پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

امروزه علاوه بر این که قیمت گوشی‌های هوشمند افزایش یافته است هزینه تعمیرات گوشی هوشمند نیز بسیار گران شده است و بسیاری از افراد با چالش‌ها و دغدغه‌های خراب شدن گوشی خود مواجه هستند. قطعاً انتخاب یک گارد یا قاب گوشی استاندارد می‌تواند تا حدودی از دغدغه‌های خراب شدن گوشی‌های هوشمند بکاهد. بعد از خرید گوشی هوشمند، چیزی که اولویت بالایی دارد انتخاب یک قاب و گارد مناسب با گوشی است؛ بنابراین بهتر است برای جلوگیری از آسیب احتمالی به گوشی‌های هوشمند برای آن یک گارد خریداری نمایید. 

 

چرا باید حتما قاب گوشی بخریم؟

 

قاب گوشی یا همان گارد گوشی به دلیل محافظت از نقاط حساس گوشی‌های هوشمند طراحی شده است تا بتواند از نقاط مختلف گوشی مانند دکمه‌های پاور و کم و زیاد صدا صفحه نمایش و دوربین و بدنه گوشی محافظت کند. فروش قاب گوشی با کیفیت با تخفیف ویژه در سامیت کیس انجام گرفته است و خریداران گرامی می‌توانند انواع قاب گوشی سیلیکونی، چرمی، فیبر کربن، والت، ژله‌ای یا پلاستیکی، قاب‌های فانتزی و دخترانه و… را از سایت سامیت کیس با قیمتی مناسب خریداری کنند. 

 

معروف‌ترین جنس قاب گوشی

summit4

یکی از معروف‌ترین جنس گارد گوشی که در حال حاضر با تولید مدل‌های متنوع آن محبوبیت زیادی در میان افراد پیدا کرده است جنس سیلیکون است. سیلیکون بسیار نرم و منعطف بوده که در مدل  قاب‌های فانتزی یا قاب‌های ساده تولید شده و تنوع رنگی آن بسیار گسترده است به نحوی که می‌تواند سلایق مختلفی را تحت پوشش خود قرار دهد. سیلیکون از آنجایی که جنسی نرم دارد بسیار خوش دست بوده و نگهداری و شستشوی آن بسیار آسان است. علاوه بر آن قاب‌های سیلیکونی می‌توانند از زوایای مختلف گوشی مراقبت نمایند تا زمانی که گوشی از دست سقوط می‌کند لبه‌ها و قسمت‌های حساس آن آسیب نبیند؛ بنابراین اگر شما نیز به دنبال خرید قاب گوشی با کیفیت اما خوش قیمت هستید می‌توانید به سراغ قاب‌های گوشی سیلیکونی بروید. لازم به ذکر است که قاب‌های سیلیکونی برای تمام مدل‌های گوشی روانه‌ بازار شده است. سامیت کیس ارائه دهنده انواع قاب گوشی سامسونگ، شیائومی، آیفون سیلیکونی و دیگر جنس‌ها در بازار تهران با قیمت ارزان است. 

 

ایجاد تنوع با خرید قاب رنگی و فانتزی 

شما می‌توانید برای تنوع به سراغ قاب‌های خوش‌رنگ و زیبای سیلیکونی بروید تا حس یکنواخت بودن و تکراری بودن و روزمرگی را از گوشی خود دور کنید. قیمت قاب‌های سیلیکونی یا قاب‌های فانتزی متنوع بوده و شما می‌توانید مدل‌های مختلفی از قاب سیلیکونی یا فانتزی را خریداری کنید و هر چند وقت یک بار برای ایجاد تنوع آن‌ها را تعویض کنید. استفاده از قاب‌های گوشی رنگی و فانتزی می‌تواند باعث حفظ نشاط و افزایش روحیه در شما شود. همچنین حس استفاده از یک وسیله تکراری را در شما از بین می‌برد. این قاب‌ها در دسترس هستند و شما به راحتی می‌توانید مدل‌های متنوع آن را خریداری کنید. فروش قاب گوشی با کیفیت با تخفیف ویژه در سامیت کیس انجام گرفته و می‌توانید قاب‌های فانتزی و رنگی را با تخفیف خریداری کنید. 

 

والت گوشی یک قاب کاربردی

والت گوشی یک قاب بسیار ساده اما کاربردی بوده که مزایای متعددی از جمله چندمنظوره بودن به همراه دارد به این معنا که افراد می‌توانند با استفاده از این قاب تمام کارت‌های اعتباری یا سایر موارد را به خوبی سازماندهی کنند. والت گوشی یک قسمتی برای نگهداری مدارک یا کارت اعتباری دارد و در جنس مختلف مانند سیلیکون و چرم تولید شده است. والت گوشی از جنسی تولید می‌شود که انتقال دهنده حس خوبی به افراد است و می‌تواند کل دستگاه تلفن همراه را پوشش دهد تا در برابر آسیب به عنوان یک محافظ عمل نماید. درجه حفاظتی این قاب بالا بوده اما به راحتی برای تمام مدل‌های گوشی در دسترس نیست. با فراهم شدن امکان فروش قاب گوشی با کیفیت با تخفیف ویژه در سامیت کیس تمام افراد می‌توانند قاب را به صورت اینترنتی سفارش دهند. 

 

قابی که زیبای گوشی را نمایان می‌کند 

آن دسته از افرادی که به زیبایی گوشی خود حساس هستند و ترجیح می‌دهند به جایی که به سراغ قاب‌های ضخیم  بروند قاب‌های نازک را برگزینند کاور گوشی نازکی اسلیم انتخابی ایده آل برای آن‌ها است. کاور گوشی اسلیم می‌تواند زیبایی ظاهری و براقیت تلفن‌های همراه را به خوبی نمایان سازد. کاور گوشی بسیار ارزان بوده و در اندازه و رنگ‌های مختلف تولید شده و برای بسیاری از مدل‌های گوشی در دسترس است. این قاب در کنار داشتن مزایا و معایبی نیز به همراه دارد و معایب آن عدم حفاظت از صفحه نمایش است‌. فروش قاب گوشی با کیفیت با تخفیف ویژه در سامیت کیس فراهم شده است و دوستداران قاب‌های اسلیم می‌توانند به سایت سامیت کیس مراجعه کرده و این قاب را با یک قیمت استثنائی خریداری کنند. برای خرید قاب گوشی شیائومی بر روی این لینک کلیک کنید. 

 

کاور گوشی ساخته شده از پلاستیک با کیفیت

کاور گوشی شل در سبک جدید ساخته شده بنابراین ظاهر آن  جدید و جذاب است. این نوع قاب از پلاستیک سخت تولید شده که در برابر خط و خش محافظ استانداری برای گوشی‌های حساس هوشمند است. با این حال نمی‌توان گفت کاور گوشی می‌تواند محافظ کاملی برای گوشی‌های هوشمند حساس باشد. کاور گوشی به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد برای افرادی که تمایل دارند از قاب‌های سبک استفاده کنند مناسب است‌. همچنین حمل و نقل آن‌ها بسیار آسان است و مناسب برای گذاشتن در جیب هستند. کاور شل به دلیل زیبایی ظاهری که دارد بیشتر توسط دختران استفاده می‌شود و بهتر است برای گوشی‌های گران‌قیمت به سراغ قاب‌های ضخیم‌تر بروید. پیدا کردن قاب شل بسیار آسان بوده و یک قاب در دسترس است. 

 

کاور گوشی مناسب برای افراد علاقه مند به عکاسی 

کاور فوتو در برابر خط و خش از گوشی مراقبت می‌کند و یک نوع قاب با درجه حفاظتی بالا برای گوشی‌های هوشمند است. این نوع قابلیت به دلیل ساختاری که دارد این اجازه را به کاربران می‌دهد تا بتوانند عملکرد لنز دوربین را به بهترین نحو حفظ نمایند. قاب گوشی فوتو برای افراد علاقه‌مند به عکاسی گزینه‌ایی مناسب است. کاور فوتو نیز برای تمام مدل گوشی در دسترس نبوده و قیمت آن نیز ممکن است کمی گران باشد. فروش قاب گوشی با کیفیت با تخفیف ویژه در سامیت کیس فراهم شده و شما متقاضیان گرامی می‌توانید انواع قاب گوشی را از این سایت خریداری کنید. 

معرفی سایت سامیت کیس 

سامیت کیس یک فروشگاه اینترنتی بوده که توانسته انواع مختلف قاب گوشی را متناسب به مدل‌های متنوع گوشی عرضه کند. اینبار سامیت کیس قصد دارد تا قابهای با کیفیت را با تخفیف های ویژه و باورنکردنی به فروش برسانید کافیست تا فقط وارد فروشگاه شوید تا از قیمتها متعجب شوید.د

در این فروشگاه بزرگ اینترنتی چندین مدل قاب با طیف رنگی و مدل‌های مختلف عرضه شده است در کنار این موارد شما میتوانید کیس ایرپاد و انواع دیگر لوازم جانبی گوشی که در هر فروشگاهی پیدا نمیشوند را با قیمت ویژه و تخفیفهای باورنکردنی خریداری کنید. فروش قاب گوشی با کیفیت با تخفیف ویژه در سامیت کیس باعث شده تا افرادی که قصد خرید قاب‌های با کیفیت را دارند بتوانند از این فرصت استفاده کنند. 

 

برچسب ها : گوشی,موبایل,آیفون,سامسونگ,اپل,شیائومی