پارتیشن شیشه ای | فریم لس یا فریم دار؟ کدام گزینه
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

آریا سازوکار سابقه زیادی در زمینه اجرای انواع پارتیشن شیشه ای دارد. پارتیشن شیشه ای فریم دار و فریم لس از بهترین نوع پارتیشن شیشه ای است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. بسیاری از افراد نمی دانند که پارتیشن فریم لس یا فریم دار را انتخاب کنند. کارشناسان آریا سازوکار به شما کمک می کنند که چه نوع پارتیشن شیشه ای را انتخاب کنید، کافیست به تیم مجرب آریاسازوکار اعتماد کنید.

پارتیشن‌های شیشه‌‌ای فریم دار و فریم لس هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. این که از کدام یک از این دو نوع استفاده کنید، وابسته به مکان و آن چیزی است که از یک پارتیشن شیشه‌‌ای انتظار دارید، اما مشاوره گرفتن از افراد متخصص و آشنایی کامل با هر کدام می تواند به شما در انتخاب درست کمک کند.

پارتیشن شیشه‌‌ای

 اگر به مبحث طراحی داخلی علاقه‌مند باشید، حتما با مفهومی به نام پارتیشن شیشه‌‌ای آشنایی دارید. پارتیشن‌های شیشه‌‌ای یکی از اجزای پر کاربرد در طراحی داخلی به خصوص طراحی داخلی دفاتر و اداره ها است. این وسیله کاربردهای گسترده‌‌ای غیر از زیبایی دارد. پارتیشن‌های شیشه‌‌ای می‌توانند فضای موجود را به بخش‌های کوچکتری تقسیم کنند. این تقسیم بندی فضا در اداره ها و فضاهای دفتری از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که اگر هر کارمندی فضای مخصوص به خود را داشته باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت. ساخت دیوارهای بتنی برای یک دفتر کوچک علاوه بر هزینه‌های هنگفتی که در بر دارد، بخش زیادی از فضا را اشغال می‌کند. از همه این‌ها که بگذریم، دیوارهای بتنی نظارت بر کارمندان را با مشکل مواجه می‌کند. همه این‌ها موجب شده این روزها از پارتیشن‌های شیشه‌‌ای در اداره ها استفاده ویژه ای شود. پارتیشن‌های شیشه‌‌ای در دو نوع فریم دار و فریم لس تولید می‌شوند. این‌که کدام یک از آن‌ها را انتخاب کنید، وابسته به فضا و مکان نصب آن دارد.

15

پارتیشن شیشه‌‌ای فریم لس

در پارتیشن شیشه ای فریم لس هیچ گونه قاب یا فریمی دور و بین شیشه قرار نمی گیرد. ظاهر پارتیشن های فریم لس تنها شیشه‌ها نشان می دهد، اما این بدان معنی نیست که چیزی این شیشه‌ها را نگه نمی‌دارد، بلکه فریم‌های این پارتیشن‌ها درون دیوارها و زمین کنده کاری شده اند. پارتیشن شیشه ای فریم لس را می‌توان با شیشه‌های مختلف ساخت، از این رو دیگر نگران استفاده از شیشه‌های معمولی تک جداره نباشید. البته در انتخاب نوع شیشه پارتیشن‌های فریم لس باید به بودجه‌‌ای که در اختیار دارید بیش از هر چیزی توجه کنید. پارتیشن‌ شیشه‌‌ای فریم لس به صورت تک جداره و دو جداره موجود است. اگر به دنبال تنوع هستید، این نوع پارتیشن مناسب شما نیست، چرا که تنها تنوعی که در نوع فریم لس می‌توان یافت، تیره و روشن کردن شیشه است. البته می‌توانید از شیشه‌های رنگی هم استفاده کنید، اما ظاهر مدرن و زیبای پارتیشن شیشه‌‌ای تک جداره را از دست خواهید داد. با همه این ها به دلیل استفاده کمتر از پروفیل و فریم، در دفاتر و منازل با فضای کم گزینه‌ی بسیار مناسبی است. اجرای پارتیشن شیشه ای فریم لس را به تیم آریاسازوکار بسپارید.

16

پارتیشن شیشه‌‌ای فریم دار

پارتیشن‌های شیشه‌‌ای فریم دار به دلیل فریمی که شیشه را در بر گرفته است، دارای تنوع بالایی است.. این فریم‌ و جنس آ‌ن‌ است که پارتیشن‌های شیشه‌‌ای فریم دار را خاص کرده است. فریم این شیشه‌ها با جنس‌های گوناگونی چون آلومینیوم، چوب، MDF و… ساخته می‌شود. این نوع پارتیشن نیز مانند پارتیشن فریم لس به صورت تک جداره و دو جداره قابل اجرا است. ضخامت فریم در این نوع پارتیشن از اهمیت بالایی برخوردار است، اما به طور کلی می‌توان گفت به دلیل استفاده از فریم، امنیت و استحکام بالاتری را در این نوع پارتیشن شاهد هستیم، به همین دلیل برای محیط های شلوغ و پر تردد گزینه مناسبی است. البته یکی از المان‌های دیگر که استحکام پارتیشن‌های شیشه‌‌ای به آن وابسته است، شرکت سازنده آن است.

17

 با توجه به مطالب ذکر شده هر دو پارتیشن از نظر کیفیتی در یک رده قرار می گیرند، در نتیجه برای انتخاب هر کدام از آن به محل نصب پارتیشن، کارای، نظر طراح، نوع دکوراسیون داخلی و... توجه کنید. آریا سازوکار یکی از معتبر ترین اجرا کنندگان پارتیشن‌های شیشه‌‌ای فریم دار و فریم لس است که این محصولات را با بهترین قیمت به شما عزیزان ارائه می‌دهد. اگر باز هم دچار تردید در انتخاب فریم لس یا فریم دار بودن پارتیشن شیشه ای هستید، با مشاوران آریا سازوکار در ارتباط باشید و در نهایت انتخاب درستی داشته باشید.