از نمایندگی‌های ثبت شده و رسمی پلتفرم استیم خریداری می‌شوند. بنابراین در صورت بروز مشکل امکان پیگیری سریع برای شما وجود خواهد داشت. همچنین پس از خرید استیم والت، اطلاعات به‌صورت آنی برای شما ارسال می‌شوند.

 

 

نحوه خرید استیم والت از ونوم استور

روند خرید استیم والت از ونوم استور بسیار ساده است و مراحل آن به سرعت انجام می‌شود. پس از ورود به وبسایت فروشگاه، در میان آیکن‌های بالای صفحه گزینه گیفت کارت را مشاهده می‌کنید. با باز کردن این آیکن لیست گیفت کارت‌ها برای شما نمایش داده می‌شود. برای خرید کافی است روی گزینه استیم والت کلیک کنید.

https://venomstore.ir/gift-cards/steam-wallets/

صفحه‌ای که به روی شما باز می‌شود استیم والت‌های سه ریجن آرژانتین، ترکیه و گلوبال را نمایش می‌دهد. ابتدا ریجن مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید. سپس می‌توانید استیم والت‌ها را با اعتبارها و قیمت‌های مختلف ببینید. استیم والت دلخواه خود را انتخاب کرده و آن را به سبد خرید خود بیافزائید. پس از این مرحله با کلیک بر روی خرید نهایی به صفحه پرداخت می‌روید تا پس از پرداخت، سفارش خود را نهایی کنید. اطلاعات مورد نیاز شما پس از خرید به‌صورت آنی و در مدت زمان کوتاهی برای شما ارسال می‌شوند و در قسمت پنل کاربری بخش سفارشات قابل دسترس هستند.

 

برچسب ها : کالاف دیوتی,بازی,پول,دلار,اقتصاد