لیفت صورت با نخ چقدر طول می کشد؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

 

آیا می دانید لیفت صورت با نخ چیست و ماندگاری آن چقدر است؟ روند پیری روی همه افراد تاثیر می‌گذارد. با گذشت زمان، پوست ما (به ویژه در صورت و گردن) سفتی، پری و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می دهد و خطوط و چین و چروک های ظریف شروع به ایجاد می کنند.

 این به این دلیل است که با بالا رفتن سن، بدن ما کلاژن کمتری تولید می کند. همچنین، ما به طور طبیعی با افزایش سن، چربی های صورت را در گونه ها، دهان، خط فک، چانه و زیر چشم از دست می دهیم. این امر باعث باعث افتادگی و چروک پوست می شود.

 روند پیری نه تنها ساختار فیزیکی پوست ما را تغییر می دهد، بلکه بر اعتماد به نفس ما تاثیر منفی می گذارد. در مقابل اگر ظاهر خوبی داشته باشیم، احساس بهتری نسبت به خود پیدا می‌کنیم و این به ما کمک می‌ کند در سایر زمینه‌ های زندگی ‌مان موفق تر باشیم.

برای بسیاری از افرادی که از این چین و چروک و افتادگی پوست رنج می برند، لیفت صورت با جراحی می تواند ترسناک به نظر برسد. از طرف دیگر لیفت صورت با نخ یک راه حل ایمن تر، کم تهاجم تر و مقرون به صرفه تر برای پوست های افتاده است.

ماندگاری لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چیست؟

لیفت صورت با نخ یک روش غیر جراحی است که پوست صورت و گردن را صاف تر، سفت تر و جوان تر می کند. این روش کاملا بی خطر است و برای سال ها توسط متخصصان پزشکی انجام شده است.

این روش شامل استفاده از نخ‌ های PDO (Polydioxanone) است که با استفاده از یک کانول زیر پوست قرار می‌ گیرند. ساختارهای کوچک متصل به این نخ ‌های بسیار ظریف، نواحی افتادگی پوست شما را بالا می‌برد. نخ های PDO به درستی تراز، سفت، کوتاه و محکم شده اند و به پوست شما تقویتی ظریف اما قابل مشاهده می دهند.

در این روش لیفت صورت، نخ ها در زیر پوست شما در جای خود باقی می مانند. اما نگران نباشید، بخیه ها زیست تخریب پذیر هستند، به این معنی که به طور طبیعی در طول زمان تجزیه می شوند، درست مانند بخیه های قابل حل.

لیفت صورت با نخ سریع، موثر و بدون درد است. این روش بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. در زمان درمان از بی حسی موضعی روی نواحی تحت درمان استفاده می شود که شما در طول درمان تا حد امکان آرام و راحت باشید.

12

لیفت صورت با نخ

لیفت صورت چقدر طول می کشد؟

ماندگاری لیفت صورت با نخ معمولا حدود 12 تا 18 ماه است. با این حال، این بستگی به هر بیمار و سن، سبک زندگی، نوع پوست و سرعت شکستن بخیه‌ ها از بدن او دارد.

خود این روش نتایج فوری را ارائه می دهد. هنگامی که نخ های PDO به درستی در زیر پوست شما قرار گرفته، سفت و محکم می شوند، پوست شما سفت تر، صاف تر و بلافاصله بلندتر به نظر می رسد.

درمان لیفت صورت با نخ کمتر از یک ساعت طول می کشد، اما حدود 1 سال و نیم دوام دارد. ممکن است کمی حساسیت، تورم و کبودی در اطراف نواحی تحت درمان وجود داشته باشد، اما معمولا بسیار خفیف است و ظرف یک یا دو روز فروکش می‌کند. زمان استراحت کمی وجود ندارد، به این معنی که پس از پایان درمان می توانید مستقیما به سر کار و فعالیت های روزانه خود بازگردید.

هنگامی که نخ ها حل شد، می توانید انتظار داشته باشید که نتایج نهایی را در 10 تا 14 روز ببینید. یکی از بهترین نکته در مورد لیفت صورت با نخ این است که آن ها نتایج مداوم را تا مدت ها بعد از درمان ارائه می دهند.

 هنگامی که نخ ها زیر پوست شما قرار می گیرند، بدن آن را به عنوان یک آسیب می بیند و روند بهبود طبیعی خود را آغاز می کند. نگران نباشید، این کاملا طبیعی است.

نخ های PDO بین 6 تا 12 ماه زیر پوست شما باقی می مانند. آن ها کاملا ایمن و زیست تخریب پذیر هستند، به این معنی که به طور طبیعی در طول زمان تجزیه می شوند. شما هیچ عارضه جانبی از حل شدن بخیه ها را احساس نمی کنید. همچنین نمی توانید نخ های زیر پوست خود را پس از بهبودی پوست اطراف آن احساس کنید.

پس از حل شدن کامل بخیه ها، می توانید انتظار داشته باشید که به طور متوسط ​​6 ماه دیگر نتایج را مشاهده کنید تا زمانی که تولید کلاژن در بدن کاهش یابد. با توجه به ماهیت ایمن و غیر تهاجمی لیفت صورت با نخ، در صورت لزوم می توان درمان های مکرر را انجام داد.

13

لیفت با نخ

سخن آخر

لیفت صورت با نخ – یک جایگزین کم تهاجمی برای لیفت صورت جراحی – شکل صورت شما را بهبود می بخشد، افتادگی را برطرف می کند و خطوط ریز را بهبود می بخشد. نتایج معمولا بین 12 ماه تا 18 سال بسته به ناحیه تحت درمان باقی می ‌مانند.