ادکلن زنانه مناسب فصل پاییز
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

پاییز فصل زیبایی‌هاست؛ فصل جنب‌وجوش و تماشای مناظر زیبای طبیعت. بسیاری از افراد این فصل را برای عاشق شدن انتخاب می‌کنند و در هوای دل‌چسب پاییزی با عشقشان قدم می‌زنند. پاییز پادشاه فصل‌هاست؛ در این فصل بسیاری از افراد با دوستان و خانواده به شب‌نشینی می‌روند و به شب‌های سرد این فصل گرما می‌بخشند. بسیاری از خانم‌ها دوست دارند در مهمانی‌های شبانه پاییز از ادکلن‌های دل‌پذیر با بویی به‌یادماندنی استفاده کنند. ادکلن و عطر، رایحه شما را از دیگران متمایز می‌کند و احساس منحصربه‌فردی برای شما به ارمغان می‌آورد. در این مقاله 5 ادکلن زنانه مناسب فصل پاییز را معرفی و بررسی خواهیم کرد. 

ادکلن جورجیو آرمانی اس آی (سی‌ادو پرفیوم)؛ مناسب شب‌های سرد پاییزی

در اواخر سال 2013، ادکلن زنانه جورجیو آرمانی اس آی (ملقب به جورجیو آرمانی سی) از برند ایتالیایی Giorgio armani وارد بازار جهانی شد. جورجیو آرمانی اس آی، رایحه گرم و شیرینی دارد و برای بانوان امروزی طراحی شده است. جورجیو آرمانی سی، ماندگاری بالایی دارد و بنا به نظر بسیاری از طرفدارانش بویی فوق‌العاده جذاب و محرک دارد. 

نت‌های اولیه این ادکلن گرم برگرفته از شهد انگور فرنگی سیاه است. در نت‌های پایه این ادکلن شیرین نیز بوی رز سنتیفولیا و روایح مشک‌فام به مشام می‌خورد. در حال حاضر، جورجیو آرمانی سی در ایران به‌صورت اصل و کارخانه‌ای (با قیمت ارزان‌تر) در بازار موجود است. با خرید عطر زنانه اصل لذت بوی متفاوت و شیک را تجربه کنید. 

ادکلن لالیک لامور؛ ادکلنی جذاب برای شب‌نشینی‌های پاییزی

لالیک لامور، یکی از ادکلن‎های فوق‌العاده جذاب و خوش‌بو در بازارهای جهانی و مناسب برای بانوان رمانتیک است. با رایحه خنک و شیرین ادکلن لالیک لامور، هر مردی جذب و شیفته شما خواهد شد. در رایحه این ادکلن گرم از مرکبات، گیاهان معطر، چوب و گل استفاده شده است. نت آغازین این ادکلن شیرین با رایحه‌های گل رز، نارنج و شکوفه‌های پرتقال هرکسی را مجذوب شما خواهد کرد. اگر شما نیز جزو خانم‌های سخت‌پسند هستید، خرید ادکلن لالیک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

2

ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب زنانه؛ عطری پاییزی با ماندگاری بالا 

ادکلن ویکتور اند رولف فلاور بمب با رایحه‌ای گرم و شرقی در سال 2005 تولید شد. کافی است صبح خود را با این ادکلن شرقی شروع کنید، تا پایان شب بوی شیک و جذاب آن با شما همراه خواهد بود. اگر ادکلن ویکتور اند رولف فلاور را روی نبضتان بزنید، فضای اطرافتان پر از عطر چای و نارنج خواهد بود. اندکی بعد، بوی گل رز و یاسمین و ارکیده تاثیر نت‌های قبلی را دوچندان می‌کند. با بوی عطر ویکتور اند رولف فلاور بمب زنانه، هیجان وصف‌نشدنی و اعتماد‌به‌نفس بالایی را در طول روز تجربه خواهید کرد.

دیور ادیکت ادو پرفیوم 2014 (ادکت)؛ ادکلنی مناسب شب‌نشینی‌های پاییزی

تصور کنید ادکلنی با بوی برگ درخت نارنج و شکوفه‌های پرتقال بزنید. اندکی بعد نیز رایحه گل یاس و وانیل وجودتان را معطر کند. بله، درست حدس زدید. ادکلن دیور ادیکت، رایحه گرم و شیرینی دارد که در سال 2014 جدیدترین نسخه‌اش به بازار آمده است. این ادکلن گرم رایحه‌ای چنان اعتیادآور دارد که محال است تا سال‌ها ادکلن دیگری را جایگزینش کنید. ادکلن دیور ادیکت ادوپرفیوم، انتخابی مناسب برای مهمانی‌های شبانه و روزهای خنک سال خواهد بود.

با ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم، در فصل برگ‌ریزان پاییز خاص‌تر باشید

اگر به‌دنبال ادکلن زنانه مناسب فصل پاییز هستید، بهترین انتخاب ادکلن ورساچه کریستال نویر خواهد بود. ورساچه کریستال نویر، قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد و بهترین گزینه برای هدیه دادن به بانوان خاص‌پسند است. اگر ادکلن ورساچه را روی پوستتان اسپری کنید، رایحه‌های انگور سیاه و گل بنفشه مستتان خواهد کرد. ادکلن ورساچه نویر طبعی گرم، شیرین و تند دارد و حس هیجان و شادی را برایتان به ارمغان می‌آورد. 

بعد از گذشت چند ساعت از اسپری کردن این ادکلن شیرین، بوی چوب کشمیر، چوب صندل و گل آفتاب‌گردان چنان به مشامتان می‌خورد که حس آرامش عجیبی را تجربه خواهید کرد. ادکلن ورساچه، اسانسی از گل یاسمن دارد که باعث سرزندگی‌تان می‎‌شود. این ادکلن گرم، یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای روزهای سرد پاییزی و زمستانی در مهمانی‌های شبانه است. 

3

ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم زنانه؛ رایحه‌ای به‌یادماندنی زیر نم‌نم باران‌های پاییزی

در سال 2014، ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم وارد بازار جهانی شد. عطری کلاسیک که رایحه قالبش قهوه و وانیل است و طبع شیرین، گرم و جذابی دارد. اگر می‌خواهید از ادکلنی استفاده کنید که محرکی برای آقایان باشد، ما به شما ادکلن ایو سن لورن بلک اوپیوم را پیشنهاد می‌کنیم. این ادکلن شیرین، اغواگر و تند است؛ به‌طوری‌که از بوی خوش کارامل، وانیل و قهوه مست می‎‌شوید. با اسپری کردن ادکلن ایو سن لورن روی پوستتان، رایحه میوه‌ای و تندی را حس خواهید کرد. نت پایانی این ادکلن سنگین و غلیظ، ته‌مایه‌ای سیاه و رو به تلخ دارد که اوج خوشبختی و اغواگری را در شما به وجود می‎‌آورد.  

ادکلن تام فورد بلک ارکید؛ یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای بانوان اصیل

ادکلن تام فورد بلک ارکید از جمله ادکلن‌های پرحرارت و مدرن محسوب می‌شود که در سال 2006 وارد بازار شد. ادکلن تام فورد بوی تلخ، شیرین، بی‌‌نظیر و وسوسه‌انگیزی دارد. این ادکلن تلخ با ماندگاری و پخش بوی بالا برای بانوان اصیل، اهل تجمل و شناخته‌شده طراحی شده است. بوی ادکلن تام فورد به‌قدری کم‌یاب و خاص است که رایحه آن تا سال‌ها در ذهن اطرافیانتان خواهد ماند. این ادکلن شیرین برای مهمانی‌های سنگین و اعیانی در شب‌های پاییز بسیار مناسب است. 

انتخاب بهترین ادکلن زنانه مناسب فصل پاییز بستگی به سلیقه شما دارد

در این مقاله، شما را با 7 مدل ادکلن زنانه شیک، مجلسی، لوکس و خاص برای قدم زدن در فصل پاییز آشنا کردیم. هر عطری زمان و مکان خاصی دارد و برای فصول خاصی از سال مناسب است. عطرهای گرم، شیرین و تند مناسب فصل دل‌انگیز پاییز و عطرهای خنک و ملایم مناسب فصل زیبای تابستان هستند. 

برای شرکت در مهمانی‌ها و شب‌‌نشینی‌های پاییز، پوستتان را با رایحه‌های وسوسه‌کننده‌ای مثل عطر ترنج، رز، چوب‌های باران‌زده، میخک و یاس خوش‌بو کنید. تعداد ادکلن زنانه مناسب فصل پاییز بی‌شمار است و قیمت‌های متنوعی دارد؛ شما چه عطری را برای قدم زدن زیر باران‌های پاییز پیشنهاد می‌کنید؟ 

شما می‌توانید هر کدام عطر‌های موردنظر خود را از بخش فروشگاهی سایت بودیسه شاپ به آدرس boodise.shop سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در منزل خود تحویل بگیرید. همه محصولات بودیسه شاپ ضمانت اصالت محصول دارند. برای ارتباط با کارشناسان بودیسه شاپ با شماره 55596816-021 در تماس باشید.