پورسعید: سرمایه اصلی بانک ایران زمین روحیه تیمی همکاران در اجرای اهداف بانکداری دیجیتال است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین، با حضور مدیرعامل، مدیران امور توسعه سرمایه انسانی، پشتیبانی و مهندسی، روابط عمومی و روسای ادارات حوزه مدیریت، امور کارکنان، ارزیابی عملکرد کارکنان و بازیکنان این تیم برگزار شد.
 

به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی؛ در این دیدار عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران، قهرمانی تیم فوتسال بانک در جام بتیس را با ارزش دانست و گفت: داشتن روحیه ورزشی و حفظ سلامتی در بین همکاران قابل تقدیر است.

پورسعید رمز موفقیت را وجود هماهنگی و همکاری در کنار کار تیمی بیان کرد و افزود: در عرصه رقابت، زمین بازی شعب و ستاد بانک هستند و باید با همدلی، همراهی و اتحاد در بازار رقابت همانطور که تا الان پیروز بودیم، به موفقیت‌های بیشتری برسیم.

مدیرعامل بانک ایران زمین کارکنان این بانک را یک سرمایه برای پیشرفت آتی بانک اعلام کرد و گفت: روحیه و نوع نگرش بین همکاران بر پایه همکاری است که می‌تواند بانک را در برابر تمام فراز و نشیب‌ها حفظ کند و به نتایج قابل توجهی برساند.

تیم بانک ایران زمین چندی پیش در مسابقات جام فوتسال بتیس با شکست رقبا به مقام قهرمانی این جام رسید. در پایان این مراسم از بازیکنان تیم فوتسال بانک ایران زمین تقدیر و قدردانی شد.