نمایندگی فروش پورشه و تعمیرگاه پورشه در تهران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

با توجه به تحریم های بین المللی علیه ایران و نبود قطعات اصلی و خارج شدن نمایندگی فروش پورشه در ایران یکی از دغدغه های پورشه سواران به نظر وب سایت ما  ،  محلی جهت تعمیرات پورشه  یا خرید پورشه است و در همین باب با تحقیق فراوان با شرکت ژرمن مانستر به عنوان نمایندگی خدمات پس از فروش پورشه با لایسنس رسمی تعمیرات پورشه از مونیخ المان و فروش لوازم یدکی پورشه در تهران اشنا شدیم و سعی شده این مطالب را با شما در میان بگذاریم با فهمیه شعبانی خبرنگار ازاد همراه باشید .

شما می توانید برای تعمیر انواع خودروی پورشه و سرویس دوره ای خودرو به نمایندگی پورشه در شهر تهران مراجعه کنید. German monster که زیر نظر نمایندگی پورشه مونیخ المان می باشد تمامی استانداردهایی که مربوط به تعمیر و سرویس دوره ای پورشه می باشد را رعایت می کند. بنابراین شما می توانید با خیال راحت خدمات ضروری را از هیولا المان ( متخصص رسمی نمایندگی پورشه مونیخ المان ) دریافت کنید.

برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیرات پورشه هیولا المان از طریق شماره تلفن این تعمیرگاه پورشه یا مراجعه به قسمت تماس با ما در وب سایت ژرمن مانستر می باشد

شماره تماس شرکت : 02191035456

 بنده جهت تماسی که با این شرکت گرفتم مستقیم با تلفن سانترال مجموعه با مدیر مجموعه صحبت کرده و راجب تمامی خدمات ان ها از وی جویا شدم ( البته میتواند مستقیم به بخش های خدماتی یا پشتیبانی هم وصل بشید و ان ها در کلیه مراحل و پروسه کار مشکلات خودرو حد امکان شما را تلفنی راهنمایی می نماییند ) حال بیایم بعد از معارفه این شرکت برخی خدمات تخصصی این مجموعه خدمات خودرویی پورشه را خدمت شما بیان کنیم .

تعمیر پورشه

خرید قطعات و لوازم یدکی اصل پورشه از نمایندگی فروش پورشه در تهران

برای کسانی که اولین بار خودرو پورشه را خریداری میکنند اولین سوال به احتمال زیاد برای ان ها این پرسش می باشد که ایا تمام قطعات پورشه در ایران پیدا میشود ؟ جواب این سوال بله است و هیولا المان تمامی قطعات مورد نیاز پورشه را در ایران داشته و همچنین میتواند قطعات خاص پورشه را از نمایندگی پورشه در دبی طی پنج روز کاری خریداری و در ایران نیز تحویل بگیرد و کلیه خدمات مربوط به خرید و ارسال و گمرک را شرکت خودش کامل انجام میدهد , برای خرید هر یک از قطعات اصل و با کیفیت پورشه می توانید درخواست تان را به صورت اینترنتی ثبت کنید تا کارشناسان درخواست تان را بررسی نمایند.

همچنین تمامی اکسسوری هایی که مربوط به خودروی پورشه می باشد را می توانید با بهترین قیمت از ژرمن مانستر خریداری نمایید. لازم به ذکر است مثلا در مراجعه حضوری که بنده به این شرکت کردم جاسویچی پورشه که قدیم از نمایندگی پورشه در دبی به قیمت 10 درهم قیمت گرفته بودم در GERMAN MONSTER به قیمت 850 هزارتومان به فروش میرسید ( قیمت روز درهم در انتشار این مقاله درهم 8100 می باشد ) که نشان دهنده قیمت و ماتفاوت ناچیز با نمایندگی پورشه دبی است ، جدا از فروش لوازم یدکی نو این شرکت فروش قطعات استوک پورشه در این فروشگاه انجام می شود. در صورتی که می خواهید با بهترین قیمت لوازم یدکی پورشه را خریداری کنید، می توانید نمونه های استوک قطعات را تهیه نمایید با بازدید بنده به نظر تمامی قطعات استوک این فروشگاه کیفیت عالی داشتند و با قیمت مناسبی به فروش می رسند( نسبت به نمونه نو )  

2

تعمیرات پورشه ( فنی و مکانیکال ) در تهران درکمترین بازه زمانی و با بهترین قیمت

ژرمن مانستر به عنوان نمایندگی تعمیرات پورشه در ایران به بهترین نحو ممکن تعمیر قطعات پورشه را انجام می دهد. شما می توانید از تعمیرگاه پورشه در تهران درخواست نمایید که در کمترین بازه زمانی، پورشه شما را تعمیر کند. در واقع باید بدانید که تعمیرکاران German monster به صورت دوره ای، آموزش های مربوط به تعمیر پورشه را دریافت کرده اند. به همین دلیل قادر هستند که بدون هیچ مشکلی تعمیرات بخش های متنوع پورشه را انجام دهند.

همچنین سر مهندس این مجموعه مازیار کربلایی دوره دیده در نمایندگی پورشه مونیخ المان بوده و دارای مدرک رسمی تعمیرات پورشه است که به نظر بنده و بازدید از ژرمن مانستر و تعداد زیادی پورشه که در این مرکز خدمات خودرویی است دلالتی دیگر بر میزان انسجام علمی این واحد تعمیرگاهی در ایران است  و در صورت هرگونه سوال به نظرم بهتر است ابتدا به کارشناسان این شرکت تماس بگیرید .

3

سرویس دوره ای در نمایندگی فروش پورشه و تعمیرگاه پورشه در تهران

قطعاتی که روی هر یک از خودروها نصب می شوند بعد از مدتی امکان دارد که فرسوده شوند و کارایی قبل را نداشته باشند به همین سبب باید تعمیر یا تعویض شوند , خودروی پورشه به عنوان یکی از خودروهای لوکس که مدل های متنوعی در ایران است برای اینکه با توجه به شرایط ایران و نبود تعمیرکاران وارد باید بهترین قطعات و لوازم یدکی روی ان استفاده شود تا در استفاده های روزمره و خارج تهران با مشکلی روبرو نشود چون در شهرستان ها زمانی که پورشه شما خراب شود عملا جز گرفتن خودروبر و ارسال پورشه خود به تهران کاری نمیتوان کرد یکی از این رسیدگی ها سرویس های دوره ای خودرو می باشد که هیولا المان در سرویس دوره ای جدا از تعویض روغن موتور پورشه شما خودرو کلیه بخش های خودرو را بررسی کرده و به اطلاع مشتری میرساند تا از سهلت عملکرد خودرو اطمینان حاصل نماید .

تعمیرکاران تعمیرگاه پورشه در تهران، تخصص و تجربه زیادی برای ارائه خدمات سرویس دوره ای دارند. آنها آموزش های لازم برای تعمیر هر یک از انواع پورشه را دریافت کرده اند. بنابراین شما با خیال راحت می توانید خودروی خود را به تعمیرگاه پورشه بسپارید تا کارایی خودرو تضمین گردد. کیفیت یکی از مهمترین نکاتی است که زمان دریافت خدمات از نمایندگی پورشه در ایران باید به آن دقت داشته باشید.

 

لوازم یدکی پورشه

به طور کلی باید به خوبی بدانید که German monster به عنوان نمایندگی فروش پورشه و لوازم یدکی پورشه در تهران، هزینه مناسب و به صرفه ای را از مشتریان جهت خرید قطعات و تعمیرات پورشه دریافت می کند. تمامی لوازم یدکی پورشه که ژرمن مانستر به مشتریان خود ارائه می دهد اصل هستند و همراه با گارانتی می باشند. شما می توانید گارانتی 6 ماهه این قطعات را دریافت کنید.

4

شماره تلفن برای رزرو سرویس دوره ای پورشه و خدمات تعمیرات پورشه

اگر شما می خواهید خدمات سرویس دوره ای را از نمایندگی فروش پورشه در تهران دریافت کنید، باید با کارشناسان نمایندگی تماس برقرار نمایید. کارشناسان تعمیرگاه German monster به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان خود هستند. شما می توانید درخواست سرویس دوره ای خودروی خود را ثبت کنید تا در کمترین بازه زمانی خودرو را به تعمیرگاه پورشه ببرید

شماره تلفن تعمیرگاه پورشه در تهران را می توانید از طریق وب سایت هیولا المان (German monster)دریافت کنید و سپس با کارشناسان تماس بگیرید. جهت رزرو سرویس دوره ای یا سایر تعمیرات پورشه خود می توانید خدمات نمایندگی را به خوبی بررسی کنید و هزینه ها را هم محاسبه کنید. پس از بررسی های لازم خودروی خود را برای تعمیر و سرویس دوره ای می توانید به تعمیرکاران حرفه ای ژرمن مانستر بسپارید.