سایت‌ساز فروشگاهی بیدک و مزایای آن
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

اینترنت به یکی از اصلی‌ترین نیازهای بشر امروز تبدیل شده است. کمتر کسی پیدا می‌شود که بیشتر امورات روزمره خود را از طریق اینترنت برطرف نکند. در واقع بیشتر افراد خریدهای روزانه، هفتگی و ماهانه خود را نیز از وبسایت‌های فروشگاهی آنلاین سفارش می‌دهند. به همین خاطر حتماً شما نیز موارد بسیاری را شاهد بوده‌اید که افرادی که کسب‌وکارهای سنتی دارند، در کنار آن محصولات یا خدمات خود را در یک وبسایت فروشگاهی نیز عرضه می‌کنند. اما آیا همه افرادی که کسب‌وکار سنتی دارند، باید در کنار آن وبسایت هم داشته باشند؟! در ادامه قصد داریم تا به بررسی پاسخ این سؤال بپردازیم. اگر شما نیز صاحب یک کسب‌وکار یا در آستانه راه‌اندازی یک شغل هستید، حتماً با ما همراه شوید تا با هم در مورد ضرورت داشتن وبسایت و فروشگاه سازهای اینترنتی به نتیجه برسیم.

چرا برای توسعه کسب‌وکار خود به سایت نیاز داریم؟

تصور کنید که شما یک مغازه پوشاک دارید. مردم محله‌تان برای خرید لباس به مغازه شما مراجعه می‌کنند. حالا شما کسب‌وکار خود را گسترش داده و مغازه خود را به بازار شهر منتقل می‌کنید تا مشتریان بیشتری داشته باشید. اما هنوز هم از توسعه کسب‌وکار خود راضی نیستید و می‌خواهید مشتریان بیشتری داشته باشید. اما فقط مشتریان داخل شهرتان به مغازه شما دسترسی دارند. در فکر توسعه بیشتر کسب‌وکار خود هستید که از یک دوست به شما پیشنهاد می‌دهد تا یک وبسایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید. شما پس از بررسی و اجرای این طرح، در نهایت به مشتریان بیشتری از سراسر کشور دسترسی خواهید داشت و کسب‌وکار شما به‌شدت رونق پیدا خواهد کرد. بنابراین از جمله دلایل کسب‌وکارها برای داشتن وبسایت می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. دسترسی به مشتریان بیشتر
  2. آزادی زمانی و مکانی
  3. همگام شدن با روش‌های آنلاین بازاریابی
  4. داشتن درآمد بیشتر

با توجه به موارد فوق، لازم است شما نیز به کسب‌وکار خود بیندیشید. اگر دلایل فوق برای شما نیز مهم است، پس کسب‌وکار شما نیز به یک وبسایت برای عرضه محصولات یا خدمات شما در بستر وب نیاز دارد. شاید تصور کنید که راه‌اندازی وبسایت به دانش تخصصی نیاز دارد؛ اما چنین نیست. در ادامه به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید بدون کدنویسی صاحب وبسایت فروشگاهی خود شوید.

آیا می‌توان بدون کدنویسی، سایت ایجاد کرد؟

راه‌اندازی وبسایت یک کار تخصصی است که به دانش برنامه‌نویسی نیاز دارد. اما امروزه بیشتر افراد از قالب‌های آماده یا سی‌ام‌اس «CMS» استفاده می‌کنند. در این صورت نیازی به کدنویسی و داشتن دانش تخصصی و مهارت فنی برای راه‌اندازی وبسایت نخواهد بود. بلکه صرفاً با طی کردن چند مرحله ساده می‌توان صاحب یک وبسایت فروشگاهی آماده شد. آن‌گاه شما می‌توانید محصولات یا خدمات خود را در درون آن به مشتریان بالقوه خود معرفی نمایید. بسترهای بسیاری در داخل کشور وجود دارند که امکان داشتن سایت آماده را برای کاربران فراهم کرده‌اند که سایت‌ساز فروشگاهی «بیدُک» یکی از آن‌ها است. در ادامه شما را بیشتر با این پلتفرم آشنا خواهیم کرد.

سایت‌ساز فروشگاهی بیدک چیست؟

سایت‌ساز فروشگاهی بیدک، بستری است که با ثبت‌نام در آن و طی کردن یک سری مراحل ساده می‌توان قالب آماده وبسایت فروشگاهی خود را تحویل گرفت. چیزی که بیدک را به نسبت سایر ارائه‌دهندگان قالب آماد سایت متمایز می‌کند، خدمات گسترده و باکیفیتی است که این پلتفرم برای کاربران خود در نظر گرفته است. به طوری‌که کاربران این سیستم هر مشکلی داشته باشند، به‌راحتی می‌توانند آن را مطرح کرده و مشکل را به کمک کارشناسان بیدک رفع نمایند. با توجه به شرایط ایده‌آلی که این پلتفرم دارد، تصمیم گرفتیم تا مزایا و قابلیت‌های آن را به‌صورت موردی بررسی کنیم. در ادامه می‌توانید مزایای اصلی سایت‌ساز فروشگاهی بیدک را مشاهده بفرمایید.

مزایای سایت‌ساز فروشگاهی بیدک

گفتیم که بیدک قابلیت‌ها و خدمات متنوعی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. از رو می‌توان روی فروشگاه‌های آنلاین آماده بیدک حساب کرد. از جمله اصلی‌ترین مزایای بیدک می‌توان موارد زیر را نام برد:

  1. دارای تیم پشتیبانی قوی
  2. دریافت درگاه پرداخت آنلاین بدون مراجعه حضوری
  3. امکان اتصال فروشگاه به نرم‌افزار حسابداری هلو
  4. کاربری آسان

اگر شما خود از بخواهید درگاه پرداخت برای فروشگاه آنلاین‌تان دریافت کنید، باید مراحل بسیاری را طی نمایید. همچنین برای اتصال فروشگاه به برنامه حسابداری هلو نیز باید افزونه‌های بسیاری را نصب کنید یا حتی کدهای برنامه را دستکاری کنید. اما بیدک همه این کارها را خودش برای شما انجام می‌دهد. شما می‌توانید قابلیت‌های فوق را با قابلیت‌های ارائه شده توسط سایر پلتفرم‌ها مقایسه نموده و سپس بهترین مورد را برای دریافت وبسایت آماده خود در نظر بگیرید.

سایت‌ساز بیدک چه قالب‌هایی دارد؟

قالب‌های سایت آماده ارائه شده توسط شرکت بیدک دارای تنوع بالایی هستند. به طوری‌که هرکس می‌تواند بسته به نوع محصولات و خدمات خود، قالب مناسب برای آن را از بین قالب‌های بیدک پیدا کند. ممکن است شخصی در زمینه فروش مصالح ساختمانی، ابزارآلات صنعتی، لوازم دیجیتال، مبلمان، لوازم خانگی، پوشاک، منسوجات، درب و پنجره یا هر چیز دیگری فعالیت کند. طبیعتاً یک قالب پاسخگوی نیاز این طیف از فعالیت‌ها نیست. بنابراین باید صاحب وبسایت برحسب صلاحدید خود بتواند قالب اختصاصی و بهتری را برای فعالیت خود انتخاب کند. مثلاً قالب‌هایی با تم زرد و نارنجی یا قرمز برای فروشگاه‌های آنلاین ابزار فروشی مناسب هستند. برای فروشگاه پوشاک نیز می‌توان از قالب با رنگ روشن استفاده کرد. این در حالی است که برای برخی از موارد نیز می‌توان از قالب‌هایی با تم خاکستری، نسکافه‌ای یا آبی استفاده کرد!!

البته اگر نسبت به انتخاب رنگ و قالب مناسب برای فروشگاه خود دچار تردید هستید، می‌توانید از یک فرد باتجربه‌تر که سابقه استفاده از فروشگاه‌های آنلاین را دارد، مشورت بگیرید.

هزینه دریافت سایت از بیدک چقدر است؟

گفتیم که بیدک خدمات بسیاری را ارائه کرده است. بنابراین دارای سطوح کاربری مختلفی است. از این رو نمی‌توان یک هزینه مشخص را برای تمام فعالیت‌های این بستر در نظر گرفت. در عوض هر فرد پس از اینکه خدمات مشخصی که می‌خواهد دریافت کند را مشخص می‌کند، هزینه کلی سایت آن نیز توسط بیدک محاسبه می‌شود. هزینه سایت‌سازهای بیدک به‌صورت دوره‌ای پرداخت می‌شود. بنابراین شما نیز پس از مراجعه به بیدک و اعلام نوع سایتی که می‌خواهید دریافت کنید، می‌توانید از هزینه آن باخبر شوید. اما نکته قابل توجه این است که بیدک سعی کرده در برابر خدمات و قابلیت‌های خود، هزینه مناسبی را برای مشتریان خود در نظر بگیرد تا همه افراد بتوانند از این سایت‌ساز آماده برای توسعه کسب‌وکار آنلاین خود استفاده نمایند.

چگونگی دسترسی به سایت‌ساز بیدک

بیدک یک شرکت ارائه دهنده وبسایت‌های آماده است تا کسب‌وکارها بتوانند با سهولت بیشتری وارد دنیای تجارت الکترونیک و فروش آنلاین شوند. در واقع این خدمت می‌تواند شامل حال قشر عظیمی از افراد جامعه ایران باشد. چراکه به مرور باید تمام کسب‌وکارهای آفلاین وارد دنیای آنلاین شوند تا بتوانند کسب‌وکار خود را حفظ کنند. البته افرادی که هنوز هیچ کسب‌وکاری ندارند، می‌توانند مستقیماً و بدون سرمایه از طریق ایجاد یک وبسایت فروشگاهی، برای خود کسب‌وکار آنلاین راه بیندازد. راز موفقیت در چنین کسب‌وکارهایی، فعالیت مستمر و هوشمندانه است. بنابراین اگر مزایای سایت‌ساز فروشگاهی بیدک برای شما نیز جذاب است و مایل هستید تا از فروشگاه‌های آنلاین آماده آن برای توسعه کسب‌وکار خود بهره بگیرید، همین حالا می‌توانید وارد وبسایت رسمی بیدک شده و در آن ثبت‌نام نمایید. سپس با مشورت گرفتن از تیم پشتیبانی این سایت‌ساز، وبسایت فروشگاهی خود را دریافت کنید: