دانلود ریمیکس جدید ایرانی از کاست باز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

یکی از بزرگترین و معتبر ترین رسانه ها برای دانلود آهنگ ها و ریمیکس های جدید ، وبسایت کاست باز می باشد ، این رسانه با وجود زمان کمی که شروع به فعالیت کرده است طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است .

 

 

دانلود ریمیکس جدید

یک ریمیکس یک قطعه بومی رسانه است که از حالت اصلی آن با اضافه کردن، حذف و یا تغییر قطعات آیتم مانند یک آهنگ، قطعه ای از آثار هنری، کتاب ها، ویدیو ها یا عکس ها ، تغییر یافته است. تنها ویژگی یک ریمیکس این است که مواد دیگر را برای ایجاد چیزی جدید به کار می گیرد و تغییر می دهد. به ضبط آهنگ ، تنظیم و مراحل یک موزیک ، میکس گفته می شود. به انجام دوباره کار میکس را نیز ریمیکس می نامند. موزیسین ها و تنظیم کننده های آهنگ به طور دلخواه یکبار اهنگ را میکس نموده و دفعه دوم به ریمیکس یا دوباره میکس می پردازند .

 

 

بیوگرافی برخی از هنرمندان کاست باز

محمد معتمدی : فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشکده صدا و سیما است ، معتمدی در مکتب آواز اصفهان فعالیت دارد و موسس گروه ادیب است و از افتخارات وی می توان به جایزه فرانس موزیک اشاره نمود ..

من در خانواده متوسط و سنتی در شهر کاشان به دنیا آمدم که خیلی گرایش به موسیقی نداشت. فرزند سوم خانواده و هیچ یک از افراد خانواده ام به سمت هنر و موسیقی نرفتند .

در زمان تحصیل دانش آموز خیلی شیطان و بازیگوش بودم و همیشه در گروه های سرود حضور داشتم و سرود هایی که خوانده ام در آرشیو صدا و سیما موجود است .

 

8

سالار عقیلی : سالار عقیلی زاده (۱۱ آذر ۱۳۵۶ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و دانش‌آموختهٔ هنرستان موسیقی سوره و نیز دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ بازیگری تئاتر است. وی خوانندهٔ ثابت ارکستر موسیقی ملی ایران است و سابقهٔ کار با ارکستر سمفونیک اصفهان، گروه دستان،، گروه راز و نیاز و ارشد تهماسبی را دارد. سالار عقیلی سرود ایران جوان را با اجرای ارکستر ملل خوانده است. همسر وی با نام حریر شریعت زاده نوازنده پیانو و دف است .

 

 

دانلود ریمکیس رادیو جوان 

یکی از بهترین و مطرح ترین ریمیکس های ایرانی ریمیکس رادیو جوان می باشد ، شما عزیزان می توانید برای دانلود بهترین ریمیکس های ایرانی و خارجی به وبسایت کاست باز مراجعه فرمایید .

 

بیوگرافی مصطفی راغب

مصطفی راغب ( با نام هنری راغب) در سال 1368 در تهران متولد شده است،وی بزرگ شده شهر تاریخی یزد خواننده جوان و خوش صدای پاپ ایرانی می باشد.از 6 سالگی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنرشد.راغب در جشنواره های مختلفی موفق به کسب بیش از بیست عنوان برتر در زمینه های مختلف شده است.تمامی حقوق مرتبط و فعالیت های هنری راغب متعلق به موسسه ی فرهنگی هنری آوازی نو می باشد .

راغب در ابتدا با قرائت کلام وحی و با توجه به تسلط بر مقام های موسیقی عرب و ایرانی توانست ضمن کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید .

این خواننده جوان که خود مدرس آواز ایرانی می باشد.فعالیت رسمی خوانندگی خود را از سال 1385 آغاز نموده وی تاکنون آهنگ هایی مانند،همینه عشق، چشم های تو، صدای باران، نرو، شب یلدا و… را منتشر کرده است .

آثار راغب با همکاری هنرمندانی چون علی قمصری، فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکائی، بابک بابائی و… تولید شده است .

9

دانلود بروز ترین آهنگ ها از کاست باز

شما عزیزان می توانید برای دانلود جدید ترین آهنگ های ایرانی و خارجی به وبسایت کاست باز مراجعه نمایید .

 کاست باز Kasetbaz.ir