نحوه عیب یابی و تعمیر کرکره برقی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

عیب یابی و تعمیر کرکره برقی با کیفیت بالا و قیمت مناسب توسط تکنسین های مجرب و ماهر مجموعه ایپاکو ، انجام می شود.

مزایای تعمیرات کرکره برقی توسط ایپاکو چیست ؟

  • خدمات دهی در سریعترین زمان ممکن صورت گرفته تا مشکل شما سریعاً برطرف شود.
  • برای تعویض هر یک از قطعات کرکره شامل موتور ، برد الکترونیکی ، شفت ، جک بازویی ، سنسور ، قفل های الکترونیکی ، تیغه ها و ... از قطعات اصل و باکیفیتی استفاده می شود.
  • بر اساس تعرفه های مشخص به اخذ هزینه از مشتریان اقدام می شود و تمامی حق و حقوق مشتری رعایت می گردد.
  • مجموعه ایپاکو به اعزام تعمیرکاران با تجربه و با دانشی به محل شما اقدام نموده که از عهده ی رفع هر گونه مشکل مربوط به کرکره برقی بر بیایند و عیب یابی و تعمیر کرکره برقی را به بهترین نحو انجام دهند.
  • بالا و پایین رفتن کرکره برقی پس از تعمیرات به صورت کاملاً نرم و روان خواهد بود.
  • اولویت تکنسین های ما ، تعمیرات قطعات کرکره است. به هیچ عنوان با کوتاهی ، سبب نخواهیم شد که شما هزینه های زیادی را برای تعمیرات کرکره به دلیل تعویض غیرضروری قطعات پرداخت کنید.

چرا تعمیرات به موقع کرکره برقی مهم است ؟

کرکره برقی در مراکز مختلفی نصب می شود. خرابی کرکره برقی موجب اختلال در عبور و مرور و به خطر افتادن امنیت می شود. برخی از افراد به نشانه های خرابی کرکره برقی بی توجه بوده و زمانی با تعمیرکاران تماس می گیرند که کرکره برقی به طور کلی از کار افتاده است. با تعمیرات به موقع کرکره برقی می توانید از خرابی بیشتر قطعات آن جلوگیری کنید و با هزینه کمتری به تعمیر کرکره برقی اقدام نمایید. به محض مشاهده کوچکترین نشانه ای از خرابی کرکره برقی با تعمیرکاران تماس حاصل کنید.

عیب یابی و تعمیر کرکره برقی چگونه انجام می شود ؟

تعمیر درب اتوماتیک بایستی با توجه به ایرادات بوجود آمده برای آن ، به صورت اصولی انجام شود. برخی از ایرادات کرکره اتوماتیک را بررسی می کنیم :

از ریل خارج شدن کرکره اتوماتیک

وارد شدن ضربه به تیغه ها و وجود جسمی در مسیر حرکت کرکره ، سبب می شود که کرکره از مسیر اصلی خود منحرف شود. با توجه به شدت انحراف کرکره برای رفع این مشکل ، اقدامات مختلفی انجام می شود. فرضاً ممکن است نیاز به باز نمودن کرکره و نصب مجدد آن باشد. اظهارنظر قطعی پس از بازدید از کرکره صورت می گیرد.

پایین نیامدن کرکره اتوماتیک

موارد مختلفی سبب شده که کرکره برقی پایین نیاید. در چنین شرایطی در عیب یابی و تعمیر کرکره برقی باید موارد مختلفی شامل خرابی موتور ، وجود مانع در مسیر حرکت کرکره ، وجود اشکال در مدارها و ... را چک کنید. البته شما تنها می توانید وجود جسم یا مانع در مسیر حرکت را چک نموده و برای بررسی سایر موارد ، بایستی با تعمیرکاران تماس حاصل کنید. زیرا این اقدامات تخصصی بوده و از عهده ی تکنسین های ماهر بر می آید.

بالا نرفتن کرکره اتوماتیک

خرابی موتور کرکره ، خرابی پیچ فنر ، اختلالات برق ، کار نکردن ریموت ، خرابی سنسور ، نقص برد الکترونیکی و ... سبب شده که کرکره برقی بالا نرود. حتماً با یک ریموت دیگر تست کنید که آیا کرکره کار می کند یا خیر. اگر با یک ریموت دیگر ، کرکره برقی بالا و پایین شود بدان معناست که کرکره برقی سالم است و ریموت مشکل دارد.

عیب یابی و تعمیر کرکره برقی به دلیل صدای زیاد آن

کرکره برقی نباید موقع کار کردن ، صدای زیادی تولید کند. کثیفی تیغه ها و اتصالات ، نامناسب بودن سایز شفت و رول ، نامناسب بودن جنس تیغه ها ، خرابی گیربکس موتور ، وجود مشکل در ریل ها و ... از دلایل صدای زیاد کرکره برقی هستند. تکنسین پس از یافتن علت دقیق بروز این مشکل به تعمیرات آن اقدام می کند.

گیر کردن کرکره اتوماتیک در حین حرکت

اگر کرکره برقی در مسیر حرکت خود گیر کرده و یا تا اواسط باز و بسته شود ، ممکن است جسمی در مسیر حرکت آن قرار گرفته باشد. بنابراین باید مسیر حرکت کرکره را با دقت چک کنید و بررسی کنید مانعی درون ریل ها قرار نداشته باشد. روغن کاری قطعات می تواند به رفع این مشکل کمک کند.

عیب یابی و تعمیر کرکره برقی به علت تنظیم نبودن سرعت حرکت آن

گاهی کرکره برقی بسیار آرام حرکت نموده و یا بسیار سریع حرکت می کند. این مسئله سبب بروز اختلالاتی در هنگام تردد می شود. برای رفع این مشکل بایستی به بررسی فنر پرداخت. پارگی یا شکستگی فنر سبب حرکت کرکره با سرعت نامطلوب می شود. البته موارد دیگری ممکن است موجب بروز این مشکل شوند.

خدمات مهم در زمینه تعمیرات کرکره برقی چیست ؟

در راستای تعمیرات کرکره برقی ، خدمات مختلفی شامل تعمیر و تعویض موتور ، تعمیر و تعویض برد ، تعمیر ریموت ، تعمیر و تعویض جک بازویی ، تعویض تیغه ها ، رفع مشکل تداخل کدها ، روغن کاری قطعات ، تعویض شفت و رول ، بررسی سیم کشی ها ، رفع انسداد ریل ها ، در مسیر آوردن تیغه های منحرف شده و ... ارائه می گردند.

این خدمات برای هر یک از انواع کرکره برقی ها ارائه می شود تا تمامی ایرادات بوجود آمده برای این درب رفع شود. سرویس کرکره برقی می تواند از نیاز به عیب یابی و تعمیر کرکره برقی ، جلوگیری کند. لذا حتماً زمانی را برای سرویس کرکره برقی اختصاص دهید. اینکه کرکره برقی چند وقتی یکبار به سرویس نیاز دارد ، به نوع کرکره برقی و حجم تردد از آن بستگی دارد.

ایپاکو

مجموعه ایپاکو ، یکی از با تجربه ترین و برترین مراکز تعمیرات انواع درب های هوشمند در ایران می باشد که کارنامه ی بسیار درخشانی در این زمینه دارد. تعمیر کرکره اتوماتیک پس از عیب یابی درست آن انجام می شود که این مسئله سبب می شود تعمیرات به بهترین شکل صورت گرفته و قطعات دیگری بیهوده دستکاری نشوند. عیب یابی درست از عهده تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه ایپاکو به خوبی بر می آید. به منظور تعمیرات کرکره برقی خود با کیفیت بسیار بالا ، با ایپاکو تماس حاصل کنید.