قیمت اورینگ بر چه اساسی تعیین می شود ؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

اورینگ ها می توانند دمای بین -60 درجه سانتیگراد تا 260 درجه سانتیگراد برای هسته های سیلیکونی و تا دمای -20 درجه سانتیگراد و 204 درجه سانتیگراد برای هسته های فلوروکربن را تحمل کنند. ثانیا ، این قطعات قابلیت ارتجاعی عالی و سطوح اصطکاک کم را در مقایسه با همتایان PTFE خود ارائه می دهند. اگرچه آنها به بهترین وجه برای برنامه های استاتیک مناسب هستند ، اما می توانند با برنامه های پویا که حرکت آهسته و کوتاه است نیز سازگار باشند. جهت اطلاعات از قیمت اورینگ ، می توانید به وب سایت sealgostar.com مراجعه کنید. مهر و موم های محور وی سیل ، از عمل گریز از مرکز برای ایجاد محافظت موثر در برابر آلودگی خشک و مرطوب استفاده می کنند. در ترکیب با یک مهر و موم شعاعی با بدنه فلزی SKF ، حلقه V سایش را کاهش می دهد و عمر مفید روغن و یاتاقان ها را افزایش می دهد. V-ring ، همچنین در محیط های کاری خشک عملکرد خوبی دارد.

مقرون به صرفه ترین حلقه های اورینگ

حلقه های اورینگ که با پرفلوئورو آلکوکسی (PFA) محصور شده اند ، جایگزین جذابی برای حلقه های PTFE یا FEP هستند که مزایای متعددی نسبت به رقبای خود دارند. اورینگ ها ، محبوبیت بالایی در صنایع شیمیایی ، غذایی ، پتروشیمی و دارویی دارند. در مقایسه با PTFE ، حلقه های O-PFA گزینه مقرون به صرفه تری هستند ؛ در حالی که این ماده در مواجهه با دماهای بالاتر از 250 درجه سانتی گراد نسبت به FEP مقاومت بیشتری دارد. به طور مشابه ، همچنین برای جلوگیری از نفوذ انواع مواد شیمیایی به مهر و موم آن مجهز و آن را برای استفاده در صنایع شیمیایی و پتروشیمی ، بخش مواد غذایی و سازمان های دارویی ایده آل می کند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع اورینگ ، پکینگ ، ایکس رینگ و وی سیل ها هستید ، توصیه می کنیم که به وب سایت مجموعه سیل گستر به نشانی sealgostar.com مراجعه کنید.

وی سیل – پایگاه خبری اخبار خوب – خبر خوب

بارزترین ویژگی های وی سیل

مهندسان ما در مجموعه سیل گستر ، مهر و موم های شفت چرخشی تمام لاستیکی را برای کشش طراحی کرده اند تا عملاً با هر شفتی مطابقت داشته باشد. بدون توجه به جنس یا تراز ، شما یک مهر و موم محکم و ضد آلاینده دریافت خواهید کرد که نه تنها نیازهای کیفیت و عملکرد شما را برآورده می کند ؛ بلکه از آن فراتر می رود. در موارد نادری که ما قالبی برای اندازه خاص شما نداریم ، این قابلیت را داریم که مهر و موم های خود را ولکانیزه کرده و یا ابزاری برای اندازه مورد نیاز شما بسازیم. وی سیل ، بدنه مهر و موم آن را روی شفت یا سطح نصب نگه می دارد. لولای ارتجاعی بدنه و لبه را به هم می‌ پیوندد و نیروی مورد نیاز برای نگه داشتن لبه در مقابل سطح پیشخوان را فراهم می‌ کند. وی سیل ها ، گزینه ایده آلی برای جلوگیری از آلودگی و همچنین نگهدارنده عالی هستند. لبه‌ v-seal که به‌ عنوان یک زنجیر بند عمل می‌ کند ، کثیفی و آب را از آن خارج کرده و چربی را داخل آن نگه می‌ دارد.

کاربرد وی سیل یا V-Ring چیست ؟

عملکرد مهر و موم V-Ring یا وی سیل ، این است که به عنوان یک مهر و موم گریز از مرکز در برابر وجه یاتاقان عمل کرده و خاک و آلاینده ها را از ناحیه یاتاقان دور می کند. حلقه های V برای آب بندی در برابر سیالات یا اختلاف فشار طراحی نشده اند. با این حال همانطور که در بالا ذکر شد ، آنها در حذف انواع آلاینده ها عالی هستند. آنها محافظت موثری در برابر تلفات و نگهداری ، کاهش سایش ، افزایش طول عمر نگهدارنده و یاتاقان ها کار می کنند. ثابت شده است که این نوع مهر و موم ، در برابر ناخالصی های نفوذی مانند کثیفی ، ماسه ، گرد و غبار ، گریس و پاشیدن آب و روغن در صنایع مختلف قابل اعتماد و موثر است. V-Ring ها مهر و موم های لاستیکی انعطاف پذیری هستند که با کشش و اتصال بر روی یک شفت و سپس چرخش با شفت در مقابل یک وجه متقابل کار می کنند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که به لب ها یک عمل مهر و موم خودکار می دهند.

نقش وی سیل ها در صنعت آب بندی چیست ؟

وی سیل ها با ایجاد آب بندی ثانویه به عنوان فشاری که بر روی حلقه پلتفرم عمل می کند ، به افزایش ناحیه آب بندی کمک می کنند. از آنجایی که وی سیل بدون ولکانیزه نصب می شود ، زمان از کار افتادن ماشین آلات به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. حلقه های V درزگیرهای لاستیکی هستند. حلقه V روی شفت نصب شده و سطح پیشخوان را آب بندی می کند. یک V-ring کمی کوچکتر از خود شفت تولید می شود و باعث می شود که روی شفت ببندد. لبه مهر و موم از ورود مایعات و گرد و غبار از بیرون جلوگیری می کند. هنگامی که سرعت چرخش افزایش می یابد ، نیروهای گریز از مرکز بر روی لبه آب بندی وارد می شوند که فشار تماس را کاهش می دهد. این اثر ، به حلقه های V اجازه می دهد تا در سرعت های چرخشی بالاتر ، در تلفات اصطکاک بسیار کم استفاده شوند. از آنجایی که تماماً لاستیکی و بسیار الاستیک است ، می توان آن را روی فلنج ها یا سایر اجزاء برای نصب آسان با حداقل جداسازی واحد کشیده شود.

 

برچسب ها : وی سیل,سیل گستر,خرید اورینگ